Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Příspěvků: 14
• Stránka 1 z 1
Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Už dlouho jsem otevíral a znovu vracel do kitníku krabičku s tímto modelem. Stále jsem sbíral odvahu vědouce co na mne čeká. Ale je to výzva. Navíc to bude první resinový model auta (Alfu GTV6 od Nartonu nepočítám,protože ta byla tak strašná že jsem se jí velmi rád zbavil ). Jasně mohl jsem si vytáhnout a udělat Ladu VTFS 1/24 od romika a udělat ji v barvách Barum 1984 když bude to výročí, ale ta je resinovou tamkou... A taky předpokládám, že to nebude hned a tak jsem zvolil jiné výročí. Velkou cenu Masarykovu 1935 Brno.
Můj kousek od Fernando Pinto Portugal Models (FPPM) je z druhé výr.serie a má už některé věci jinak(lépe) než výše zmíněný kousek. Na druhou stranu je tam dost bublinek a docela dost věcí se musí předělat .
uvidíme...
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
no držím palce teda
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Tak držel jsi málo. Navíc jsi měl držet pěsti (to nosí štěstí) a ne palce (to jsou kopance) . Takže za to vlastně můžeš ty Šumáku
Ale popořadě. Kdo zná firmu FPPM tak ví ,že jejich kola s drátěným výpletem jsou nejlepší na světě.
To je asi tak jediné ...
Začal jsem vyprošťovat trup auta z rezinových otřepů a různých blanek.
Už když jsem koukal na tu spoustu bublin na požární přepážce mezi motorem a kokpitem
všiml jsem si ,že zadní část trupu je na jedné straně lepena sekunďákem.
Vložné díly na spodek auta docela sedí, ale je lepší než tmelit ,raději tam dát destičku a zabrousit. Na předním dílu je nějak nakřivo osazena přední náprava a tak jsem ji oddělil a připasuji ji tam pořádně a pokud možno přesněji. No a jak jsem měl spasovánu přední část podvozku jal jsem se pustit do zadní části... jen jsem "brnknul" frézkou do výkroje pro zadní nápravu udělalo to křuch. Alespoň se do útrob dostanu lépe.
A tak jsem pro změnu vzal do ruk motor auta. Jak jsem to prohlížel nevěděl jsem zda mám brečet či ze zoufalství se smát.
Na fotkách to není moc vidět ,ale hlavy válců jsou křivě a navíc s rozhozenou geometrií(sbíhají se). ...
Takže , lépe a radostněji
Ale popořadě. Kdo zná firmu FPPM tak ví ,že jejich kola s drátěným výpletem jsou nejlepší na světě.
To je asi tak jediné ...
Začal jsem vyprošťovat trup auta z rezinových otřepů a různých blanek.
Už když jsem koukal na tu spoustu bublin na požární přepážce mezi motorem a kokpitem
všiml jsem si ,že zadní část trupu je na jedné straně lepena sekunďákem.
Vložné díly na spodek auta docela sedí, ale je lepší než tmelit ,raději tam dát destičku a zabrousit. Na předním dílu je nějak nakřivo osazena přední náprava a tak jsem ji oddělil a připasuji ji tam pořádně a pokud možno přesněji. No a jak jsem měl spasovánu přední část podvozku jal jsem se pustit do zadní části... jen jsem "brnknul" frézkou do výkroje pro zadní nápravu udělalo to křuch. Alespoň se do útrob dostanu lépe.
A tak jsem pro změnu vzal do ruk motor auta. Jak jsem to prohlížel nevěděl jsem zda mám brečet či ze zoufalství se smát.
Na fotkách to není moc vidět ,ale hlavy válců jsou křivě a navíc s rozhozenou geometrií(sbíhají se). ...
Takže , lépe a radostněji
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Matwej píše:Tak držel jsi málo. Navíc jsi měl držet pěsti (to nosí štěstí) a ne palce (to jsou kopance) . Takže za to vlastně můžeš ty Šumáku
a sakra
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Utrpení pokračuje
Ulomený zadní kus jsem slepil k zbytku trupu a aby to drželo pomohl jsem si kolíky.
A začal jsem opracovávat a zapasovávat zadní komplet s diferákem a osami zadních kol.
A pak mi to došlo... Model není z resinu ,ale z tvrdého ementálu
Tak aby to alespoň trochu drželo tak jsem vlepil kousky tvrdého plastu.
Počkám až to celé zatvrdne a dobrousím to na tvar. Budu asi muset nějak opravit i vnitřek ,pokud tam bude okolo motoru vidět. Apropo motor....
origo
v modelu
v reálu umístěn.
výkres pro úpravu (opravu toho jak je v modelu).
Malý řez jako podklad.
Zatím mám vůli a odvahu model dokončit.
Ulomený zadní kus jsem slepil k zbytku trupu a aby to drželo pomohl jsem si kolíky.
A začal jsem opracovávat a zapasovávat zadní komplet s diferákem a osami zadních kol.
A pak mi to došlo... Model není z resinu ,ale z tvrdého ementálu
Tak aby to alespoň trochu drželo tak jsem vlepil kousky tvrdého plastu.
Počkám až to celé zatvrdne a dobrousím to na tvar. Budu asi muset nějak opravit i vnitřek ,pokud tam bude okolo motoru vidět. Apropo motor....
origo
v modelu
v reálu umístěn.
výkres pro úpravu (opravu toho jak je v modelu).
Malý řez jako podklad.
Zatím mám vůli a odvahu model dokončit.
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Čím víc jsem si motor prohlížel tím to bylo horší. Nakonec jsem byl rozhodnut to celé udělat lépe a znova, ale zkusil jsem z časových důvodů to alespoň trochu opravit. Ono z motoru je vidět nejvíc horní část. Tak jsem se do toho pustil. Odříznul jsem obě hlavy s vačkovou hřídelí. Ano konstrukce tohoto motoru je hodně zajímavá
Hlavy jsem nadstavil plastovými destičkami a ty potom obrousil pod správným sklonem. Zároveň jsem tím srovnal rozbíhavost. Následně jsem udělal převodné tyčky ovládání ventilů (?)
A následně jsem začal dělat zapalovací svíčky a kabeláž k nim.
Odstranil jsem část bublin s místa kde prochází hadice přívodu paliva od tankovacího hrdla. Toto místo bylo na modelu dost schematické...
Tak jsem to v rámci oprav bublin předělal.
Zkusmo jsem sestavil zadní část vozu. Ještě to musím připilovat a dobrousit.
Hlavy jsem nadstavil plastovými destičkami a ty potom obrousil pod správným sklonem. Zároveň jsem tím srovnal rozbíhavost. Následně jsem udělal převodné tyčky ovládání ventilů (?)
A následně jsem začal dělat zapalovací svíčky a kabeláž k nim.
Odstranil jsem část bublin s místa kde prochází hadice přívodu paliva od tankovacího hrdla. Toto místo bylo na modelu dost schematické...
Tak jsem to v rámci oprav bublin předělal.
Zkusmo jsem sestavil zadní část vozu. Ještě to musím připilovat a dobrousit.
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
díry, bubliny a bublinky znepříjemňující práci.
Když jsem upravil horní část přepážky motorového prostoru dal jsem se do zbytku. Množství a velikost bublin je enormní...
Tak jsem vzal plech z pivní plechovky a ty vystouplé plochy přelepil za pomoci sekunďáku díly z mírným přesahem, aby až zreaguje lepidlo se okraj ohnul dolů a tvořil bok té vystouplé části.
a zjistil jak je to křivé(no naštěstí to je ve spodní části která není tak vidět) .
Jak jsem měl hotov první řadu zapal.svíček s kabelem udělal jsem konstrukci rozvodu chladící kapaliny do motoru. Ta co je se stavebnici je dost vysoká,pokřivená a plná "blanek" od dělené formy. Na tak tenkých trubkách to opravit je dost šílené. Tak vyrobit též znovu...
Pak jsem ještě opravil svoji chybu kdy jsem si otočil pohledy a udělal trubku obráceně...
A druhá řada zapalovacích svíček a rozvodu chlazení motoru.
Není to úplně přesně jak by to mělo být, ale co už...
Důležité je ,že když jsem osadil motor do trupu auta seděl tam přesně a ani se moc nehýbal.
Následně to vše rozložil,nabarvil a opět poskládal.
Už se to podobá tomu jak by to mělo být.
Zkusmo jsem to šoupnul do motorového prostoru a sedělo to tam pěkně a přesně. Jen trubky rozvodů chlazení byly vyšší a tak jsem ještě zkracoval. To aby bylo možno zavřít motorový prostor.
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
no bojuješ pěkně chlape...
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
tak díky,že.
Myslím ,že toto bude to nejhorší z celé stavby. Hned potom bude přední náprava.
Motor a celý prostor okolo je dost vidět a ve stavebnici dost odfláknut nejen modelářsky, ale i výrobně.
přidal jsem výztuhy,které jsou na skutečném autě. Zároveň mi poslouží jako rámeček pro zesílení spoje bočnic a zadku auta jenž bude z plechu nalepeného na vnitřek bočnice a zadní části.(to kvůli tomu ,že se to tam zlomilo).
dokončil jsem rozvod chladící vody v motoru a začal budovat náhon a samotný rozdělovač jedné půlky motoru. Ještě na svislou část příjde vršek pro kabely zapalování.
Musel jsem to odzkoušet, protože i na originálu sání do karburátorů je v podstatě ze zadku vozu.
Následoval druhý rozdělovač. Oboje barvím postupně. Naráz by to ani nešlo a po součástkách je to pro mne neuskutečnitelné.
Uffff dekl sedí a nic jej nenadzvedává.
Ještě mne čekají výfuky a tím asi to peklo v malém prostoru končí. Trubičky a hadičky na karburátorech a kompresoru snad budou pohoda...
Myslím ,že toto bude to nejhorší z celé stavby. Hned potom bude přední náprava.
Motor a celý prostor okolo je dost vidět a ve stavebnici dost odfláknut nejen modelářsky, ale i výrobně.
přidal jsem výztuhy,které jsou na skutečném autě. Zároveň mi poslouží jako rámeček pro zesílení spoje bočnic a zadku auta jenž bude z plechu nalepeného na vnitřek bočnice a zadní části.(to kvůli tomu ,že se to tam zlomilo).
dokončil jsem rozvod chladící vody v motoru a začal budovat náhon a samotný rozdělovač jedné půlky motoru. Ještě na svislou část příjde vršek pro kabely zapalování.
Musel jsem to odzkoušet, protože i na originálu sání do karburátorů je v podstatě ze zadku vozu.
Následoval druhý rozdělovač. Oboje barvím postupně. Naráz by to ani nešlo a po součástkách je to pro mne neuskutečnitelné.
Uffff dekl sedí a nic jej nenadzvedává.
Ještě mne čekají výfuky a tím asi to peklo v malém prostoru končí. Trubičky a hadičky na karburátorech a kompresoru snad budou pohoda...
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Pokračuji na motorovém prostoru (stále )
stříknut a sjednocen vnitřek. Příjde ještě vyleštit a následně stříknout stříbrnou a začnem kompletovat motor.
Když schnou barvy či spoje pasuji se s další a další součástkou. Je to ubíjející.
Příčníky zadní osy kol jsou dost jednoduché. Na modelu jsou to placky, ale ve skutečnosti ...
je to profil a tak se to zkusím znázornit.
Motor budu mít v podstatě celý hotový a začnu přemýšlet jak to poskládat. Protože pokud osadím zadní osu a budu se snažit tmelit zadní část, nedostanu dovnitř motor.
Když osadím motor a následně zadní osu budu mít problém dovnitř dostat kompresor a obtížně se budou dopasovávat trubky na motoru(rozvody chlazení a oleje)
Pro ilustraci co vše je v tak "jednoduchém "autě " ...
Ještě fotky motoru .
a kompík
stříknut a sjednocen vnitřek. Příjde ještě vyleštit a následně stříknout stříbrnou a začnem kompletovat motor.
Když schnou barvy či spoje pasuji se s další a další součástkou. Je to ubíjející.
Příčníky zadní osy kol jsou dost jednoduché. Na modelu jsou to placky, ale ve skutečnosti ...
je to profil a tak se to zkusím znázornit.
Motor budu mít v podstatě celý hotový a začnu přemýšlet jak to poskládat. Protože pokud osadím zadní osu a budu se snažit tmelit zadní část, nedostanu dovnitř motor.
Když osadím motor a následně zadní osu budu mít problém dovnitř dostat kompresor a obtížně se budou dopasovávat trubky na motoru(rozvody chlazení a oleje)
Pro ilustraci co vše je v tak "jednoduchém "autě " ...
Ještě fotky motoru .
a kompík
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Tak ať se tu něco děje
překryt motoru, jak překvapivé že nesedí a musí se doplňovat destičkami
Koncovky výfuků. Elektrikářská dutinka 1,0 mm
Není to top , ale jsem vůbec rád ,že to pasuje
Doplňeno potrubí na obě strany. Nyní už je i nabarveno
osazeno do prostoru. Ještě se musí poladit sání(to je ta krabička u kompresoru).
překryt motoru, jak překvapivé že nesedí a musí se doplňovat destičkami
Koncovky výfuků. Elektrikářská dutinka 1,0 mm
Není to top , ale jsem vůbec rád ,že to pasuje
Doplňeno potrubí na obě strany. Nyní už je i nabarveno
osazeno do prostoru. Ještě se musí poladit sání(to je ta krabička u kompresoru).
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
moc pěkná sochařina... držím palce...
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Krásná práce Myslíš,že se ty kola dají někde objednat samostatně ? Chtěl bych si postavit Alfu 158 od směru...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Jo dají ale stojí to raketu. Dnes už bez problému se dají sehnat kola, s drátěným výpletem, tištěný v 3D.
https://www.spotmodel.com/product_info. ... s_id=60241
https://www.spotmodel.com/product_info. ... s_id=60241
Příspěvků: 14
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků