Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beemax
Příspěvků: 54
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beemax
Tak jsem to moc dlouho nevydržel a pustil se do novinky od Beemaxu, kterou jsem s MichalemG koupil na Hobby v setu s leptama a dekálama Marlboro. Zatím jsem začistil všechny díly, přilepil přední nárazník a následně proryl kastli. Nárazník by měl být podle návodu přilepený až v průběhu stavby, ale to nevidím jako moc dobrý řešení. Pomocné výztuhy kastle zatím nechám, kvůli tenkým sloupkům nechci riskovat poškození.
Nemám moc fotek předlohy, tak pokud někdo máte a poskytnete, budu rád - založil jsem téma ve Walkaroundu.
Nemám moc fotek předlohy, tak pokud někdo máte a poskytnete, budu rád - založil jsem téma ve Walkaroundu.
- Přílohy
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
a co na model říkáš? podle mě je kvalitativně lepší než Belkits. I když má méně dílů
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Tak toto dozajista budu sledovat neb si tuto Celicu chci pořídit taky.
Sice bude z rallye z našich luhů a hájů, ale to nevadí.
Sice bude z rallye z našich luhů a hájů, ale to nevadí.
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Sete: míň dílů, ale přitom je tam všechno podstatný. Minimální dělicí roviny, žádný vyhazováky - očištěný to bylo za jeden večer. Kvalita je lepší než Belkits, určitě k tomu doporučuju koupit lepty.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Malý postup, do konce týdne bych to chtěl postavit na kola. Motor jsem nechal celý černý, nebude z něho nic vidět. Zbytek je dle fotky reálného auta (viz. Walkaround), návod je nepřesný. Ještě musím štětcem dodělat pár detailů (uchycení nápravy, šrouby apod.)
- Přílohy
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
jakou barvou jsi stříkal ten výfuk?vypadá zajímavě
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Burnt iron od Gunze
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
- PeťoWRC
- Příspěvky: 821
- Registrován: pon úno 06, 2012 12:37 pm
- Bydliště: gaštanová 4,Spišská Nová Ves,05201
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
dobrý Koudy,som zvedavý ako to bude na kolách,hoď tam potom klastu a cvakni to,ako to sedí na podvozku.
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
ale dost hrube detaily naprav nie? nebude to vidiet sice....
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Tak asfaltová verze se moc nepovedla. Pro srovnání dávám foto originálu a lowrideru od Beemaxu
Zatím jsem vždy podvozky snižoval, teď to dám asi opačně. Problém bude zadní náprava, ta byla v osazení volnější a tak je na sekunďáku
Zatím jsem vždy podvozky snižoval, teď to dám asi opačně. Problém bude zadní náprava, ta byla v osazení volnější a tak je na sekunďáku
- Přílohy
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
- PeťoWRC
- Příspěvky: 821
- Registrován: pon úno 06, 2012 12:37 pm
- Bydliště: gaštanová 4,Spišská Nová Ves,05201
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
A jo...tak je to fakt dosť nereálne,vyzerá to byť skôr ako okruhová verzia podvozku,nie na rally...čo s tým Koudy?
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Podvozek je opravený. Smarža zkoušel narychlo postavit svou Celicu a výsledek byl stejný, tzn. stavebnice je špatně. Navíc u obou modelů je podvozek do mírné vrtule a je problém postavit auto na všechny kola. To se dá řešit jedinně násilím a u hotového podvozku sem nebyl daleko od zničení.
Aby po zvýšení světlé výšky všechno sedělo, je nutné upravit usazení zadní nápravy a předělání přední (jinak nejde dát lyžinu).
U pravého předního kola je vidět podběh, u zbývajících třech kol to sedí dobře. Přijde mi, že podvozek je asymetrický (když se vloží do kastle, tak je mírně šikmo). Doufám, že to bylo poslední překvapení.
Aby po zvýšení světlé výšky všechno sedělo, je nutné upravit usazení zadní nápravy a předělání přední (jinak nejde dát lyžinu).
U pravého předního kola je vidět podběh, u zbývajících třech kol to sedí dobře. Přijde mi, že podvozek je asymetrický (když se vloží do kastle, tak je mírně šikmo). Doufám, že to bylo poslední překvapení.
- Přílohy
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
ak to ma uchytenie do drazok tak sa to da poriesit nie? niekde uberise niekde pridas
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
docela koukám, a to teď nebude pro změnu křivá kastle???
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Příspěvků: 54
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků