Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Příspěvků: 16
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Tak motorový člun je dokončen... Ne! Jedna z nejpodivnějších konstrukcí v dějinách F1 je po dokončení nádherný futuristický závoďák a je obrovskou škodou, že tomu chyběla rychlost a nakonec to "ten jediný správný francouzský" tým málem položilo...
Model dal trochu práce (hlavně díky bohu za přišroubování podlahy, bez šroubů by to byl problém), ale musím říct, že po dokončení z toho mám hroznou radost, kterou mi kalí jen nesprávné číslo na autě... Možná s tím do budoucna budu muset něco dělat... Trochu jsem se bál geometrie, hlavně po zkušenostech z FW 06, což je sice kvalitativně úplně jiný výrobce, ale se stejně nepraktickými kovovými rameny a náboji, ale až na nutnost upicnout jednu osičku na náboji to nakonec celé rozumně sedlo... Hlavně asi proto, že zadní závěsy tady tvoří jen náboj vystrčený z bočnice...
Krásná doba a krásná auta....
Model dal trochu práce (hlavně díky bohu za přišroubování podlahy, bez šroubů by to byl problém), ale musím říct, že po dokončení z toho mám hroznou radost, kterou mi kalí jen nesprávné číslo na autě... Možná s tím do budoucna budu muset něco dělat... Trochu jsem se bál geometrie, hlavně po zkušenostech z FW 06, což je sice kvalitativně úplně jiný výrobce, ale se stejně nepraktickými kovovými rameny a náboji, ale až na nutnost upicnout jednu osičku na náboji to nakonec celé rozumně sedlo... Hlavně asi proto, že zadní závěsy tady tvoří jen náboj vystrčený z bočnice...
Krásná doba a krásná auta....
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
-
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
.. je fakt pěknej .
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
zajimavá předloha,a opet skvělě zpracovaný model
to auta je tak ošklivý až je to vlastně zajimavý
to auta je tak ošklivý až je to vlastně zajimavý
- Karl Kopfrkingl
- Příspěvky: 424
- Registrován: pon úno 06, 2012 6:45 pm
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Peťo, super žes to dokončil! Vypadá to pěkně, ale chtěl bych to vidět na živo.
Předpokládám, že fotky matou, takhle to vypadá, že laku je víc než by být mohlo. Ale to se mi zdálo i u Ducny
Předpokládám, že fotky matou, takhle to vypadá, že laku je víc než by být mohlo. Ale to se mi zdálo i u Ducny
Zdeněk Valíček
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Jak je vidět tak už ´82 ofukovali zadní křídlo
jinak bych to viděl na tři tleskače
jinak bych to viděl na tři tleskače
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
kluci, ja bych vam to hrozne rad ukazal, laku je tam opravdu vic v nadechach, ale jinak fotky jsou tentokrat hodne shodne s modelem... Ale nez jsem to dovezl domu, upadla 2 kola, to auto je strasne tezke na vahu a prevozem hodne trpi ....
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Krása Dale.
To auto je tak zvláštní a asymetrické až je vlastně zajímavé.
Jediné co mne tak nějak nepasuje je barva kovových částí , ale zvykl jsem si ,že na Tvých fotkách se kov ,alespoň mě, jeví jinak než ve skutečnosti. Možná to dělají ty nýty.
Hele mám dotaz: k čemu je ta tyčka na pravé straně řidiče vedoucí z kokpitu na ochranný oblouk za řidičem?
To auto je tak zvláštní a asymetrické až je vlastně zajímavé.
Jediné co mne tak nějak nepasuje je barva kovových částí , ale zvykl jsem si ,že na Tvých fotkách se kov ,alespoň mě, jeví jinak než ve skutečnosti. Možná to dělají ty nýty.
Hele mám dotaz: k čemu je ta tyčka na pravé straně řidiče vedoucí z kokpitu na ochranný oblouk za řidičem?
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Tyčka je obrácená vzpěra rámu, nebyla na všech závodech, nevím, proč jí tam dali, na bokorysu vypadá děsně, na modelu už to vypadá lépe...
Kov jsem tentokrát nechal přírodní, rozleštil jsem odlitky bočnic, což se nedalo udělat mezi těmi výraznými nýty... Tak jsem na to dal lehký filtr a zvýraznění té nýtové linie, aby to nebyl jen souvislý surový "hliník", vytáhl jsem trochu do tmava okolí těch nýtů.... Proti původnímu obrazu jsem s tím byl nakonec spokojen... Ale nejlepší to stejně bylo na oblouku, ten je hladký, tak jsem ho jen rozleštil a vypadá přesně tak, jak má
Jak jsem psal, tohle asi bude jeden z modelů, které nikam nevyvezu, ta váha modelu je impozantní, což činí velký problém při jakékoliv manipulaci, ještě to jednou musím převézt a mám z toho trochu strach, vibrace z auta se přenáší hlavně na kola, která jsou těžší než u plasťáků (S27 má vnitřek plášťů z části vyplněný, což zase dodáva kolu na váze, navíc středy jsou zase odlitky z kovu, nejlehčí je tam nakonec samotný ráfek z nějakého duralu).
Když jsem dodělal JS17 zjistil jsem po půl roce, že mi zavěšení "pracuje", odlitky ramen nevydrží váhu modelu a celý model se prověsil, od té doby ho mám po velmi nepříjemné opravě ve vitríně podložený pod podlahou tak, aby kola byla ve vzduchu, něco podobného asi bude nutné i tady u JS 19... Na druhou stranu, zástěrky alespoň zabrání totálnímu prosednutí až na podlahu
Ale nebojte, moje produkce je kvantitativně dostatečná, abych vám na příští osobní setkání dovezl něco dalšího na koukání
Kov jsem tentokrát nechal přírodní, rozleštil jsem odlitky bočnic, což se nedalo udělat mezi těmi výraznými nýty... Tak jsem na to dal lehký filtr a zvýraznění té nýtové linie, aby to nebyl jen souvislý surový "hliník", vytáhl jsem trochu do tmava okolí těch nýtů.... Proti původnímu obrazu jsem s tím byl nakonec spokojen... Ale nejlepší to stejně bylo na oblouku, ten je hladký, tak jsem ho jen rozleštil a vypadá přesně tak, jak má
Jak jsem psal, tohle asi bude jeden z modelů, které nikam nevyvezu, ta váha modelu je impozantní, což činí velký problém při jakékoliv manipulaci, ještě to jednou musím převézt a mám z toho trochu strach, vibrace z auta se přenáší hlavně na kola, která jsou těžší než u plasťáků (S27 má vnitřek plášťů z části vyplněný, což zase dodáva kolu na váze, navíc středy jsou zase odlitky z kovu, nejlehčí je tam nakonec samotný ráfek z nějakého duralu).
Když jsem dodělal JS17 zjistil jsem po půl roce, že mi zavěšení "pracuje", odlitky ramen nevydrží váhu modelu a celý model se prověsil, od té doby ho mám po velmi nepříjemné opravě ve vitríně podložený pod podlahou tak, aby kola byla ve vzduchu, něco podobného asi bude nutné i tady u JS 19... Na druhou stranu, zástěrky alespoň zabrání totálnímu prosednutí až na podlahu
Ale nebojte, moje produkce je kvantitativně dostatečná, abych vám na příští osobní setkání dovezl něco dalšího na koukání
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Díky za info.
Ta tyčka bylo první co mne zaujalo .
Ta tyčka bylo první co mne zaujalo .
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
u 307 musim vymenit vadne obtisky, pak na nej vletim...
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Petře,jestli bude i ta 006 tak krásná, jako tohle,tak budu mít radost.
Jak jsem už někde psal,pro mě je Ligier teď to dětské auto
Mě se na Ligierech z té doby líbí to zbarvení a to se ti povedlo velmi dobře.
(na MF se objevila v burze 006 od ACE )
Jak jsem už někde psal,pro mě je Ligier teď to dětské auto
Mě se na Ligierech z té doby líbí to zbarvení a to se ti povedlo velmi dobře.
(na MF se objevila v burze 006 od ACE )
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
dekon píše:(na MF se objevila v burze 006 od ACE )
Jenom ho prosímtě nekupuj! ACE není moc dobrý
Petře, Ligier vypadá dobře, nad tou tyčkou už jsem si párkrát lámal hlavu, jsem zvědavý, jak je napojená uvnitř, pokud to má Studio dle skutečnosti
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Mne právě zarazilo ,že na některých závodech tu tyčku měl a někde ne. A navíc jen jednu No ,jo Francouzi ....
Re: Ligier JS 19, GP of Las Vegas 1982, Studio 27 1/20
Povedl se ti parádně!
Souhlasim s Luďou, že to zbarvení je na těhle Ligierech parádní
Vše vytkli už kluci nahoře. Jako model do sbírky to je strašně zajímavej kousek. Jen bych trochu dotónoval ty ráfky kol, aby nebyly tak lesklé - a nebo je to nezvyk, že jsou strašně čisté
PS, kdybys to chtěl odlehčovat, tak třeba můžeš odlehčit trochu kola alá verze pro převoz
Souhlasim s Luďou, že to zbarvení je na těhle Ligierech parádní
Vše vytkli už kluci nahoře. Jako model do sbírky to je strašně zajímavej kousek. Jen bych trochu dotónoval ty ráfky kol, aby nebyly tak lesklé - a nebo je to nezvyk, že jsou strašně čisté
PS, kdybys to chtěl odlehčovat, tak třeba můžeš odlehčit trochu kola alá verze pro převoz
Příspěvků: 16
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků