BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Protože 635tek není nikdy dost, rozhodl jsem se když už stavím jednu bílou postavím i další kterou jsem si chtěl postavit. Je to auto které sice v GP Brno 1983 nedojelo, ale Helmut Kelleners je společně s Questerem a Vojtěchem pro mne taková svatá trojice.
Obtisky jsem si vyrobil už před nějakým časem a tak uvidím jak se chovají v průběhu času (6roků skladování).
Obtisky jsem si vyrobil už před nějakým časem a tak uvidím jak se chovají v průběhu času (6roků skladování).
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Zrovna jsem si vytáhnul žraloka s Tvými dekály ze skříně. Mám to už 5 let rozdělaný, tak to snad zas posunu. Těším se na Tvou stavbu.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Malý postup na interiéru. Je to trochu fikce na základě jiných Kellenersových 635ek.
toto mám na interiér
toto mám na interiér
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
S dovolením obšlehnu, mohl bys mi prosím vyfotit ještě detail kabeláže z pravého boku (zapojení do tý černý skříňky na tunelu).
Co klec, budeš upravovat? Kromě toho, že vzadu je Z místo X, tak je potřeba dodělat "šibenice" do dveří a aby to nebylo úplně snadný, tak to není jen navařený, ale uchycený jak kardan, plus je ohnutá
Co klec, budeš upravovat? Kromě toho, že vzadu je Z místo X, tak je potřeba dodělat "šibenice" do dveří a aby to nebylo úplně snadný, tak to není jen navařený, ale uchycený jak kardan, plus je ohnutá
- Přílohy
-
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
- k vnitřku toho moc nemám a realizuji dle "obvyklých" zvyklostí.
Eggenberger rok 81
Eggenberger rok 84
moc společného nemají, ale spíše by jsem se přikláněl provedení dle 1981 které je obvyklejší
origo Schnitzer a pár detailů:
Alpina - René Metge:
Alpina - BTCC (?) - Brun/Groh
Hartge Motul :
JPS Gr.A
docela dost fotek lze nalést :
https://www.ultimatecarpage.com/cg/6224 ... oup-A.html
je to tam i s čísly podvozků.
Auto Kellenerse to má se značením nestandardní:
RA001 (the chassis number has also been listed in the thread as RA2/01....)
Eggenberger 1983 ETCC (Kelleners/Grano)
CC Motorsport (BMW GB)- 1984 BTCC (spare car)
Frank Sytner 1985- sold on to Graeme Crosby in NZ- (maybe went to Jumet Motors in Belgium first?)
Graham Lorimer 1986/7- rebuilt using parts from the ex-Kent Baigent RA2/035
Now under restoration in NZ
RA1/001
E24 AAA-01*;Works Proto/Cheylesmore BMW;D/UK;BTCC/Hans Stuck
BS Automotive (Cheylesmore BMW). 1983 BTCC (Stuck)
crashed and written off- reshelled as RA1/029
E24 RA2-01
Eggenberger;CH;ETCC/Kelleners/Grano
E24 RA1-02**
BMW Australia,F. Gardner;Aus;National Title/Richards
E24 RA1-03
BMW France;F;National
E24 RA1-04
BMW France;F;National
.
.
.
l
s tím ochranným rámem to vím moc dobře a částečně i proto ten interiér dělám až nyní. Pokud budeš potřebovat dej vědět co.
Vzhledem k tomu ,že jsem si nějak pořídil do těla čínský zdravotně businesový vynález, tak mám nyní spoustu času.
Eggenberger rok 81
Eggenberger rok 84
moc společného nemají, ale spíše by jsem se přikláněl provedení dle 1981 které je obvyklejší
origo Schnitzer a pár detailů:
Alpina - René Metge:
Alpina - BTCC (?) - Brun/Groh
Hartge Motul :
JPS Gr.A
docela dost fotek lze nalést :
https://www.ultimatecarpage.com/cg/6224 ... oup-A.html
je to tam i s čísly podvozků.
Auto Kellenerse to má se značením nestandardní:
RA001 (the chassis number has also been listed in the thread as RA2/01....)
Eggenberger 1983 ETCC (Kelleners/Grano)
CC Motorsport (BMW GB)- 1984 BTCC (spare car)
Frank Sytner 1985- sold on to Graeme Crosby in NZ- (maybe went to Jumet Motors in Belgium first?)
Graham Lorimer 1986/7- rebuilt using parts from the ex-Kent Baigent RA2/035
Now under restoration in NZ
RA1/001
E24 AAA-01*;Works Proto/Cheylesmore BMW;D/UK;BTCC/Hans Stuck
BS Automotive (Cheylesmore BMW). 1983 BTCC (Stuck)
crashed and written off- reshelled as RA1/029
E24 RA2-01
Eggenberger;CH;ETCC/Kelleners/Grano
E24 RA1-02**
BMW Australia,F. Gardner;Aus;National Title/Richards
E24 RA1-03
BMW France;F;National
E24 RA1-04
BMW France;F;National
.
.
.
l
s tím ochranným rámem to vím moc dobře a částečně i proto ten interiér dělám až nyní. Pokud budeš potřebovat dej vědět co.
Vzhledem k tomu ,že jsem si nějak pořídil do těla čínský zdravotně businesový vynález, tak mám nyní spoustu času.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Díky za fotky, takle mi to bohatě stačí, ono stejně co kus, to originál jak tak ty fotky vidím.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Pokračujeme ve stavbě.
kastle šla po zabroušení a odstranění lišt na dveřích do bíleho 1500kového surfu a následně dostala vrstvu laku super clear III ve spreji.
Když ten samý postup jsem zopakoval na přední haubně tak došlo k tomu ,že nejspíš kvůli spěchu a důkladnému nevyzrání vrstvy Surfu po nástřiku laku Super Clear III začala migrovat oranžová barva z plastu ...
Ještě štěstí, že mám několik různých dílů kastle navíc (včetně ještě jedné kastle jako takové). Tak jsem vzal tu haubnu z plastu bílého a použiji ji pro tuto kastli.
nová sedačka pro řidiče a pásy Willans s jedním kotevním bodem .
A následně jsem se pustil do obtisků. Začal jsem od toho nejhoršího(tedy toho z čeho jsem měl oprávněný strach). Přední spoiler.
Doporučuji začít od středního žlutého dílu. Oranžové díly jsou v celku pohoda. To ty červené jsou opravdu výzva. Bez Softeru a teplé vody to nejde. Obtisk do 22°C je normální a od 25°C měkne. Od 33°C začně být gumový a natahuje se až moc.... Takže voda 23-26°C a super. Pak to osazení červeného pole není v podstatě tak strašné. V nouzi ořezané kousky z děr světel poslouží jako kousky na retušování.
Ostatní obtisky jsou v celku pohodové. Ale to neznamená ,že je to jednoduché. Zvlášť ten největší kus je třeba usadit hodně přesně a event. pomocí softeru či teplé vody usadit co nejlépe ke spodní liště pod dveřima . Pak už to jde samo a pasuje vše jak "prdel na hrnec".
V mezičase lakování dílů karoserie jsem se pustil do ochranné klece.
Tak Mrazíku. Obtisků se nemusíš obávat. Ještě mi zbyly jedny a kousky na levou stranu karoserie (z předchozích testů) tak event. mohu poslat. Potěšilo mne ,že i přez to že obtisky byly skladovány cca 8 let tak jsou naprosto bez problému. Nechám je vyschnout a vyzrát a stříknu je slabounkou vrstvou laku a obrousím díry na spoileru a hranách blatníků na bílou barvu. a pak druhá vrstva laku.
kastle šla po zabroušení a odstranění lišt na dveřích do bíleho 1500kového surfu a následně dostala vrstvu laku super clear III ve spreji.
Když ten samý postup jsem zopakoval na přední haubně tak došlo k tomu ,že nejspíš kvůli spěchu a důkladnému nevyzrání vrstvy Surfu po nástřiku laku Super Clear III začala migrovat oranžová barva z plastu ...
Ještě štěstí, že mám několik různých dílů kastle navíc (včetně ještě jedné kastle jako takové). Tak jsem vzal tu haubnu z plastu bílého a použiji ji pro tuto kastli.
nová sedačka pro řidiče a pásy Willans s jedním kotevním bodem .
A následně jsem se pustil do obtisků. Začal jsem od toho nejhoršího(tedy toho z čeho jsem měl oprávněný strach). Přední spoiler.
Doporučuji začít od středního žlutého dílu. Oranžové díly jsou v celku pohoda. To ty červené jsou opravdu výzva. Bez Softeru a teplé vody to nejde. Obtisk do 22°C je normální a od 25°C měkne. Od 33°C začně být gumový a natahuje se až moc.... Takže voda 23-26°C a super. Pak to osazení červeného pole není v podstatě tak strašné. V nouzi ořezané kousky z děr světel poslouží jako kousky na retušování.
Ostatní obtisky jsou v celku pohodové. Ale to neznamená ,že je to jednoduché. Zvlášť ten největší kus je třeba usadit hodně přesně a event. pomocí softeru či teplé vody usadit co nejlépe ke spodní liště pod dveřima . Pak už to jde samo a pasuje vše jak "prdel na hrnec".
V mezičase lakování dílů karoserie jsem se pustil do ochranné klece.
Tak Mrazíku. Obtisků se nemusíš obávat. Ještě mi zbyly jedny a kousky na levou stranu karoserie (z předchozích testů) tak event. mohu poslat. Potěšilo mne ,že i přez to že obtisky byly skladovány cca 8 let tak jsou naprosto bez problému. Nechám je vyschnout a vyzrát a stříknu je slabounkou vrstvou laku a obrousím díry na spoileru a hranách blatníků na bílou barvu. a pak druhá vrstva laku.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Když to vidím, tak ten přední nárazník raději nastříkám než přemlouvat dekály v tak složitém tvaru. Na zbytku kastle už jdou relativně na plochu všude, tam to snad klapne. Díky moc za informace Matweji a při nejhorším využiju nabídky na druhý dekály
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Tak jako levý červený díl mám. Tak začni od středu do leva. Já pravičák začal tím správným směrem.
Jinak červená na tomto obtisku je Pantone 199C. Oranžová 1505C a žlutá 109C. Ale ber to s mírnou rezervou. Tu odstín modelářské barvy nevím neb jsem to nepřipasovával tehdy. Jel jsem dle reálu.
Dneska je to jinak. Snažím se to odstínově dostat k nějaké modelářské barvě. Třeba Tamková LP-6 je +- Pantone 286C. Když jsem retušoval Vojtěchovo BMW z 1985 roku tak není to 100%. Rozdíl mezi tiskařskou obtiskovou barvou a modelářskou bude v podstatě vždy.
Jinak červená na tomto obtisku je Pantone 199C. Oranžová 1505C a žlutá 109C. Ale ber to s mírnou rezervou. Tu odstín modelářské barvy nevím neb jsem to nepřipasovával tehdy. Jel jsem dle reálu.
Dneska je to jinak. Snažím se to odstínově dostat k nějaké modelářské barvě. Třeba Tamková LP-6 je +- Pantone 286C. Když jsem retušoval Vojtěchovo BMW z 1985 roku tak není to 100%. Rozdíl mezi tiskařskou obtiskovou barvou a modelářskou bude v podstatě vždy.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Souběžně s Meďákem pokračuji na Kellenersově 635ce.
Kastle dostala lak a ten jsem se pak snažil tak nějak vyleštit. Občas jsem si připravil horké chvilky, kdy např. přední kapotu jsem musel předělat protože mi zreagoval obtisk s naředěným SuperClearem III a pustil světlou ružovou z nápisu Pirreli ( v černé jsou přeci všechny barvy spektra ) ,občaš jsem se někde probrousil ,atd...
Ale podařilo se mi to vše předělat k jakeštakeš výsledku. Spáry jsem vytáhl tradičně kasselskou hnědou olejovkou. Rámování jsem "pomohl" asfaltovou černí.
kola jsou ve standartu BBS čili duralový ráfek mosazný (elexovaný) "pavučinový " střed. Pro zvýraznění jsem disky napustil tmavou barvou.
dle šablony co jsem si kdysi vyrobil (nechal vyleptat) jsem stříkl nápisy na pneu
No a podvozek šel zkusmo na kola
a protože to stálo na čtyřech hned na první dobrou tak jsem neodolal a navlíkl na to kastli.
V louhu se koupou chromové části stavebnice. Zrcátka zkusím předělat dle Mrazíkova vzoru (je to dokonalá zmenšenina reálu). Taky musím udělat chladící "větrníky" do předních kol. Co jsem se tak koukal tak nejlepší bude kombinace 3D tisku a leptu. ScaleProduction sice nějaký podivný "větrník" vyrábí ,ale rozhodně tam nepasuje (je menší)(mám jej ) Neboj Mrazíku pamatuji na Tě .
Kastle dostala lak a ten jsem se pak snažil tak nějak vyleštit. Občas jsem si připravil horké chvilky, kdy např. přední kapotu jsem musel předělat protože mi zreagoval obtisk s naředěným SuperClearem III a pustil světlou ružovou z nápisu Pirreli ( v černé jsou přeci všechny barvy spektra ) ,občaš jsem se někde probrousil ,atd...
Ale podařilo se mi to vše předělat k jakeštakeš výsledku. Spáry jsem vytáhl tradičně kasselskou hnědou olejovkou. Rámování jsem "pomohl" asfaltovou černí.
kola jsou ve standartu BBS čili duralový ráfek mosazný (elexovaný) "pavučinový " střed. Pro zvýraznění jsem disky napustil tmavou barvou.
dle šablony co jsem si kdysi vyrobil (nechal vyleptat) jsem stříkl nápisy na pneu
No a podvozek šel zkusmo na kola
a protože to stálo na čtyřech hned na první dobrou tak jsem neodolal a navlíkl na to kastli.
V louhu se koupou chromové části stavebnice. Zrcátka zkusím předělat dle Mrazíkova vzoru (je to dokonalá zmenšenina reálu). Taky musím udělat chladící "větrníky" do předních kol. Co jsem se tak koukal tak nejlepší bude kombinace 3D tisku a leptu. ScaleProduction sice nějaký podivný "větrník" vyrábí ,ale rozhodně tam nepasuje (je menší)(mám jej ) Neboj Mrazíku pamatuji na Tě .
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Klube se pěkně ten rám jsi trefil líp jak já - mám to málo ohnutý, ale už je to slepený. Ty šablony na gumy bych si mohl půjčit? Pirelli bych ještě někde vyhrabal, ale to P7 by mi tam chybělo...
Hele a co je mi záhada, záda sedačky. To fakt měli v 83. už karbon? Čekal bych tam kevlar, ale ze všech dobových fotek mi to přijde černý.
Hele a co je mi záhada, záda sedačky. To fakt měli v 83. už karbon? Čekal bych tam kevlar, ale ze všech dobových fotek mi to přijde černý.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Lept se šablonou ti ,když chvilku počkáš ,nechám udělat.
Materiál skořepiny sedadla byl většinou kevlar nebo "jen" lamino. Takový jaký bylo použito na sedačkách v šalinách T2-T4. Jen je černý.
Materiál skořepiny sedadla byl většinou kevlar nebo "jen" lamino. Takový jaký bylo použito na sedačkách v šalinách T2-T4. Jen je černý.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Tak to víš, že nechávám, mám to ještě já pár let vřelé díky
Takže teoreticky kevlar blbě není, ale bohužel z fotek to vypadá jen na ten černý plast. Škoda, kevlaru moc ve vitríně nemám a těšil jsem se na změnu
Takže teoreticky kevlar blbě není, ale bohužel z fotek to vypadá jen na ten černý plast. Škoda, kevlaru moc ve vitríně nemám a těšil jsem se na změnu
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Hele zkusím najít nějakou detailní fotku, ale nezalamuj si s tím hlavu. Skořepina je lamino a je černá .
Na nějaké vybrušování povrchu zalakovávání a jiné "zbytečnosti, jak se děje v dnešních dobách, zapomeň.
Na nějaké vybrušování povrchu zalakovávání a jiné "zbytečnosti, jak se děje v dnešních dobách, zapomeň.
Re: BMW 635 CSi, Kelleners / Grano , GP Brno 1983, Tamiya 1/
Tak to udělám černý, zas si nebudu vymýšlet. Na fotku prď
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků