BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Po delší době něco přidám. Na Mantě jsem se zasek, nemám černou polomatnou Valejo na štětec, abych udělal rámy oken (ta co mám mi nějak časem zkoustla a zestárla, tak mi to nešlo, tak snad zkusím posunout aspoň interiér). Tak dodělám další rozvrtanou vec. Rally verzi s dekály Fina od Renaissance. Kastli s kříádlem mám v bílé barvě už dlouho. Zasek jsem se na náraznících resp. na zvedacích hácích, které měly rally verze těchto aut od Prodrive. Ve stavebnici jsou háky naprosto mimo - přední a zadní mají jinou velikost a tvar. Verze z originálních leptů je ještě víc mimo, nemá potřebnou tloušťku. Sešly se mi doma resinové háky z transkitu Renaissance (na původní okruhovou verzi Beemaxu) a kovové z transkitu Studio 27 (na starou Fujimku) a porovnáním s fotkama jsem naznal, že nejbližší realitě to má Studio 27. Zkusil jsem upravit nárazníka a použít ty od Studia 27. Protože rallyových M3 není nikdy dost, napadlo mě je nechat zaformovat a odlít (díky Matěji). První 2 odlité sady jsem zístka ve čtvrtek, tak jsem je zned zapracoval.
Dekály jsou dělané na resinovou M3 od renaissance, která byla trochu bachratější, jak uvidím, jak budou modro bílé pruhy sedět. Hlavně mám strach o to zalomení na kapotu.
Zbylé nalité háky budou cca za 14 dní, tak kdo bude chtít, dejte vědět.
Dekály jsou dělané na resinovou M3 od renaissance, která byla trochu bachratější, jak uvidím, jak budou modro bílé pruhy sedět. Hlavně mám strach o to zalomení na kapotu.
Zbylé nalité háky budou cca za 14 dní, tak kdo bude chtít, dejte vědět.
- Přílohy
-
- kastle v bílé
-
-
- obtisky
-
- srovnání háků - vstřikované ze stavebnice, žlutý resin od renaissance, šedý kov od S27
-
- odlité resinové
-
- zkouška přední nárazník
-
- zkouška zadní nárazník
-
-
- stříknuté bílým Zerem TS-26
Re: BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Hele kouknu se , myslím ,že jedno černé AirValejo tam mám.
Háky sedí parádně.
Háky sedí parádně.
Re: BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Tak jsem začal dávat dekály a moje obavy se naplnily. Pro jistotu jsem červený i modrý pruh rozstřihl a nanášel samostatně. I tak je to průšvih. Barevné pruhy v předu svým zakřivením nesedí, takže když jsem je srovnal na předních blatnících tak mi nevychází na kapotě jejich úhel k čelní hraně kapoty. Rozřízl jsem je v prolisu a po krátkých úvahách, že bych tu chbějící část nějak flikoval ze zbytku dekálů (naštěstí tam mají pro opravy navíc červenou a modrou plochu) se mi podařilo dekály z kapoty sundat. Na závěr je nahradím pruhy vystřiženými z té rezervní plochy obtisků. Vyříznu pruhy příslušné šířky, na jedné straně udělám správný zkosení a druhá strana se seřízne o hranu kapoty u blatníku. Problém je i u pruhů vzadu - červené pruhy mají při horní hraně nesmyslé vyboulení - budu je muset seříznout do roviny. Už se nedivím, že z Renaissance napsali Koudymu, že tyhle obtisky znovu vydávat nebudou - asi věděli proč.
- Přílohy
-
-
-
-
-
- záchrana v podobě červené a modré plochy obtisků
-
- nesmyslné zakřivení červených zadních pruhů, takhle to v reálu nebylo
Re: BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Jo a háky jsou nalitý, tak kdo bude chtít, pište.
- Přílohy
-
Re: BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Tak zkusíme Pedra, že máme hafo správných háků a potřebujem nový FINA dekály?
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Aspoň malý pokrok - naneseny zbylé dekály. Čeká mě ještě ta spropadená kapota. Sbírám na ni síly.
Při řešení krytky víčka nádrže na pravým zadním blatníku u okruhové zelené Alpiny jsem si uvědomil, že tahle kastle kryt víčka nádrže na pravým zadním blatníku nemá. Použil jsem totiž původní okruhovou M3 91/92, kterou jsem začal předělávat ještě když rally verze nebyla. Nejdřív jsem se zarazil s tím, že to mám blbě ale při prohlížení fotek jsem zjistil, že kryt víčka nádrže byl na rally verzích Prodrive jen v letech 87, 88 a jen u některých aut 89. Tahle Fina naštěstí už měla novější blatník bez krytky. Ale i u pozdějších aut je to různé - např. auta od Hartgeho ty krytky měly. Takže kdo bude dělat nějakou rally verzi M3, doboručuju si to pohlídat podle fotek a tu krytku případně zatmelit.
Při řešení krytky víčka nádrže na pravým zadním blatníku u okruhové zelené Alpiny jsem si uvědomil, že tahle kastle kryt víčka nádrže na pravým zadním blatníku nemá. Použil jsem totiž původní okruhovou M3 91/92, kterou jsem začal předělávat ještě když rally verze nebyla. Nejdřív jsem se zarazil s tím, že to mám blbě ale při prohlížení fotek jsem zjistil, že kryt víčka nádrže byl na rally verzích Prodrive jen v letech 87, 88 a jen u některých aut 89. Tahle Fina naštěstí už měla novější blatník bez krytky. Ale i u pozdějších aut je to různé - např. auta od Hartgeho ty krytky měly. Takže kdo bude dělat nějakou rally verzi M3, doboručuju si to pohlídat podle fotek a tu krytku případně zatmelit.
- Přílohy
-
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: BMW M3 Duez Rallye Monte Carlo 1989, 1/24 Beemax
Tyhle problémy s pruhy a barevnými plochami znám... Já proto vždycky napřed dělám jen obtisková barevná pole, ty pak zalakuju 2kčkem, event. vymaskuju a dostříkám, co je potřeba, teprve pak jdu na reklamy... Je to ale blbě pracné a občas si tím člověk strhne vrstvu laku, což na..zlobí... Tyhle chyby dělá stále více výrobců dekálů, hlavně ti postmarketingoví, kam jsem se také zařadil, ale já mám naštěstí za zády Matweje
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků