Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJI
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Chtěl jsem se zeptat, jak budeš tmelit?
Mě kolikrát praskl právě přechod tmel - resin (tmel miliput). Byla pak vidět vlásčitá prasklina pod určitým úhlem. Možná to bylo mojí blbostí a něčím nedomyšleným, ale osobně bych přemýšlel, jak to dobře vyztužit, zafixovat. Už jen kvůli pozdější manipulaci. Resin přeci jen je oproti kovu pružnější a chytneš to a promáčkneš nepatrně třeba při broušení a máš podle mě prasklinu. Podle mě tu může dělat problém rozdílná tuhost obou materiálů.
Mě kolikrát praskl právě přechod tmel - resin (tmel miliput). Byla pak vidět vlásčitá prasklina pod určitým úhlem. Možná to bylo mojí blbostí a něčím nedomyšleným, ale osobně bych přemýšlel, jak to dobře vyztužit, zafixovat. Už jen kvůli pozdější manipulaci. Resin přeci jen je oproti kovu pružnější a chytneš to a promáčkneš nepatrně třeba při broušení a máš podle mě prasklinu. Podle mě tu může dělat problém rozdílná tuhost obou materiálů.
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Právě nad tím přemýšlím.. napojení rezinu na kov vyztužuji kousky drátu zavrtanými do resinu a pevně přilepenými epoxidem ke kovu. Podobně to budu dělat asi i u toho sloupku. Možná že nahrubo to přilepím a přetmelím právě epoxidem, na jemno pak nějakým dvousložkovým tmelem. Ještě mě napadlo ty přechody podlaminovat
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Uvidíš Řeknu to vyčůraně, ale já se pak přiučím od tebe
Myslím si, že to může vydržet, když budeš mít štěstí a blbě to nechytneš. Znám pouze svoje ruky a ty jsou neopatrné , takže já bych ten přechod podlepil laminem.
Asi teď už jen výstřel do vzduchu, určitě tě napadlo. Ale pro jistotu. Nachystal bych si dobře podvozek, aby jsi kastlu nasazoval a nezaklapával a vůbec nebylo potřeba nějaké vůle. Pak si myslím, že to bude ok.
Myslím si, že to může vydržet, když budeš mít štěstí a blbě to nechytneš. Znám pouze svoje ruky a ty jsou neopatrné , takže já bych ten přechod podlepil laminem.
Asi teď už jen výstřel do vzduchu, určitě tě napadlo. Ale pro jistotu. Nachystal bych si dobře podvozek, aby jsi kastlu nasazoval a nezaklapával a vůbec nebylo potřeba nějaké vůle. Pak si myslím, že to bude ok.
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Tak jsem to všechno slepil a světe div se... drží to fakt dobře Jako základní materiál mi posloužil 1 minutový epoxid, který dané díly zafixoval vůči sobě v požadované pozici a následně jsem použil k pořádnému přilepení a pak i nejhrubějšímu dotmelení "tekutý kov" od Alteca. Je to vlastně 90 minutový epoxid s nějakým kovovým plnivem a moc dobře se s tím dělá. Dobře lepí, je fakt pevný, dobře se brousí, a v pohodě jsem s tím tmelil i spáry v kovu i v rezinu. Je tak ideálně tvrdý, jak k tomuto účelu potřebuju. Některé díly jsou vůči sobě i vyztužené drátem ve spoji, abych omezil pnutí a praskání. S kastlí už dva dny manipuluju a zatím to fakt drží.
Spolujezdcovy dveře jsem přilepil na pevno, řidičovy budou otevřené. Většinu spár jsem zatmelil a naryju pak nové, aby nevypadaly tak nemodelově. Jen spáru u kapoty budu muset nechat, maximálně ji nějak zkusím zmenšit, protože kapota nemůže být napevno kvůli masce a prostoru za ní. Dále jsem se rozhodl, že i podvozek bude více modelový než původní placka. Použiju podvozek z Mišáka Evo V WRC, který pasuje úplně perfektně co do rozchodu a rozvoru. Zavěšení trochu přepracuju, ale základ tam bude a i když nebude přímo škodovácký, bude to vypadat líp než jen holá placka (stejně tam nakonec budou i ochranné plechy, tak zas tolik moc z toho vidět nebude).
Spolujezdcovy dveře jsem přilepil na pevno, řidičovy budou otevřené. Většinu spár jsem zatmelil a naryju pak nové, aby nevypadaly tak nemodelově. Jen spáru u kapoty budu muset nechat, maximálně ji nějak zkusím zmenšit, protože kapota nemůže být napevno kvůli masce a prostoru za ní. Dále jsem se rozhodl, že i podvozek bude více modelový než původní placka. Použiju podvozek z Mišáka Evo V WRC, který pasuje úplně perfektně co do rozchodu a rozvoru. Zavěšení trochu přepracuju, ale základ tam bude a i když nebude přímo škodovácký, bude to vypadat líp než jen holá placka (stejně tam nakonec budou i ochranné plechy, tak zas tolik moc z toho vidět nebude).
- Přílohy
-
-
-
-
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Tak toto je neskutečný nářez.
Na co tam je to červené čudo na tom předním nárazníku ?
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Je to luxusní akorát ten C sloupek by měl být širší. Zadní dveře jsou plynulý oblouk u liftbacku, takže by měl okraj C sloupku navazovat na spáru zadních dveří. Dovolím si nahrát fotku mojí ex Octavie.
- Přílohy
-
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Díky, pánové To červené je plastová lepicí páska, pomocí ní jsem na nárazníku dotmelil pěknější hranu. Už je odlepená a je to tam dobroušené. C-sloupek mi přijde akorát. Jen má zatmelené spáry a musím upravit původní spáry na kovové kastli, která ji má trošku jinak. Ale ještě to poměřím
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
aleši, koukni na zadní kufr... bohužel se mi zdá (pocit), že rezinovej je takovej placatej... jestli chápeš co myslím...
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
No kufr má menší oblouk, ale asi by jsem to být Alešem neřešil neb u tohoto Frankensteina bude mít práce dost a dost .
Počkal by jsem s hodnocením po prvním obroušení a srovnání do jakýstakýs tvarů....
Zatím se mi to jeví jako dobrá cesta do cvokhausu.
Počkal by jsem s hodnocením po prvním obroušení a srovnání do jakýstakýs tvarů....
Zatím se mi to jeví jako dobrá cesta do cvokhausu.
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Hoši, vy mi teda dáváte Ano, zadek by to zaoblení snesl. Vzhledem k tomu, že jsem přemýšlel i nad jemným prohloubením výkroje pro SPZ, tak to možná trošku nastavím tmelem do oblouku. Řezat už nic nechci, ale toto by tak neproveditelné být nemuselo
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Díky moc. Zkusil jsem z toho Frankensteina dostat alespoň nějaké hrubé tvary. Zatmelil jsem také špatné otvory na kapotě. Přehlédl jsem, že jsem je vyvrtal podle nákresu EVO 2, ale EVO 3 je má jinak. Přední nárazník má jen hrubý celkový tvar + velikost hlavního otvoru by měla sedět. Tam je ještě špatně ten přechod jeho spodku na lízátko a také postranní nádechy a výdechy před koly. Zadek se celkem hezky navázal, ale přechod na c-sloupek potřebuje ještě trochu dobrousit, má tam být větší "zlom". Zadní čelo zakulatím, jakmile vezmu do ruky tmel. Jen přemýšlím, z jakého tmelu udělat širší blatníky. Buď karosářským nebo dvojsložkovým epoxy putty quick type od Tamky
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Neuvěřitelný... po takové hokně by možná nebylo od věci to zaformovat a odlít
Dekály ti pak na to budou sedět?
Dekály ti pak na to budou sedět?
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Škoda Octavia WRC, Příbram 2003 (Kopecký-Schovánek), REJ
Díky. Odlití je zatím otevřená věc. Na takové odlévání nemám technologii, ale třeba to nějak dopadne. Dekály jsem ještě nepoměřoval, ale původně byly dělané na 1:43 od IXO, to mi přijde tvarově fajn, tak snad budou pasovat i tady. Před aplikací ale jejich kopie poměřím, přím zadám retuš na míru.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků