BAKELIT POWER 1:24
Příspěvků: 29
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
BAKELIT POWER 1:24
Založím si tedy téma dříve, než bylo v plánu. Bude toho asi víc co budu řešit a nechce se mě to vše cpát do diskuse. Takže ze začátku tu bude více stránek kecání, než modelařiny .
První impulsem bylo, vidět v topgearu transita s motorem z jaguáru XJ220 . no Dále při hledeání podkladů na trabanta pick-upa jsem narazil na tenhle virtuál tuning, který se mi až na zadní křídlo strašně líbí a větší část stavby se bude od něj odvíjet.
Lepší pokračování v upravenejch trabantech po pick-upovi jsem si nedovedl představit. Tento trabant dostane i speciální podval rovněž z trabanta.
Jenže na to bych potřeboval pořešit odlití pryžových pneumatik
Takže to shrňme:
Model (revell)
Kola (Fujimi)
Motor (tamiya)
Doplňky (samodoma)
Chtěl jsem na blatníky použít blatníky ze sady fujimi (jak jsou na fotce v diskusi), ale vypadají jak když je dělal kovář a tak se o ně pokusim sám.
Také bych chtěl docílit tohoto vzhledu přikrčené šelmy....
Zřejmě to ani jinak nepůjde, než že budu muset nějak poloosy vyklonit, nebo dát ještě nějaké daší rozvodovky abych se dostak k ose kola.
Jen teda nevím, či je to vůbec technicky možný?????????
A Dekone, myslíš, že u tohodle motoru to jde vést hřídel od převodovky k přednímu náhonu?
První impulsem bylo, vidět v topgearu transita s motorem z jaguáru XJ220 . no Dále při hledeání podkladů na trabanta pick-upa jsem narazil na tenhle virtuál tuning, který se mi až na zadní křídlo strašně líbí a větší část stavby se bude od něj odvíjet.
Lepší pokračování v upravenejch trabantech po pick-upovi jsem si nedovedl představit. Tento trabant dostane i speciální podval rovněž z trabanta.
Jenže na to bych potřeboval pořešit odlití pryžových pneumatik
Takže to shrňme:
Model (revell)
Kola (Fujimi)
Motor (tamiya)
Doplňky (samodoma)
Chtěl jsem na blatníky použít blatníky ze sady fujimi (jak jsou na fotce v diskusi), ale vypadají jak když je dělal kovář a tak se o ně pokusim sám.
Také bych chtěl docílit tohoto vzhledu přikrčené šelmy....
Zřejmě to ani jinak nepůjde, než že budu muset nějak poloosy vyklonit, nebo dát ještě nějaké daší rozvodovky abych se dostak k ose kola.
Jen teda nevím, či je to vůbec technicky možný?????????
A Dekone, myslíš, že u tohodle motoru to jde vést hřídel od převodovky k přednímu náhonu?
Re: BAKELIT POWER 1:24
Motor když ho narvu hodně dopředu (to by mě vyhovovalo nejvíc), sedačka by byla asi v nejlepší pozici a pilot by měl převodovku po pravé ruce (že by řazení přímo)
S poloosama by to bylo jako když je motor vzadu. Kde je kroužek, tak tam je ústí rozvodovky.
A to samé, ale když dám motor dozadu
Když bych motor dal vpředu tak, aby rozvodovka byla v ose s koly, tak by sedák byl až v místě zadních sedaček, což je taky asi špatenka.
No a motor vzadu s rozvodovkou v ose kol se nastěhuje do celého prostoru posádky.
Napříč by se mi motor taky líbil, ale musel by bejt na prudko bez převodovky a možná ani tak by to nešlo.
Nečekal jsem, že se takovej malinkej dvanáctiválec nevejde do praktického, velkoprostorového trabantu.....
Re: BAKELIT POWER 1:24
No nezbude Ti pořešit to tak,jak to má murcieaglo,to znamený odříznout ten diferák,dát ho na pravou stranu motoru ve směru jízdy asi do těch míst,kde je ve vaně to vybrání,provrtat vanu pro poloosu na druhou stranu a zepředu toho diferáku vyvést kardan dopředu do dalšího diferáku,který si zkopíruješ z toho odřezaného...
countache jsem nikdy neviděl ze spodu,tak jsem netušil,že má hnací hřídel přes celou vanu dozadu a diferák za motorem,je to sice dost šílené řešení,ale zase je ten motor více k těžišti a to auto má podstatně lepší jízní vlastnosti...
countache jsem nikdy neviděl ze spodu,tak jsem netušil,že má hnací hřídel přes celou vanu dozadu a diferák za motorem,je to sice dost šílené řešení,ale zase je ten motor více k těžišti a to auto má podstatně lepší jízní vlastnosti...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BAKELIT POWER 1:24
Tak nějak jsem to pochopil, neměl by jsi fotky toho uspořádání hnací sestavy murcielaga?
Jinak celého motoru countach mám jen dvě fotky.
Jinak celého motoru countach mám jen dvě fotky.
Re: BAKELIT POWER 1:24
právě,že jsem to nemohl nikde najít
jen to co jsem ti dal do diskuse
jen to co jsem ti dal do diskuse
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BAKELIT POWER 1:24
http://www.google.cz/search?tbm=isch&hl ... l0.1.6l7l0
Tady jsem jeden našel a přijde mi stejně koncipovanej jako countach
A tady to vyndavaj a taky s rozvodovkou vzadu.
Tady jsem jeden našel a přijde mi stejně koncipovanej jako countach
A tady to vyndavaj a taky s rozvodovkou vzadu.
Re: BAKELIT POWER 1:24
aha no vidíš,tak tak jak jsem to popsal to má asi galardo,ale tam je motor z olympiady a to je o ničem...
Ale nic ti nebrání ten dif odřezat a přemístit tak jak jsem popsal,je to konstrukčně možné
Omlouvám se za tu mystifikaci,jsem si to neuvědomil,ja ty auta zas tak moc neprožívám,specialně murcieaglo je podle mě posvařovaný regál do garáže v líbivém obalu...takže jsem si to spletl to uspořádání s galardem.
Ale nic ti nebrání ten dif odřezat a přemístit tak jak jsem popsal,je to konstrukčně možné
Omlouvám se za tu mystifikaci,jsem si to neuvědomil,ja ty auta zas tak moc neprožívám,specialně murcieaglo je podle mě posvařovaný regál do garáže v líbivém obalu...takže jsem si to spletl to uspořádání s galardem.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BAKELIT POWER 1:24
Tak jsem hledal jak vzteklej, ale nic moc jsem nenašel a co jsem našel, tak bylo v tomhle uspořádání. Ještě kouknu na to galardo.
Ale pokud by to někdo dokázal takle přestavět, vyvést hřídele bokem a přez to všechno by to bylo funkční? tak asi půjdu do té přestavby jak jsi mi tu popsal.
A můžeš mi přesně nakreslit na téhle fotce kam s tou rozvodovkou vlastně diferákem? a kde přesně jí můžu uťafnout?
Dík.
Ale pokud by to někdo dokázal takle přestavět, vyvést hřídele bokem a přez to všechno by to bylo funkční? tak asi půjdu do té přestavby jak jsi mi tu popsal.
A můžeš mi přesně nakreslit na téhle fotce kam s tou rozvodovkou vlastně diferákem? a kde přesně jí můžu uťafnout?
Dík.
Re: BAKELIT POWER 1:24
zkouška, že kdybych to překopal, tak by se dala udělat čtyřkolka a motor by se vešel dopředu skoro celej
Tak jsem rozhodnut že to tak provedu.
Teď bych jen potřeboval tvůj nákres jak to uříznout a přilepit.
Tak jsem rozhodnut že to tak provedu.
Teď bych jen potřeboval tvůj nákres jak to uříznout a přilepit.
Re: BAKELIT POWER 1:24
Bazi už nic nehledej jen budeš mít chaos,
v rychlosti jsem to načtrtnul,na konci té převodovky musí být taková rozvodovka,kardan zpátky do toho difcu na boku motoru,a kardan dopředu z konce te převodovky jakoby u auta se zadním pohonem...a poloosu normálně přes tu vanu motoru,mají to tak sierry a escorty cosworth i seriové bmw xdrive...a třeba i 613...
v rychlosti jsem to načtrtnul,na konci té převodovky musí být taková rozvodovka,kardan zpátky do toho difcu na boku motoru,a kardan dopředu z konce te převodovky jakoby u auta se zadním pohonem...a poloosu normálně přes tu vanu motoru,mají to tak sierry a escorty cosworth i seriové bmw xdrive...a třeba i 613...
- Přílohy
-
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BAKELIT POWER 1:24
a když to teda chceš dát dopředu tak to je vlastně totéž.
tu převodovku můžeš zkrátit o celý ten nos a to řazení připleštit na konec převodovky přímo,kdyby ti to vycházelo někam k zadním sedačkám,oni to taky mají dlouhé proto aby to řazení bylo mezi sedadly a né u zadní stěny
no to vyjde,ale kam dáš chladiče? uchladit takový motor není sranda...
kurňa to je hrůza,furt musím opravovat pravopis,píšu si s přítelkou slovensky a sem česky a ještě anglicky životopis...tak mám v těch slovech guláš...
tu převodovku můžeš zkrátit o celý ten nos a to řazení připleštit na konec převodovky přímo,kdyby ti to vycházelo někam k zadním sedačkám,oni to taky mají dlouhé proto aby to řazení bylo mezi sedadly a né u zadní stěny
no to vyjde,ale kam dáš chladiče? uchladit takový motor není sranda...
kurňa to je hrůza,furt musím opravovat pravopis,píšu si s přítelkou slovensky a sem česky a ještě anglicky životopis...tak mám v těch slovech guláš...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BAKELIT POWER 1:24
dekon píše:Bazi už nic nehledej jen budeš mít chaos,
v rychlosti jsem to načtrtnul,na konci té převodovky musí být taková rozvodovka,kardan zpátky do toho difcu na boku motoru,a kardan dopředu z konce te převodovky jakoby u auta se zadním pohonem...a poloosu normálně přes tu vanu motoru,mají to tak sierry a escorty cosworth i seriové bmw xdrive...a třeba i 613...
Moc dík za náčrt.
jen mi nejde do hlavy tohle:
na konci té převodovky musí být taková rozvodovka,kardan zpátky do toho difcu na boku motoru,a kardan dopředu z konce te převodovky
Chápu jak to myslíš, jen jsem si myslel, že z tý rozvodovky co připlácnu na bok motoru to rovnou poženu do diferáku zadního náhonu
Ale udělám to jak jsi mi poradil, ty se v technice aut vyznáš.
Moc dík.
Re: BAKELIT POWER 1:24
bazilišek píše:dekon píše:Bazi už nic nehledej jen budeš mít chaos,
v rychlosti jsem to načtrtnul,na konci té převodovky musí být taková rozvodovka,kardan zpátky do toho difcu na boku motoru,a kardan dopředu z konce te převodovky jakoby u auta se zadním pohonem...a poloosu normálně přes tu vanu motoru,mají to tak sierry a escorty cosworth i seriové bmw xdrive...a třeba i 613...
Moc dík za náčrt.
jen mi nejde do hlavy tohle:
na konci té převodovky musí být taková rozvodovka,kardan zpátky do toho difcu na boku motoru,a kardan dopředu z konce te převodovky
Chápu jak to myslíš, jen jsem si myslel, že z tý rozvodovky co připlácnu na bok motoru to rovnou poženu do diferáku zadního náhonu
Ale udělám to jak jsi mi poradil, ty se v technice aut vyznáš.
Moc dík.
ono by se to dalo i tak řešit,jako že ten pohon toho diferáku je přes vanu motoru a je vyvedený do difu jako když je na konci(začátku)motoru a dif je vlastne potom i rozvodovka a je z něho kardan dozadu,podobně to mají mitsáky... no a to zvýrazněné dopředu je myšleno při motoru vzadu když ho dáš dopředu,tak jde kardan samozřejmě dozadu...ale za chvíli mě tak doblbneš,že už nebudu vědět co tu plácám
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: BAKELIT POWER 1:24
škoda, že nevim kde je problem. Motor bych dal dozadu místo šedaček a rozvod upravil s difer. pod motorem s kolmými náhony . Proč to nejde ?
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: BAKELIT POWER 1:24
Michal Doskočil píše:škoda, že nevim kde je problem. Motor bych dal dozadu místo šedaček a rozvod upravil s difer. pod motorem s kolmými náhony . Proč to nejde ?
Málo místa v trabantu, celkově strašně dlouhej motor a pilot by byl nucenej takřka sedět na motoru.
Jinak Dekone, motor bude vpředu, to vím už na 100%, ale jak jsem si to namaloval na milimetrovej papír, tak mě vyjde konec motoru a rozvodovka s diferákem na zadní nápravě strašně blízko sebe.
Tak mě napadlo jestli to nepropojit hřídelí z převodovky rovnou dozadu k tomu diferáku? Myslím, že i tak nějak jsi to psal v té poslední zprávě. Přední náhon je jasnej, tam přehodím tu rozvodovku z předku motoru a proženu to vanou na druhou stranu. ale ten zadní náhon takle rovnou z převodovky.... nevím, nevím.
Doufám, že se mi v tom povedlo udělat ještě větší gulage než už byl.
Příspěvků: 29
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků