Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Jsem zvědav na tvé odlévání, jakej používáš způsob a s jakým úspěchem.....
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
tak to dej na nálitky a je to banalita. Vypadá to pěkně, ale šlo to jako komplet kus . Moc ani nevim, jak to vlastně chladilo ? Z vnitřního povrchu ?
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Jsem domluvený s HAULERy, vzhledem k tomu ,že se dobře znám s majitelem. Jsem domluven ,že donesu, řeknu co a jak a oni si přidělají nálitky a pak mne zkasírují
Neboj Bazi ,Tvé služby také v blízké budoucnosti využiji.
k chladičům:
Chladiče fungovaly náporově. Byly položeny do proudu vzduchu pod zadní částí auta a proud se směroval pohyblivou částí spoileru ,který byl pod chladiči.
Kvůli tomu ,že "křídlo" pod chladiči se dalo nastavit,vznikla soudní pře o nedovolený spoiler.
Našel jsem fotku připojení hadic do rozvodovky
Zajímavé je ,že systém chlazení z r.1982 ,ale bez křídla, použila stáj TWR ještě v Monze 1983 a pak už ne.
Neboj Bazi ,Tvé služby také v blízké budoucnosti využiji.
k chladičům:
Chladiče fungovaly náporově. Byly položeny do proudu vzduchu pod zadní částí auta a proud se směroval pohyblivou částí spoileru ,který byl pod chladiči.
Kvůli tomu ,že "křídlo" pod chladiči se dalo nastavit,vznikla soudní pře o nedovolený spoiler.
Našel jsem fotku připojení hadic do rozvodovky
Zajímavé je ,že systém chlazení z r.1982 ,ale bez křídla, použila stáj TWR ještě v Monze 1983 a pak už ne.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
[quote="Matwej"]
Neboj Bazi ,Tvé služby také v blízké budoucnosti využiji.
Tak já byl zvědav na tvé počínání a on mě chce nakonec zneužívat
Jde o to s čím, rád pomůžu pokud to bude v mých silách.
Třeba s podvozkem na meďoury jsem si nevěřil a svěřím odlití zkušenějším a to Petrovi.
Neboj Bazi ,Tvé služby také v blízké budoucnosti využiji.
Tak já byl zvědav na tvé počínání a on mě chce nakonec zneužívat
Jde o to s čím, rád pomůžu pokud to bude v mých silách.
Třeba s podvozkem na meďoury jsem si nevěřil a svěřím odlití zkušenějším a to Petrovi.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
to je velmi zajímavá fotka,Matěji.Mě velmi zaujaly ty čtyři Koni pérovací jednotky...
uvažoval jsem proč a moc jsem na to nepřišel.
uvažoval jsem proč a moc jsem na to nepřišel.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Takto to je i na civilním autě, s tím rozdílem ,že brzdové disky jsou u diferáku.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
díky za osvětu,to jsem fakt nevěděl...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Malý postup:
Barva Racing White od Zero paints. Dělá se s tím úžasně jen jsem měl malý problém a nevím proč.
Hned při první vrstvě ,která nebyla nějak silná, mi to udělalo toto :
Bylo to jak "bahení plyn" Prostě nic ,nic a o chvíli bublina.
Ale nic co by šmirgl nesrovnal.
No a při druhé vrstvě mi to udělalo sice v daleko menší míře ,ale jinde , ale tam se to pak nějak zmizlo samo od sebe.
První vrstvu laku jsem jen stáhnul od "bordelu" druhou jsem srovnal a doleštil. Barva je tak tvrdá ,že skoro nepotřebuje lak a báječně se leští.
Času málo, mám na práci nyní jinou stavebnici .....
Zabiju zedníka co ten dům v 70.letech stavěl
Barva Racing White od Zero paints. Dělá se s tím úžasně jen jsem měl malý problém a nevím proč.
Hned při první vrstvě ,která nebyla nějak silná, mi to udělalo toto :
Bylo to jak "bahení plyn" Prostě nic ,nic a o chvíli bublina.
Ale nic co by šmirgl nesrovnal.
No a při druhé vrstvě mi to udělalo sice v daleko menší míře ,ale jinde , ale tam se to pak nějak zmizlo samo od sebe.
První vrstvu laku jsem jen stáhnul od "bordelu" druhou jsem srovnal a doleštil. Barva je tak tvrdá ,že skoro nepotřebuje lak a báječně se leští.
Času málo, mám na práci nyní jinou stavebnici .....
Zabiju zedníka co ten dům v 70.letech stavěl
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Matěji, oni to neumí zedníci ani teď, v hospodě se můžeš Michala zeptat, jak vypadá pravý úhel v novostavbě
Ostatně, mýmu panu Lorencovi taky v koupelně jeden roh nevyšel, naštěstí to šikovný obkladač zamaskoval. To víš, staří mistři...
Ten problém u Zera vidím poprvé, měl jsi to dobře odmaštěné?
Ostatně, mýmu panu Lorencovi taky v koupelně jeden roh nevyšel, naštěstí to šikovný obkladač zamaskoval. To víš, staří mistři...
Ten problém u Zera vidím poprvé, měl jsi to dobře odmaštěné?
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Tak dnes jsem jsi donesl od Haulerů hromadu resinu.
Odlité je to moc pěkně.
Nyní ještě dokopat k výsledkům firmu co hodlám odzkoušet pro tisk obtisků . Naučil jsem se kvůli tomu tvorbu vektovové grafiky v Corelu. , protože vektory z Photoshopu tiskařské mašiny nezvládnou
Už se mohu pohnout dál
Odlité je to moc pěkně.
Nyní ještě dokopat k výsledkům firmu co hodlám odzkoušet pro tisk obtisků . Naučil jsem se kvůli tomu tvorbu vektovové grafiky v Corelu. , protože vektory z Photoshopu tiskařské mašiny nezvládnou
Už se mohu pohnout dál
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Už jsem viděl hotové obtisky , ale tiskařská mašina netrefila barvu . Pásy se budou dotiskovat dodatečně s nově vybranou barvou z řady PANTONE . Měla by to být 357EC .
Udělal jsem si přípravky na zadní držáky. Mám hotové dvě sady. Ještě mě jich čeká cca 20 .
Takto nějak vypadá celek bez hadic.
Udělal jsem si přípravky na zadní držáky. Mám hotové dvě sady. Ještě mě jich čeká cca 20 .
Takto nějak vypadá celek bez hadic.
- Přílohy
-
-
-
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Další malinký postup:
Zítra či pozítří budu už mít obtisky. Jen si pro ně zajet.
Zítra či pozítří budu už mít obtisky. Jen si pro ně zajet.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Obtisky co jsem si přinesl jsem musel hodně rozdýchávat. Zaplatil jsem jim to ,ale zřejmě i pan tiskař si byl vědom ,že to není úplně 100% tak mi dal výraznou slevu. Myslím si ,že to pokrylo jeho náklady jen aby se mne zbavil.
Než jsem nanesl tento jeden pruh, zmařil jsem ještě dva . První jsem při obstřihávání laku přestřihl a na druhém zjistil ,že pás společně s tenkou linkou nalepit nejde poněvač ,linka při stahování z papíru okamžitě sjíždí pod pás nebo se jinak kroutí .Takže potřetí šla linka zvlášť. Obtisk sám o sobě je docela tenký, ale je hodně pružný (skoro jako latex). Musím se pochválit ,že výkroj na lem předního blatníku sedí naprosto přesně(ještě aby ne ,když jsem jej dělal dle masky co jsem si udělal na modelu) . Obtisk má ještě jednu dost zvláštní vlastnost. Je stále jako by gumový a odolává zatlačení do spár. Použil jsem na něj Gunze Mr.Softer a nic moc.
Jak ale obtisk vyschne doslova se zažere do podkladu a nejde dolů. O tom se se na pravé straně kastle přesvědčil . Tam jsem zmařil pásy čtyři a moc se s tím chlubit nebudu.
Jen těch lehkych žen a jejich přirození bylo při tom min. na dva kabarety a domy s červenou lucernou .
Ještě nanesu reklamy co byly na autě stabilně a zalakuji to. Mezi poslední vrstvy laku pak šoupnu reklamy co nebyly na autě stabilně .
Dělám to jen kvůli efektu .
Tady je připravena sestava chladiče
V týdnu by jsem měl zajít za pane Friedem co má fotky z GP Brno 1983(a nejen z něj) . Prý tam má to zařízení detailně vyfoceno. . Uvidím
Děkuji Dekonovi za zprostředkování kontaktu.
Než jsem nanesl tento jeden pruh, zmařil jsem ještě dva . První jsem při obstřihávání laku přestřihl a na druhém zjistil ,že pás společně s tenkou linkou nalepit nejde poněvač ,linka při stahování z papíru okamžitě sjíždí pod pás nebo se jinak kroutí .Takže potřetí šla linka zvlášť. Obtisk sám o sobě je docela tenký, ale je hodně pružný (skoro jako latex). Musím se pochválit ,že výkroj na lem předního blatníku sedí naprosto přesně(ještě aby ne ,když jsem jej dělal dle masky co jsem si udělal na modelu) . Obtisk má ještě jednu dost zvláštní vlastnost. Je stále jako by gumový a odolává zatlačení do spár. Použil jsem na něj Gunze Mr.Softer a nic moc.
Jak ale obtisk vyschne doslova se zažere do podkladu a nejde dolů. O tom se se na pravé straně kastle přesvědčil . Tam jsem zmařil pásy čtyři a moc se s tím chlubit nebudu.
Jen těch lehkych žen a jejich přirození bylo při tom min. na dva kabarety a domy s červenou lucernou .
Ještě nanesu reklamy co byly na autě stabilně a zalakuji to. Mezi poslední vrstvy laku pak šoupnu reklamy co nebyly na autě stabilně .
Dělám to jen kvůli efektu .
Tady je připravena sestava chladiče
V týdnu by jsem měl zajít za pane Friedem co má fotky z GP Brno 1983(a nejen z něj) . Prý tam má to zařízení detailně vyfoceno. . Uvidím
Děkuji Dekonovi za zprostředkování kontaktu.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Matěji,tak přesně tahle se chovají dekály od Colorada,stále jsou gumový vyřešil jsem to "přitavením" pomocí fénu. Nebylo lepší ty pruhy nastříkat . Ještě jsem se chtěl,nejsou ty boky křídla moc silný Podle fotek je to celkem slabý ... ale ty chladiče 1+
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník