BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Příspěvků: 32
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
tohle... druhá strana auta je úplně jiná
- Přílohy
-
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Jo přesně to co Šumák píše.
Myslím ,že je to spíše zalitý surfem.
Myslím ,že je to spíše zalitý surfem.
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Jo tohle. To záleží z který strany to fotím, ta lišta je vystouplá nad kastli a tak pod určitým úhlem je ta spára schovaná. Na pravý straně vynikne víc, protože je v ní surf, na levý tolik nevynikne, protože jsem tam koukám surf nedostřík. Jinak dobrý, faktický chyby opravený? Radši se ptám, jak furt koukám na ty fotky, tak už mám "provozní slepotu".
- Přílohy
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Hele jen se ptám protože jsem u Tebe neviděl fotku předku a mřížky u světel.
Odpižlal jsi ten znak M6 ?
Pokud ne tak opatrně a nejlépe pilkou prvně znak proříznout a teprve potom jej ořezat z jednotlivých lišt.
Moje kastle na Kellenerse je ve stádiu protahování spár a broušení...
Odpižlal jsi ten znak M6 ?
Pokud ne tak opatrně a nejlépe pilkou prvně znak proříznout a teprve potom jej ořezat z jednotlivých lišt.
Moje kastle na Kellenerse je ve stádiu protahování spár a broušení...
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Jojo, ten je pryč. Taky jsou protáhnuté rydlem spáry mezi chromovou lištou a plechem v barvě kastle, pro lepší práci při maskování. Díky za druhé, zkušenější, oči
- Přílohy
-
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
dovolil jsem si pokračovat zde, neb je to Tvůj model
Ano skla to brzdí.
A to je ještě trochu ubrušuji.
Kastle na 635ku je velmi snadná na kompletaci.
Pravé a nefalšované secvakávací peklo je Lancia Stratos od Gawy.
A ještě dotaz : ty kliky na kastli dáváš před barvou? Nebo to jsou nabarvené ty modelové ?
Mrazík píše:Právě že to mám secvaknutý, včetně interiéru a klece. Vychází to viz foto. Secvaknuto podle návodu. Nikde takle moc jako tobě mi to právě neleze a tak mě zajímá, jestli to vázne ještě na něčem, co tam nemám, třeba na sklech.
Ano skla to brzdí.
A to je ještě trochu ubrušuji.
Kastle na 635ku je velmi snadná na kompletaci.
Pravé a nefalšované secvakávací peklo je Lancia Stratos od Gawy.
A ještě dotaz : ty kliky na kastli dáváš před barvou? Nebo to jsou nabarvené ty modelové ?
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Jasně, bez problému. Hele tak jsem to zkusil i s těma oknama a pořád to sedí secvaknutý tak, že díl podvozku skoro není vidět. A to jsem ty skla jen vycvaknul z rámečku, neupravoval jsem to zatím. Už mě nenapadá, co by mělo při finálním secvaku bránit tomu, aby to páslo jako teď na sucho.
Ad kliky. To jsou jen prorytý kliky, co jsou normálně na kastli. Rozmyslel jsem si to až po surfu,tak proto to teď svítí.
Ad kliky. To jsou jen prorytý kliky, co jsou normálně na kastli. Rozmyslel jsem si to až po surfu,tak proto to teď svítí.
- Přílohy
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Ty Mrazíku, ty mne štveš
Zkusil jsem si to na své Kellenersovi a taky mi ten podvozek bez problémů zalezl.
Tak to budu pozorovat při své (či Tvé) stavbě, kde dělám chybu. Nejspíše to bude v oblasti interiéru neboť usazovací kolíky podvozku jsou na svých místech.
Uvidím.
Díky.
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Jedině mě ještě napadá - máš interiér a podvozek slepený před secvakem s kastlí? Jestli ne, může ta vana intoše být o kousek vpředu/vzadu a usazovací kolíky nezapadnou do díry v podvozku a v podstatě to na nich může viset. Jinak mě fakt nenapadá, kde by mohl být problém. Určitě Tamka nedělala víc verzí výlisků.
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Hlásím mírný postup. Začištěny všechny zbývající díly. Proti stavebnici má tohle auto jiný zrcátka, tak jsem je musel upravit. Z původních jsem vybrousil kapky a stopka je z 0,8mm destičky. Celé je to vyztužené ocelovou kytarovou strunou. Z úprav mi chybí snad už jen upravit rám.
- Přílohy
-
-
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Poslední úprava než začnu vše surfovat - tovární rám postrádá proti mojí předloze "kleštinu" nebo jak to nazvat, takže bylo třeba dodělat hotová zatím jedna strana.
- Přílohy
-
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Ta vzpěra není jednoduchá. Ona totiž je lomená a navíc pootočená. 3x jsem ji dělal než jsem trefil jak tam má být.
Jo a už vím o co se ta kastle "zasekne" a nejde níž . Je to sklo. Přesněji u zadního okna je v horních rozích takové technologické zpevnění a to zavazí.
Skla mám zalepeny na pevno a nyní dumám jak ty obdélníčky z rohů odstranit...
Příspěvků: 32
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků