Diskuse
Re: Diskuse
Naneseš tím štětečkem na plochu a pak na to dáš obtisk s kterým se dá v poho manipulovat. Nemusíš se ničeho bát, neni agresivní jako ta zelená. No a to co z pod obtisku vytlačíš a v poho setřeš. Pokud ti někde zaschne, tak se dá omýt. Už to takhle praktikuju a v poho, když tak ti to příště v hospodě předvedu.
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: Diskuse
pravdu máš...ale na mustangu mi to nefungovalo ani za nic,jak jsem to dal na namočené místo setterem,tak už jsem s tím nepohnul
a přitom jinde skvělá práce.a zelený softer taky,se těch dekálů ani netknul,vepředu se mi krabatí ten spodní pruh a i horní v těh největších rádiusech a nic,ty dekály jsou snad z plechu.
a přitom jinde skvělá práce.a zelený softer taky,se těch dekálů ani netknul,vepředu se mi krabatí ten spodní pruh a i horní v těh největších rádiusech a nic,ty dekály jsou snad z plechu.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Diskuse
Před lety jsem takle stavěl pegy 307 Bruna Thiryho, dekály od Renaissance a tvrdý jak fošna. Přesto na ně jedna vodička zabrala. Gunze ředidlo Mr. Color
Kamarád s oblibou prozměnu používá změkčovač od Racing 43, ale toho se bojím jak čerta, je silně agresivní.

Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: Diskuse
Myslím, že to přesně vystihuje situaci, novináři si najdou nějaké dva "zkušené" závodníky, o kterých na celém internetu není ani zmínka a ti se vyjadřují k situaci? Rally jsem aktivně sledoval skoro 20 let, něco jsem i jel, cca 15 let jsem dělal pořadatele, ale jména těchto dvou "závodníků" slyším poprvé, už když jsem to viděl v TV, tak mi to hlava nebrala
Divím se, že se třeba neozvali někomu z nás, jsme všichni zkušení konstruktéři závodních aut, určitě bysme k tomu měli co říct


Divím se, že se třeba neozvali někomu z nás, jsme všichni zkušení konstruktéři závodních aut, určitě bysme k tomu měli co říct


- Přílohy
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Diskuse
Já se distancuju. Jakej já jsem konstruktér? Já jsem jen obyčejný, špatně placený, ředitel pornoprůmyslu!
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: Diskuse
Kterej si musí udělat spoustu práce sám, že jo?Poky píše:Já jsem jen obyčejný, špatně placený, ředitel pornoprůmyslu!

Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Diskuse
pro fandy zajímavý pohled na GP Braazilie 2012
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MKwpQGXQ9A
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MKwpQGXQ9A
Re: Diskuse
Petter Solberg končí v MS. Dřív vítězil v MS talent, dneska je to zlatá kreditka 

Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
- PeťoWRC
-
- Příspěvky: 821
- Registrován: pon úno 06, 2012 12:37 pm
- Bydliště: gaštanová 4,Spišská Nová Ves,05201
Re: Diskuse
Veru tak Koudy...hlavne,že tam bude sedieť neaký arabský buzerant...lebo má love...quo vadis rallysport...
To je ta slavna Willsonova politika...
Citroen-Hirvonen-Sordo=recept na víťazstvo..šotolinový a asfaltový špecialista..


To je ta slavna Willsonova politika...
Citroen-Hirvonen-Sordo=recept na víťazstvo..šotolinový a asfaltový špecialista..
Re: Diskuse
Nevím proč, ale nezdá se vám, že to Malcolm pokaždé nějak prokoučuje? Buď má dobrej vůz, ale slabší posádku anebo dobrou posádku, ale slabší auto? Respektive, proč odtamtud dobří jezdci odcházejí?
Solberg k Subaru(2001)
Duval k Citroenu (2005)
Martin k Peugeotu (2005)
Latvala k VW
Jen doufám, že Hanninen na Monte a Švédsku zajede pěkný výsledky a odjede i zbytek sezony, myslím, že on se rozhodně neztratí.
Dle mě je na Novikova i Tanaka příliš brzy, aby jezdili za tovární tým. I u Ostberga mám pochybnosti - kvůli tomu, že mu vyšla jedna sezona a to jen díky tomu, že to povětšinou Petter nebo Latvala rozbili - se z něj hned mistr světa nestane.
A naopak odsoudit Pettera kvůli tomu, že pokazil druhou půli sezony je taky trochu zcestné, doufám, že vytáhne nějaký eso z rukávu a že příští rok pojede třeba i v Mini nebo přechod k Hyundai, zkušenosti na to má (jak s Fordem tak s Citroenem).
Asi ty nejlepší vzpomínky
http://www.youtube.com/watch?v=oBsN__InFOU
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... O7xJo&NR=1
Solberg k Subaru(2001)
Duval k Citroenu (2005)
Martin k Peugeotu (2005)
Latvala k VW
Jen doufám, že Hanninen na Monte a Švédsku zajede pěkný výsledky a odjede i zbytek sezony, myslím, že on se rozhodně neztratí.
Dle mě je na Novikova i Tanaka příliš brzy, aby jezdili za tovární tým. I u Ostberga mám pochybnosti - kvůli tomu, že mu vyšla jedna sezona a to jen díky tomu, že to povětšinou Petter nebo Latvala rozbili - se z něj hned mistr světa nestane.
A naopak odsoudit Pettera kvůli tomu, že pokazil druhou půli sezony je taky trochu zcestné, doufám, že vytáhne nějaký eso z rukávu a že příští rok pojede třeba i v Mini nebo přechod k Hyundai, zkušenosti na to má (jak s Fordem tak s Citroenem).
Asi ty nejlepší vzpomínky
http://www.youtube.com/watch?v=oBsN__InFOU
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... O7xJo&NR=1
Re: Diskuse
MINI v MS jako tovární tým skončilo a Prodrive bude auta provozovat jako zákaznickým program. A protože Solberg řekl, že svoje kačky do toho vrážet nebude, tak si nemyslím, že by jel s Mini.
Spekulovat, kdo s čím pojede a na základě jakých výsledků je asi zbytečný, dneska je to o penězích. Arabáč si koupil podíl v továrním týmu Fordu a tím si zaplatil sedačku, že by to byl bůhvíjaký jezdec se říct nedá. To samý "Fast Freddy" Loix - ten uměl zahodit auto ze skály hned v první zatáčce na první RZ (Korsika 2000), ale stálo za ním Marlboro.
Mě vždy pobaví všeználci za ewrc, kteří při jakýmkoliv náznaku, že se v nějakým týmu uvolnilo místo hned jásají, že ho dostane Prokop nebo Kresta
Možná, že když otec prvního prodá celý Jipocar a druhý prodá celý Zlín, tak to vyjde

Spekulovat, kdo s čím pojede a na základě jakých výsledků je asi zbytečný, dneska je to o penězích. Arabáč si koupil podíl v továrním týmu Fordu a tím si zaplatil sedačku, že by to byl bůhvíjaký jezdec se říct nedá. To samý "Fast Freddy" Loix - ten uměl zahodit auto ze skály hned v první zatáčce na první RZ (Korsika 2000), ale stálo za ním Marlboro.
Mě vždy pobaví všeználci za ewrc, kteří při jakýmkoliv náznaku, že se v nějakým týmu uvolnilo místo hned jásají, že ho dostane Prokop nebo Kresta



Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků