Diskuse
Re: Diskuse
Tamka vydala reedici, mají to běžně v MPM. Sice to má pár dílů, ale dají se na to sehnat různý obtiskový verze od Studia. Ale zase to není otevírací a nemá motor. takto z těch odkazů nevypadá ani ten Heller špatně.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Diskuse
...díky, mrknu tedy spíš po Tamiyi. Pár dílů a bez motoru je u mne spíš klad.... Líbí se mi hlavně předloha.
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Diskuse
Jdi do Tamiye, nebudeš muset řešit jak doladit sedačky atd. Má sice baterkovej podvozek, ale to je menší zlo než se trápit s Hellerem.
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: Diskuse
No v tomhle případě to není až tak jednoznačné pro Tamiyu, jak by se dalo čekat. Stavebnice Tamiye je jedna z těch prvních aut 1/24 ze začátku 80. let. Je to děláno pro zástavbu motorku. Z dnešního pohledu minimum dílů, značná zjednodušení. Heller je taky docela zjednodušený, nicméně má motor a otvírací dveře a kapotu kufru a 5. dveří. Pod přední kapotou jsou u Helleru detaily vylisované v jednom kusu. Kastle je u Tamky čistěji odstříknuta, ta Helerácká má víc propadlin, navíc je to ten nepříjemně měkký plast. Heller má trochu hůř ztvárněné lemy střechy a sání vzduchu v zadních blatnících. Nicméně dekály jsou blbě u obou stavebnic - u Helleru je to mizerná kvalita s viditelným rastrem, u Tamiye jsou i u nových stavebnic zažloutlé (zřejmě ze starých zásob), navíc jsou dělány podle auta z muzea, takže oproti reálnému autu z Monte 81 některé dekály chybí (správné dělá Renaissance). Takže dekály stejně musíš použít od někoho jiného - jsou na různé verze od Renaissance, S27, i REJI dělá něco. Míň práce asi bude s Tamiyou, ale pokud by to chtěl někdo otevřít, takse slušný výsledek myslím dá udělat i z Helleru. Pak je tady taky brutální verze - do kastle od Tamky zkusit nacpat podvozek s motorem z Helleru...
Kupodivu na tohle auto nikdo nedělá slušné lepty (s výjimkou Acu.stition, které jsou předražené, na to minimum, co v nich je).
Kupodivu na tohle auto nikdo nedělá slušné lepty (s výjimkou Acu.stition, které jsou předražené, na to minimum, co v nich je).
Re: Diskuse
Michal G píše:Kupodivu na tohle auto nikdo nedělá slušné lepty (s výjimkou Acu.stition, které jsou předražené, na to minimum, co v nich je).
omyl, dělá...
- Přílohy
-
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Diskuse
otazka, pre zbehlejsich paypal-erov, ked som zrusil ucet, je mozne sparovat moj account s inou kreditkou na ine meno?
Re: Diskuse
turbo32 píše:otazka, pre zbehlejsich paypal-erov, ked som zrusil ucet, je mozne sparovat moj account s inou kreditkou na ine meno?
S inou kreditkou a iným účtom som to robil a išlo to lahko, ale s iným menom neviem... to si myslím nepojde, bude treba založit nový účet
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Diskuse
Sumak píše:Michal G píše:Kupodivu na tohle auto nikdo nedělá slušné lepty (s výjimkou Acu.stition, které jsou předražené, na to minimum, co v nich je).
omyl, dělá...
Aha, na tohle jsem zapomněl, patrně proto, že jsem to zavrhl. Nevím, jestli je to rozumná investice. Mám z toho stejný pocit jako z jejich leptů na A110. Myslím, že poslední dobou se lepty od S 27 pohoršily. Půlka plechu je prakticky na nic. Když pominu ty šílené pásy, tak lepty pro mřížky jsou ve všech případech docela tvarově mimo mísu. Chybí mi tam lamely do přední masky a nárazníku. Tři varianty brzdových disků to nevytrhnou. Nejvíc by ten model zvedly právě ty mřížky, fór je v tom, že se skládají z lamel, takže by to chtělo trochu jiný přístup. Už asi půl roku při každém telefonátu s jistým nejmenovaným česko-japonským kresličem leptů si na téma R5 neodpustím poznámku, jestli už na tom pracuje když mi to kdysi nerozvážně slíbil.... Třeba se dočkáme.
Re: Diskuse
A je tady nové WRC...
http://www.sport5.cz/cz/novinky/4292/vo ... snehu.html
http://www.sport5.cz/cz/novinky/4292/vo ... snehu.html
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Diskuse
Jen tak jsem si dloupnul do tráboše a unikly i první špionážní fotky.
Řeším ale problém jestli můžou bejt poloosy tak zešikma jako je na fotce znázorněný? Rozvodovka je na konci motoru a tak to dělá takovouhle neplechu, podle mě by to bylo nesmyslný.
Pokud tedy někdo znalejší bude vědět co s tím, tak ať písne sem a nebo SZ, dík.
A pokud by někdo věděl jak vyvést ještě náhon na předek budu rád.
Čtyřkolka byl můj původní záměr.
Řeším ale problém jestli můžou bejt poloosy tak zešikma jako je na fotce znázorněný? Rozvodovka je na konci motoru a tak to dělá takovouhle neplechu, podle mě by to bylo nesmyslný.
Pokud tedy někdo znalejší bude vědět co s tím, tak ať písne sem a nebo SZ, dík.
A pokud by někdo věděl jak vyvést ještě náhon na předek budu rád.
Čtyřkolka byl můj původní záměr.
Re: Diskuse
Týýýý brďo vedle takového motoru bych sedět asi nechtěl , že bych do 603 zabudoval leteckej...
Re: Diskuse
Bazi ty jsi šílenec... a proč by měly ty poloosy vycházet tak blbě?To je motor z countache?Kde máš rozvodovku?Murcieaglo má motor i převodovku,tak jak to skládáš do toho traboše a z boku té převodovky jde kardan na přední rozvodovku a zadní rozvodovka je ve vaně motoru takže by to vyšlo skoro rovně k těm kolům.
- Přílohy
-
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Diskuse
Bazi, dokážeš si představit, co udělá ten motor s řidičem při čelním nárazu? Pokud tam nebudeš mít nějakou dělící stěnu, tak to umístění má své výhody, řidičovi stačí vzít šroubovák, natáhnout ruku dozadu a za jízdy to může poštelovat
Zkusil jsem na Automotive foru oživit téma s transkitem na Porsche 911 Gr. 4 od Gia (člen ScuderiaItalia - jestli ještě teda existují). Sliboval to uvést do prodeje před vánocema, ale od té doby je v tématu ticho a na SZ nereaguje. Téma je ZDE
Zkusil jsem na Automotive foru oživit téma s transkitem na Porsche 911 Gr. 4 od Gia (člen ScuderiaItalia - jestli ještě teda existují). Sliboval to uvést do prodeje před vánocema, ale od té doby je v tématu ticho a na SZ nereaguje. Téma je ZDE
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Diskuse
Ten Boss je super, Porsche neni nikdy dost! Chci chi hci! Tak jim Koudy napiš že jestli to neuděla tak je stihne strašlivá pokemoní msta!
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků