BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Příspěvků: 26
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Protože 635tek není nikdy dost pomalu rozjedu stavbu auta které tak trochu upadlo v zapomnění i když s ním v Brně Vojtěch s Engem zajeli nejlepší výsledek (tedy na brněnském okruhu).
Model je samozřejmě Tamiya protože lepší není .
Z předešlých staveb mám hotový interier.
Obtisky jsem si udělal stejně jak u předešlých šestsettřicetpětek
Zároveň už nyní mám jistotu ,že budu k nim dodělávat opravný setík.
Model je samozřejmě Tamiya protože lepší není .
Z předešlých staveb mám hotový interier.
Obtisky jsem si udělal stejně jak u předešlých šestsettřicetpětek
Zároveň už nyní mám jistotu ,že budu k nim dodělávat opravný setík.
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Matwej píše:Protože 635tek není nikdy dost...
To je pravda, tak pojeď, jsem zvědav
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Dal bych si taky říct....
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
V rychlosti :
je to metodou ŽAVES protože na tomto autě nebude otevírací motor. Nemám na něj podklady, tedy spíše nevím to jaký tam byl. Hartge nebo Alpina ?
U vozu Kellenerse z r.1983 to bude asi stejně, protože tam je motor Alpina(mám fotku a článek z Brna). Tedy jiná hlava válců, jiné sání jinak výfuky....
je to metodou ŽAVES protože na tomto autě nebude otevírací motor. Nemám na něj podklady, tedy spíše nevím to jaký tam byl. Hartge nebo Alpina ?
U vozu Kellenerse z r.1983 to bude asi stejně, protože tam je motor Alpina(mám fotku a článek z Brna). Tedy jiná hlava válců, jiné sání jinak výfuky....
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Kellenerse 1983 mám zpět na stole a dospěl jsem ke stejnému závěru - kapota natvrdo zalepit a nazdar
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Posun na podvozkové části. V podstatě dodělány jen co nejnutnější detaily motoru, které budou vidět při pohledu odspoda
Podvozkové díly jedu v co nejjednodušší formě a barvách, protože To už není auto se spoluúčastí HARTGE ale soukromé(i když tam vazby stále byly) . Protože je to Tamiya stavebnice tak některé díly po malém začištění a otření polomatným lakem se ani nemusí barvit a vypadají přesně jak mají (přední a zadní ramena podvozku). Vše pasuje jak má a skládá se to dohromady skoro samo. Když nyní koukám na fotky zjišťuji, že jsem ještě přebarvil skříň převodovky na správnou barvu hliníku.
No a začal jsem pracovat na kastli. Ještě vyleštit lak a na řadu příjdou obtisky .
Jinak ta rozdílná spára přední kapoty se na mé kastli v celku ztratí když se karoserie nasadí na podvozek.
Podvozkové díly jedu v co nejjednodušší formě a barvách, protože To už není auto se spoluúčastí HARTGE ale soukromé(i když tam vazby stále byly) . Protože je to Tamiya stavebnice tak některé díly po malém začištění a otření polomatným lakem se ani nemusí barvit a vypadají přesně jak mají (přední a zadní ramena podvozku). Vše pasuje jak má a skládá se to dohromady skoro samo. Když nyní koukám na fotky zjišťuji, že jsem ještě přebarvil skříň převodovky na správnou barvu hliníku.
No a začal jsem pracovat na kastli. Ještě vyleštit lak a na řadu příjdou obtisky .
Jinak ta rozdílná spára přední kapoty se na mé kastli v celku ztratí když se karoserie nasadí na podvozek.
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
už při minulých stavbách jsem měl problém s přední kapotou, ale tam to bylo jinak. Ta kapota byla větší (širší v horní části) když jsem stavěl Questerovo auto . Ale nikde jsem to nepsal
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Ona ta kapota sedí přesně tak blbě, jako mě. Je utopená níž a vpravo je fuka. Já ji měl jako bonus do vrtule.
Řešil jsem to tak, že jsem ji musel podložit destičkami aby nebyla utopená. S tou větší spáru jsem to tak nějak čekal, že bude po surfu hnusná. Vlepím destičku a tím ji zúžím. Ale tady, když už to máš v laku, s tím už moc neuděláš
Řešil jsem to tak, že jsem ji musel podložit destičkami aby nebyla utopená. S tou větší spáru jsem to tak nějak čekal, že bude po surfu hnusná. Vlepím destičku a tím ji zúžím. Ale tady, když už to máš v laku, s tím už moc neuděláš
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Tak lak srovnán a naneseny obtisky.
Jo jsou tam chyby. Ale dokážu s tím žít
ještě budu upravovat ten pravý A sloupek. Musí se to poořezávat a zaretušovat.
Tu jsou fotky předlohy
Jo jsou tam chyby. Ale dokážu s tím žít
ještě budu upravovat ten pravý A sloupek. Musí se to poořezávat a zaretušovat.
Tu jsou fotky předlohy
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Tohle jsem přehlídnul, máš to povedený.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW 635 CSi, Vojtěch / Enge, GP Brno 1985, Tamiya 1/24
Díky
Postupuji pomalu ale stále.
V interiéru jsem musel předělat pásy neb nebyly červené ,ale modré. Sparco.
Pak jsem dodělal přístrojový panel a volant. Nemaje přesné podklady na interiér udělal jsem to jakože upravené ..
a pustil se do kol.
žlutý resin Renezánc a šedy ReJi.
Posuďte sami.
Nakonec rozhodlo to ,že na těch šedých je logo RONALu. Ale byl to hore uj dole fuj a porod je upravit aby šli tam jak by měly . Resinové blanky na disku nejsou takový problém jak špatná osa disku. Nechápu jak mohla vzniknout. A na vnitřní straně disku bylo, v každém kusu jinak, několik polokuliček resinu co částečně zakrývaly jednotlivé dírky na vnitřní straně disku a na dvou dokonce byly na čele osazení které dosedá na brzdový kotouč. Odstraňovat to vše chce hodně opatrnosti, protože disk je v místě otvorů dost tenký.
Ale nakonec po mnoha hodinách a spoustě proklínání se to povedlo a disky šli do barvy a následně na wash. Zkusil jsem dvojí pro rozdílnost předních a zadních kol.
Na pomalu dokončený podvozek
šli prvně kola a pak na zkoušku usazení výšky tlumičů i kastle.
Největší sranda je ,že když se člověk koukne na první fotku příspěvku kde je na fotce Zdeněk Vojtěch tak sedačka má úplně jinou výšku a to páně Vojtěch patřil k těm nejdelším závodníkům....
Neřeším to...
Postupuji pomalu ale stále.
V interiéru jsem musel předělat pásy neb nebyly červené ,ale modré. Sparco.
Pak jsem dodělal přístrojový panel a volant. Nemaje přesné podklady na interiér udělal jsem to jakože upravené ..
a pustil se do kol.
žlutý resin Renezánc a šedy ReJi.
Posuďte sami.
Nakonec rozhodlo to ,že na těch šedých je logo RONALu. Ale byl to hore uj dole fuj a porod je upravit aby šli tam jak by měly . Resinové blanky na disku nejsou takový problém jak špatná osa disku. Nechápu jak mohla vzniknout. A na vnitřní straně disku bylo, v každém kusu jinak, několik polokuliček resinu co částečně zakrývaly jednotlivé dírky na vnitřní straně disku a na dvou dokonce byly na čele osazení které dosedá na brzdový kotouč. Odstraňovat to vše chce hodně opatrnosti, protože disk je v místě otvorů dost tenký.
Ale nakonec po mnoha hodinách a spoustě proklínání se to povedlo a disky šli do barvy a následně na wash. Zkusil jsem dvojí pro rozdílnost předních a zadních kol.
Na pomalu dokončený podvozek
šli prvně kola a pak na zkoušku usazení výšky tlumičů i kastle.
Největší sranda je ,že když se člověk koukne na první fotku příspěvku kde je na fotce Zdeněk Vojtěch tak sedačka má úplně jinou výšku a to páně Vojtěch patřil k těm nejdelším závodníkům....
Neřeším to...
Příspěvků: 26
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků