Lancia Delta Evo II, Monte Carlo 1992 (Auriol), Hasegawa
Příspěvků: 30
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Lancia Delta Evo II, Monte Carlo 1992 (Auriol), Hasegawa
Mám rozdělanej další kousek. Pustil jsem se do tovární Lancie Delty z Tour de Corse 1992 pilotovanou Didierem Auriolem, který na Korzice vyhrál.
Model bude klasicky z krabice Hasegawa. Dekálových aršíků je dostatek -3,5
Takže můžu klidně párkrát cvične máčet v brzdovce 
Model bude klasicky z krabice Hasegawa. Dekálových aršíků je dostatek -3,5


- Přílohy
-
-
-
-
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
přidám ještě pár detailů ale auta které na Korzice řídil Bugalski
- Přílohy
-
-
-
-
- Auriol
-
-
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
Toto bola vzdy delova kara. Ten dizajn je nesmrtelny
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
Miro, jestli máš dekály od S27, tak ty jsou celkem v pohodě, mě stačily troje
Ale dávej pozor u zadního blatníku, ohýbá se to do víc rovin a chce to trpělivost. Radši použij teplou vodu, když jsem dal víc MarkSofteru, tak se začla rozpouštět barva dekálů.
Na bočních sloupcích je potřeba zbrousit logo Lancia, možná už to máš, na fotce to není vidět. Nezapomeň na nýty na předním a zadním nárazníku.
No a nakonec to nejhorší, je potřeba snížit podvozek:
- přední tlumiče stačí nahoře odřezat a dole nadstavit (aby ses dostal tlumičem do ramen),
- zadní tlumiče zkrátit,
- přihnout ramena, aby dosedly do osazení
- odřezat zadní poloosy a znova nalepil do správné polohy.

Na bočních sloupcích je potřeba zbrousit logo Lancia, možná už to máš, na fotce to není vidět. Nezapomeň na nýty na předním a zadním nárazníku.
No a nakonec to nejhorší, je potřeba snížit podvozek:
- přední tlumiče stačí nahoře odřezat a dole nadstavit (aby ses dostal tlumičem do ramen),
- zadní tlumiče zkrátit,
- přihnout ramena, aby dosedly do osazení
- odřezat zadní poloosy a znova nalepil do správné polohy.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
ahoj díkes nemám dekly od S27 ale troje sety z krabičky-ale to je očistec,to jsem jěšte nezažil-lámou se,jsou nepřesný,
Vlastně mě napadá - už někdo postavil verzi z krabičky?
Jinak o těch úpravách vím
-loga ze sloupků jsou pryč
-nýty na místě
- podvozek teprve budu snižovat
-interier předělávat nebudu
mám i set barev Martini od Zero paints ale i tam trochu ujeli
-červená i tmavě modrá odpovídají dekálům ale světle modrá je o dost světlejší než na dekálech
Vlastně mě napadá - už někdo postavil verzi z krabičky?
Jinak o těch úpravách vím
-loga ze sloupků jsou pryč
-nýty na místě
- podvozek teprve budu snižovat
-interier předělávat nebudu
mám i set barev Martini od Zero paints ale i tam trochu ujeli
-červená i tmavě modrá odpovídají dekálům ale světle modrá je o dost světlejší než na dekálech

Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
mozem sa spytat ze k comu boli tie "puklice" na prednych kolach?
Delta je jedna z mojich srdcoviek, hasegawa caka v poradovniku. Mam aj tamku, ale z lexanu a v 1/10. Ta bude jazdit uz na jar dufam.
Delta je jedna z mojich srdcoviek, hasegawa caka v poradovniku. Mam aj tamku, ale z lexanu a v 1/10. Ta bude jazdit uz na jar dufam.
Vlado Begera
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
Je to "větrník" . Pomáhal k chlazení brzd. V podstatě je to odstředivé "čerpadlo". Můžeš jej potkat i u okruhových aut (tam více) .
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
jak je u mě zvykem-Lancia už se koupe v brzdovce,dekály od Studia už jsou doma.Nic méně stále platí že bych chtěl stroj z Tour de Corse,takže budu muset zkombinovat dekály z krabičky s těma od Studia ( verze Monte Carlo )
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
bacha, to bude dost pakec, protože jsou tam o dost barvy, hlavně tmavě modrá, jinak vypadaj i některý reklamy...
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
přiznám se že jsem to ještě nezkoumal,nehodlám to nijak komplikovat kdyžtak holt bude monte carlo. 

Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
Držím ti s Lanciou palce. Mě se tahle verze s větrníkama líbila nejvíc a je jedno, v jakém potom jezdila zbarvení.
Díky taky za tipy - nevěděl jsem třeba, že gawa má tolik nedostatků a hlavně ty dekály jsou pro mě překvapení.
Asi zůstanu jen u toho, časem si udělat 037 a Stratose...
Díky taky za tipy - nevěděl jsem třeba, že gawa má tolik nedostatků a hlavně ty dekály jsou pro mě překvapení.
Asi zůstanu jen u toho, časem si udělat 037 a Stratose...

Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
díkes
Lancie už je venku z brzdovky a čeká znovu na základovku a barvení.
Každej má model má nedostatky - je to otom jak moc se s tím chceš prát
Ale Delta určitě za to stojí,jedno v jaké verzi.
Lancie už je venku z brzdovky a čeká znovu na základovku a barvení.
Každej má model má nedostatky - je to otom jak moc se s tím chceš prát

Ale Delta určitě za to stojí,jedno v jaké verzi.
Re: Lancia Delta Evo II, Tour de Corse 1992 (Auriol), Hasega
sete píše:....
Každej má model má nedostatky - je to otom jak moc se s tím chceš prát![]()
Ale Delta určitě za to stojí,jedno v jaké verzi.
Tak pod toto se klidně podepíši.

Příspěvků: 30
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků