BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Příspěvků: 25
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Protože BMW 635 je pro mne jedno z nejkrásnějších aut ,hned po BMW 850 , tak tu mám další závodní kousek, tentokráte stáje ETERNA, který vodili po okruzích pánové H.J.Stuck a W.Brun .
V Brně dojeli na 3. místě a Stuck v konečném bodování sezóny obsadil 8.místo v žebříčku jezdců, Brun byl 10. .
Auto bylo v posledním závodu sezóny na okruhu Zolder posláno "na budku" a zrušeno. (tedy co mám informace)
A aby to bylo přehlednější použil jsem pro stavbu současnou reedici stavebnice Tamiya. Je to tedy oranžová kastle.
Zbylé bílé si nechám na další kousky co mám v plánu no jejich dost. Baví mne i proto co jsem psal úvodem. Snem je mít nějaké takové podobné "stádečko"
Toto jsou 1/43
V Brně dojeli na 3. místě a Stuck v konečném bodování sezóny obsadil 8.místo v žebříčku jezdců, Brun byl 10. .
Auto bylo v posledním závodu sezóny na okruhu Zolder posláno "na budku" a zrušeno. (tedy co mám informace)
A aby to bylo přehlednější použil jsem pro stavbu současnou reedici stavebnice Tamiya. Je to tedy oranžová kastle.
Zbylé bílé si nechám na další kousky co mám v plánu no jejich dost. Baví mne i proto co jsem psal úvodem. Snem je mít nějaké takové podobné "stádečko"
Toto jsou 1/43
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Slíbil jsem Dekonovi fotoseriál.
Tak tedy jak sundat lišty snadno a rychle.
Začněme tedy tím co je potřeba:
Je tam skalpel s výměnnými čepelkami (konkr. č.10 a č.12D), plochý jehlový pilník, něco na prořezání spár, brusný papír na měkkém podloží, a vyfotit se stydělo brusné rouno .
Takhle to vypadá na začátku
vezmeme skalpel s čepelkou 12D (může být klidně i 12) a pomalu, tak aby jsme si nerozkrájeli prsty ohlodáme lištu tak cca 1mm nad základ. Čepelka č.12 je totiž zahnutá dovnitř a lépe se s ní odkrajuje materiál, aniž by se ti ostří snažilo zajet dolů ke dveřím do kterých se s chutí zakousne.
Pak prohodíme čepelky a dáme č.10. tím srovnáme lištu téměř nad úroveň dveří.
Následně použijeme plochý pilník a jemně brousíme až se dostanem na oblouk dveří. Pozůstatek lišty je stále rovný.
Nyní je čas na Matwejův přípravek alias dřívko od ledňáku (může být i použité) na kterém je oboustranná tlustá lepící páska na které je pruh brusného papíru. Ta síla oboustranky nám zaručuje, že po zatlačení při broušení nám papír kopíruje oblouk do kterého chceme zarovnávat.
Tímto udělátkem zarovnáme povrch dveří do požadovaného oblouku.
A nyní je čas na brusné rouno....
"Zarovnáme" jím povrch a zároveň jej zdrsníme pro surf.
Nezapomeneme protáhnout spáry a pořádně kastli či místo broušení očistit. Rouno je potvora
Pak aplikujeme surf a jak se zdá tak místo je hladké a bez stopy ,že tam někdy něco bylo. Vytažení blatníků se bude opravovat v dalším kroku ,kdy si i dám důtku za nedostatečné očistění broušeného místa ,páč tam mám v surfu viditelný bordel. (bylo něco okolo 0:30h v noci)
Celá operace nezabrala více jak 40min. Doufám ,že to jako instruktáž postačuje.
Může být Luďo ?
Tak tedy jak sundat lišty snadno a rychle.
Začněme tedy tím co je potřeba:
Je tam skalpel s výměnnými čepelkami (konkr. č.10 a č.12D), plochý jehlový pilník, něco na prořezání spár, brusný papír na měkkém podloží, a vyfotit se stydělo brusné rouno .
Takhle to vypadá na začátku
vezmeme skalpel s čepelkou 12D (může být klidně i 12) a pomalu, tak aby jsme si nerozkrájeli prsty ohlodáme lištu tak cca 1mm nad základ. Čepelka č.12 je totiž zahnutá dovnitř a lépe se s ní odkrajuje materiál, aniž by se ti ostří snažilo zajet dolů ke dveřím do kterých se s chutí zakousne.
Pak prohodíme čepelky a dáme č.10. tím srovnáme lištu téměř nad úroveň dveří.
Následně použijeme plochý pilník a jemně brousíme až se dostanem na oblouk dveří. Pozůstatek lišty je stále rovný.
Nyní je čas na Matwejův přípravek alias dřívko od ledňáku (může být i použité) na kterém je oboustranná tlustá lepící páska na které je pruh brusného papíru. Ta síla oboustranky nám zaručuje, že po zatlačení při broušení nám papír kopíruje oblouk do kterého chceme zarovnávat.
Tímto udělátkem zarovnáme povrch dveří do požadovaného oblouku.
A nyní je čas na brusné rouno....
"Zarovnáme" jím povrch a zároveň jej zdrsníme pro surf.
Nezapomeneme protáhnout spáry a pořádně kastli či místo broušení očistit. Rouno je potvora
Pak aplikujeme surf a jak se zdá tak místo je hladké a bez stopy ,že tam někdy něco bylo. Vytažení blatníků se bude opravovat v dalším kroku ,kdy si i dám důtku za nedostatečné očistění broušeného místa ,páč tam mám v surfu viditelný bordel. (bylo něco okolo 0:30h v noci)
Celá operace nezabrala více jak 40min. Doufám ,že to jako instruktáž postačuje.
Může být Luďo ?
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
absolutně skvělé Matěji! Děkuji,služebníček,skoro otrok
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Zajímalo by mě to brusné rouno.......kde se to dá sehnat a popřípadě k jaké hrubosti by jsi jeho efekt přirovnal?
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Rouno já používám spíše jemnější typuji tak 400 . V topenařině a práci s měděnými rozvody se na hrubost zrna moc nekouká, ale ty jemnější déle vydrží a nezachytávají se o výstupky.
Pokud ti záleží na hrubosti zrna můžeš si vybrat tu :
http://www.chromtechnik.cz/produkty/sia ... 321&Lang=1
Pokud ti záleží na hrubosti zrna můžeš si vybrat tu :
http://www.chromtechnik.cz/produkty/sia ... 321&Lang=1
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Po surfu jsem se zaměřil na podvozek.
Motorový prostor stejně jako i podvozek by měl být ve velmi tmavě modré(až modrozelené)
Zkusmo jsem nastříknul přední kryt motoru a je to skoro černá .
A tak jsem udělal spodek podvozku černý. dal jsem mu lehoulinkou patinku ocelovou barvou
a pak jsem volně pokračoval motorem....
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Tak to vypadá na velkovýrobu Držím palce aby ti z toho nehráblo
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
odekálováno
startovní čísla doplním po laku (vyjma toho jednoho). Pak je vytáhnu polomatem.
startovní čísla doplním po laku (vyjma toho jednoho). Pak je vytáhnu polomatem.
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Továrna na BMW je v plném provozu.
zatím jsem u pozice 5 v stavebním návodu.
zatím jsem u pozice 5 v stavebním návodu.
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Matwej píše:Továrna na BMW je v plném provozu.
nechceš poskládat i našeho bavoráka? Nějak se nám do toho nechce...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Myslíš toho co jste rozšvihali na Hungároringu?
Nebylo to zralé na rovnací stolici?
Tak to Vám mile rád přenechám a budu držet palce, aby to jezdilo.
Nebylo to zralé na rovnací stolici?
Tak to Vám mile rád přenechám a budu držet palce, aby to jezdilo.
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Matwej píše:Myslíš toho co jste rozšvihali na Hungároringu?
Nebylo to zralé na rovnací stolici?
Tak to Vám mile rád přenechám a budu držet palce, aby to jezdilo.
jojo toho,ale ten je zralý na novou kastli,už se vyrábí,teda rámuje...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Nějaký postup vpřed . Dal jsem si socialistický závazek k výročí VŘSR, že do Bratislavy to bude hotovo.
ETERNA bude mít žluté nápisy na kolech
spadla klec
Pak přiděláno na podvozek
motorový prostor nebude přístupný odhora, proto je takový "jednoduchý" . Tyčkami co koukají v místech tlumičů se nareguluje výška tak aby se kola dostaly do blatníků a neutopily se v nich. Je to nutnost.
No a hrůza na závěr. Když se kastle blbě nasvětlí a vyfotí tak pak člověk jen zírá co a jak.
Stříbrná, ač chromová, na fotce vypadá jak Hu-11, lemy na oknech mají úplně jinou barvu a na povrchu je najednou spousty "bordelu" který člověk neviděl.
Pokusím se to vyfotit lépe a radostněji....
ETERNA bude mít žluté nápisy na kolech
spadla klec
Pak přiděláno na podvozek
motorový prostor nebude přístupný odhora, proto je takový "jednoduchý" . Tyčkami co koukají v místech tlumičů se nareguluje výška tak aby se kola dostaly do blatníků a neutopily se v nich. Je to nutnost.
No a hrůza na závěr. Když se kastle blbě nasvětlí a vyfotí tak pak člověk jen zírá co a jak.
Stříbrná, ač chromová, na fotce vypadá jak Hu-11, lemy na oknech mají úplně jinou barvu a na povrchu je najednou spousty "bordelu" který člověk neviděl.
Pokusím se to vyfotit lépe a radostněji....
Re: BMW 635 CSi, Stuck / Brun, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
První sesazení kastle a podvozku :
a ještě jedna
zatím bojuji v chromem na náraznících.
A řeším problém jakou barvou, při takto tmavém autě, napustit spáry
a ještě jedna
zatím bojuji v chromem na náraznících.
A řeším problém jakou barvou, při takto tmavém autě, napustit spáry
Příspěvků: 25
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků