Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Příspěvků: 26
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Na stůl jsem si ze skládku donesl krabici s modele jež jsem chtěl načnout, ale zároveň to celé odsouval na později vědouce o spoustě práce co mne s tím modelem čeká....
Předlouhou je toto auto (možná nebo 47)
model dělala f.ESCI a nyní jej v přebalu vydala Italeri.
Tak jsem se rozhoupal a jdu do toho.
zatím v surfu.
Další foto bude následovat jak je upravím .
Telegraficky : střešní okno zatmeleno, osazeny boky karoserie,protaženy spáry, přemýšlení co s vytažením blatníků aby to odpovídalo realitě, Pokus a ....
Předlouhou je toto auto (možná nebo 47)
model dělala f.ESCI a nyní jej v přebalu vydala Italeri.
Tak jsem se rozhoupal a jdu do toho.
zatím v surfu.
Další foto bude následovat jak je upravím .
Telegraficky : střešní okno zatmeleno, osazeny boky karoserie,protaženy spáry, přemýšlení co s vytažením blatníků aby to odpovídalo realitě, Pokus a ....
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Krásnej medvěd, budu sledovat předloha má skvělý přední světla, hned o práci míň - nemusíš sochat paraboly
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
No, ty světla je tak jediná pozitivní věc...
a nyní fotograficky:
protože linka po střešním oknu je dost široká a tmel by se asi propadal, vzal jsem šestiúhelníkový profil cca šíře spáry a nalil na něj lepidlo aby změknul. Pak jsem jej v pohodě položil do spáry a ještě trochu přidal lepidla pro svar.
Jak to zaschlo a vytvrdlo obrousil jsem to do roviny. Na střeše je malý problém ,že v místě střešního okna je propadlá (z výroby) . Ale surf to srovná....
a potom stříknul surfem pro kontrolu.
mezi schnutím střechy a jejím následným opracováním jsem se pustil do interiéru.
A to je velká neznámá. Fotky mi nejsou známy tak používám fotky z aut co jezdili DTM.
protaženy spáry a dělící roviny na předním a zadním nárazníku. Na předním bude ještě nasavací otvor pro motor a chladič
Zadní je v podstatě stejný co na modelu.
Pustil jsem se do vytažení blatníků ,které na modelu úplně chybí...
Fotka je v syrovém stavu. Nyní to je už trochu jinak
A dodělal jsem zadní plato do interiéru . Na vše ještě bude patřit znázornění prolisů plechů.
Tak to je zatím vše.
a nyní fotograficky:
protože linka po střešním oknu je dost široká a tmel by se asi propadal, vzal jsem šestiúhelníkový profil cca šíře spáry a nalil na něj lepidlo aby změknul. Pak jsem jej v pohodě položil do spáry a ještě trochu přidal lepidla pro svar.
Jak to zaschlo a vytvrdlo obrousil jsem to do roviny. Na střeše je malý problém ,že v místě střešního okna je propadlá (z výroby) . Ale surf to srovná....
a potom stříknul surfem pro kontrolu.
mezi schnutím střechy a jejím následným opracováním jsem se pustil do interiéru.
A to je velká neznámá. Fotky mi nejsou známy tak používám fotky z aut co jezdili DTM.
protaženy spáry a dělící roviny na předním a zadním nárazníku. Na předním bude ještě nasavací otvor pro motor a chladič
Zadní je v podstatě stejný co na modelu.
Pustil jsem se do vytažení blatníků ,které na modelu úplně chybí...
Fotka je v syrovém stavu. Nyní to je už trochu jinak
A dodělal jsem zadní plato do interiéru . Na vše ještě bude patřit znázornění prolisů plechů.
Tak to je zatím vše.
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Nevím, jestli vycházíš ze stejné stavebnice a také, jestli to nebylo mými olšovými ruky, ale:
Zkus si tam pak ještě to s motorem, jak to bude vysoké. Mě pak na rally verzi bránil ve snížení světlé výšky, protože by to pak na něm úplně leželo. Tak mám Holuba pak moc vysoko Už jsem pak vanu nedokázal bez poškození odstranit.
A koukni na zasklení. Já myslím dělal komplet nové, protože u předních i zadních sloupků vznikala pak mezera. Ale už netuším
Zkus si tam pak ještě to s motorem, jak to bude vysoké. Mě pak na rally verzi bránil ve snížení světlé výšky, protože by to pak na něm úplně leželo. Tak mám Holuba pak moc vysoko Už jsem pak vanu nedokázal bez poškození odstranit.
A koukni na zasklení. Já myslím dělal komplet nové, protože u předních i zadních sloupků vznikala pak mezera. Ale už netuším
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Díky za tipy. Motor jsem ještě nezkoušel protože si hraji s kokpitem a kola jsou vzdálená budoucnost. Trochu rozmýšlím co tam dát za kola... Víc tomu sluší ty červený, ale problém je ,že je zatím nemám...
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Ty kola už jsem někde viděl. Otázka, jestli ve správném rozměru pro tebe
Jinak koukni na moje, ten motor ti tam asi bude vadit.
Jinak koukni na moje, ten motor ti tam asi bude vadit.
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Tak pokračuji v díle
postupně buduji interier.
zadní díl interiéru je +- dle foter vozu R.Asche a měl by být stený i na Vojtěchovu autu...
Postupně jsem nabarvil cockpit a nyní čekám až se skvělí a výborně fungující celní deklaranti rozhodnou uvolnit "zboží" do oběhu. To je snad poprvé co se jali nimrat i v dopise. Jsou v něm obtisky na boky dveří Mercedesu...
Dlouho jsem zkoumal jakou barvu měl zadní díl interiéru a plato u okna. Vychází mi, že plech.
Kastle je osurfovaná , obroušená a stříknutá bílou 1500 surf.
modrou na doplňcích budu stříkat zbytek bude obtisk.
Začínám řešit podvozek....
uvidím...
postupně buduji interier.
zadní díl interiéru je +- dle foter vozu R.Asche a měl by být stený i na Vojtěchovu autu...
Postupně jsem nabarvil cockpit a nyní čekám až se skvělí a výborně fungující celní deklaranti rozhodnou uvolnit "zboží" do oběhu. To je snad poprvé co se jali nimrat i v dopise. Jsou v něm obtisky na boky dveří Mercedesu...
Dlouho jsem zkoumal jakou barvu měl zadní díl interiéru a plato u okna. Vychází mi, že plech.
Kastle je osurfovaná , obroušená a stříknutá bílou 1500 surf.
modrou na doplňcích budu stříkat zbytek bude obtisk.
Začínám řešit podvozek....
uvidím...
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Ty spáry jsou jak na lokomotivě, škoda že tohle auto nedělá někdo, kdo to umí, třeba Tamka. Bojuješ statečně
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
V reále to není tak hrozný. Je to příšerný.
Na bílý surf co ještě vyleštím, hodím bílou barvu (možná?) a nebo ,pokud budu spokojen s povrchem a nikde se neprobrousím ,tak 1-2 vrstvy laku. Následně bude modré pole. a pak obtisky...
Jelikož naprosto bleskurychle pracující celní deklarace České pošty provede vyclení dopisu a dopočítání DPH po 7.1.2023 tak mám na interiér doooost času.
Na bílý surf co ještě vyleštím, hodím bílou barvu (možná?) a nebo ,pokud budu spokojen s povrchem a nikde se neprobrousím ,tak 1-2 vrstvy laku. Následně bude modré pole. a pak obtisky...
Jelikož naprosto bleskurychle pracující celní deklarace České pošty provede vyclení dopisu a dopočítání DPH po 7.1.2023 tak mám na interiér doooost času.
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Tak dej 2k lak, ať se aspoň trochu zalijou
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Porod...
Modrá Tamiya LP-6.
Ale stále si nejsem jist zda je to ono...
Modrá Tamiya LP-6.
Ale stále si nejsem jist zda je to ono...
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Aby se neřeklo ,že na Medvěda prdím...
postupně "nazbrojuji" interiér.
Zatím nevím přesně jaké bezpečnostní pásy. Tedy jak výrobce tak barvu. Tedy barva je buď tmavá modrá nebo černá. A výrobce ?
postupně "nazbrojuji" interiér.
Zatím nevím přesně jaké bezpečnostní pásy. Tedy jak výrobce tak barvu. Tedy barva je buď tmavá modrá nebo černá. A výrobce ?
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Hele ten plech, kde jsou jakoby záda zadních sedaček, ten je stříbrný i v 635. To má nějakej význam, např protipožární cosi kvůli nádrži? Nebo v tom není hlubší smysl?
Re: Benz 190E 2,3 16v , Z.Vojtěch, GP Brno 1986, 1/24 ESCI
Docela netuším proč. Ale fotka je z nedávné doby z Histocupu a ta 635ka to tam má taky. Kellenersovo bávo z r.1983 to má jako by plnou desku. Možná nějaká izolace v případě požáru.
Příspěvků: 26
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník