Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Příspěvků: 25
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Zaujímavé a k tomu úvodu, nepoznám dokonalú stavebnicu v ktorej všetko pasuje a je verná predlohe
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Kola
Šumáku: to se ještě upraví a dobrousí a lecos překryje barva. A propo barva ...
To bude zajímavé. Stále dumám jak to nastříkat...
Master:
Tak tato stavebnice je hodně náročná na přemýšlení,spasovávání a přesnost práce.
Zajímavé ,že Reynard (v podstatě sesterská stavebnice je daleko lepší)
Šumáku: to se ještě upraví a dobrousí a lecos překryje barva. A propo barva ...
To bude zajímavé. Stále dumám jak to nastříkat...
Master:
Tak tato stavebnice je hodně náročná na přemýšlení,spasovávání a přesnost práce.
Zajímavé ,že Reynard (v podstatě sesterská stavebnice je daleko lepší)
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Pokračuji v stavbě. Větrník pro Volvo je ve stádiu výroby 3D. Tedy jsem se vrhnul zpět k Lole.
A další úmorné spasovávání ....
toho co zbývá tedy přední část
a zadní křídla (má ta sestava vlastně nějaké pojmenování )
a rovnou jsem ji stříkl modrou pro BT-55 . Zero Paint.
Pak následovaly dlouhé hodiny maskování....
... a
defitivně jsem si potvrdil ,že můj odhad pro barvy na křídlech vzadu i ve předu byl správný
na obrázku je ještě vidět krásný detail, sice nevím kde se v červnu vzalo ve městě Pau listí....
Láká mne to tak taky udělat... I když z Brand Hatch.... Jenže tam zase při závodu přešelo...
Na zkoušku jsem to sesadil k sobě.
... tak jako další kavárie bude přední zavěšení kol... Při čištění od otřepů ,kterých je hafo se mi zlomila jedna vzpěra
A další úmorné spasovávání ....
toho co zbývá tedy přední část
a zadní křídla (má ta sestava vlastně nějaké pojmenování )
a rovnou jsem ji stříkl modrou pro BT-55 . Zero Paint.
Pak následovaly dlouhé hodiny maskování....
... a
defitivně jsem si potvrdil ,že můj odhad pro barvy na křídlech vzadu i ve předu byl správný
na obrázku je ještě vidět krásný detail, sice nevím kde se v červnu vzalo ve městě Pau listí....
Láká mne to tak taky udělat... I když z Brand Hatch.... Jenže tam zase při závodu přešelo...
Na zkoušku jsem to sesadil k sobě.
... tak jako další kavárie bude přední zavěšení kol... Při čištění od otřepů ,kterých je hafo se mi zlomila jedna vzpěra
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Už se to klube....
V podstatě odekálováno. Chybí ještě dodělat šňupák a pilotní prostor.
Díl krytu motoru je už na pevno přilepen. Bylo to trochu přemýšlení co a jak, ale na konec to sedlo lépe než jsem čekal.
Obtisk na boky přívodů vzduchu k chladičům a motoru je malinko větší a udělal jsem jej tak ,že se musí chytnout linie tenké linky a spodek se zařízne. Stejně tak je to i délkou, protože obtisk kryje hranu bočnice.
Tak a nyní mne čeká přední zavěšení kol
V podstatě odekálováno. Chybí ještě dodělat šňupák a pilotní prostor.
Díl krytu motoru je už na pevno přilepen. Bylo to trochu přemýšlení co a jak, ale na konec to sedlo lépe než jsem čekal.
Obtisk na boky přívodů vzduchu k chladičům a motoru je malinko větší a udělal jsem jej tak ,že se musí chytnout linie tenké linky a spodek se zařízne. Stejně tak je to i délkou, protože obtisk kryje hranu bočnice.
Tak a nyní mne čeká přední zavěšení kol
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Zavěšení kol je v celku bez problémů. Jediná opravdu problematická věc je provlečení spojovací tyče řízení skrz monokok. Na to aby to šlo je třeba před lakem zvětšit otvor frézkou, protože ta úzká štěrbina prostě ten pořádný spojovací klacek nepojme....
Je fakt ,že i usazovací kolíčky na dílech zavěšení je třeba spasovat ještě před zalepením, ale to je asi normál. Horší je to s nacvaknutím brzd s přívodem vzduchu na vlastní zavěšení. To je trochen infarktový moment zda se ozve cvak a díl sedne či křup a zavěšení se zlomí....
Ale v celku to šlo hladčeji než jsem očekával.
Tak teď už jen čumák, dodělat detaily a vyleštit ... Snad do konce roku...
Je fakt ,že i usazovací kolíčky na dílech zavěšení je třeba spasovat ještě před zalepením, ale to je asi normál. Horší je to s nacvaknutím brzd s přívodem vzduchu na vlastní zavěšení. To je trochen infarktový moment zda se ozve cvak a díl sedne či křup a zavěšení se zlomí....
Ale v celku to šlo hladčeji než jsem očekával.
Tak teď už jen čumák, dodělat detaily a vyleštit ... Snad do konce roku...
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Trochu se to kvůli pracovnímu vytížení táhne... Ale alespoň je to v kupě a zbývá pár detailů a ještě to stříknout lakem přes obtisky. A pak vitrínka a fotky do galerie.
Re: Lola T90/50 F3000, Middlebridge racing 1990, 1/24
Tak hotovo.
když se podaří a bude čas, hodím fota do galerie hotových.
když se podaří a bude čas, hodím fota do galerie hotových.
Příspěvků: 25
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník