Registrovat

Ferrari 312T4 MFH 1/20

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » čtv říj 15, 2015 8:30 pm

Jasne že som ho načal :D

Prišla mi spajkovacia stanica a ešte čakám na flux a pájku od MFH a môžem sa doň pustit. Chcem to pájkovať hlavne kvôli zachovaniu prirodzeného kovového finišu. čo mi ale robí starosti sú tie drobné nity na monokoku a som zmätený zo sfarbenia motora a priľahlých častí, hlavne tie laminátové prívody vzduchu ku brzdám a funnelom.

Hlavná otázka teda znie...čím rozumným nahradiť tie nity?







Takto strhnute su snáď na všetkých kusoch

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3457
Registrován: pon úno 06, 2012 1:49 pm
Bydliště: Troubsko

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod beaver63 » pát říj 16, 2015 10:52 pm

Jediný ho specialistu na nýtky co znám je tento pacoš :grin:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 276
Registrován: pon bře 12, 2012 1:58 pm
Bydliště: Partizánske

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod master » ned říj 18, 2015 10:46 pm

Tak to reklamuj :grin:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: ned čer 28, 2015 10:27 am
Bydliště: Horný Bar

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod Kuku » pon říj 19, 2015 7:41 am

No, pozeral som na svoj model a mám to tam tiež. Takýto problém bol aj na Lotuse 79 od Gavy a veľmi pekne to vyriešil Rado1 na MF. Skús pohľadať. Viem len, že to robil nalepením oloveného drôtu do vyvŕtaných otvorov. Inak na stavbu som zvedavý, lebo biely kov je pre mňa zatiaľ veľká neznáma... =;

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » pon říj 19, 2015 1:22 pm

:) no vŕtať som ešte neskúšal do tej vane. ale príde mi, že to bude tvrdšie ako WM. niečo ako die-cast, a máte niekto skúsenosť s propisotmi od HGW? tie dvojradia by sa dali pekne nahradiť a robia aj v striebornej farbe, takže môže ostatať zachovaná prirodzená kovová. dalšia alternatíva sú rezinové nity od masterclubu. tam by sa dala vrtnúť aj dierka do stredu, alebo mosadzné od scale hardware...obe 0,4mm

Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: ned čer 28, 2015 10:27 am
Bydliště: Horný Bar

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod Kuku » pon říj 19, 2015 1:36 pm

Ahoj Mišo, HGW som skúšal. Neviem, posúď sám. ja tam cítim "rezervy". Použil som sadu na lietadlá 1/32...
Přílohy
Wolf WR1 (pod surfom)
Lotus 72E (príroda)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » pon říj 19, 2015 1:58 pm

Fi ha. v čom vidíš rezervu. málo vypuklé? nevýrazné? koľko majú priemer vlastne?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: ned čer 28, 2015 10:27 am
Bydliště: Horný Bar

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod Kuku » pon říj 19, 2015 2:26 pm

Majú 1,56mm rozostup a 0,25mm priemer. To je priemer 5mm na skutočnom aute. Neviem ale ako by to držalo priamo na leštenom kove. Videl som niekde podobné rady nitov, len som zabudol kde. Bolo to priamo na M23 v mierke 1/20. No, hlava deravá... :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » pon říj 19, 2015 3:38 pm

Tak daj brainstroming a do večera to chcem vedieť :D priemer je super. bude to jemné, no ale stále si nepovedal v čom vidíš tie rezervy

Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: ned čer 28, 2015 10:27 am
Bydliště: Horný Bar

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod Kuku » pon říj 19, 2015 3:47 pm

Hu, si ma vystrašil...! Dobre, dobre, rezerva je vo výške nitov. Sú placaté a iné ako na monokoku. A tie dekály sú pre technikárov od firmy Archer...Som sa zapotil a viac si fakt nespomeniem... Šak počkaj na PZ :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » pon říj 19, 2015 6:54 pm

:D vidíš na teba len vyvinúť tlak a vieš. oni vedia čo robia v tej vašej firme :D ale keď si zobereš reálny nit ten tiež nieje polguľa. je to plochý výstupok s dierou

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2931
Registrován: pon úno 06, 2012 2:33 pm
Bydliště: Brno/Olšany

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod Matwej » úte říj 20, 2015 8:10 am

Jakou mají viditelnou hlavu nýty záleží jak je naskládáš.
Koukej:


na monokoku jsou nejvíce nabouchány hlavou hore a trhací stopkou dovnitř.


Jinak cosi si vzpomínám ,že nýty HGW se aplikují až na hladký surf .

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » úte říj 20, 2015 9:00 am

no aplikoval by som ich na metal primer nie na holy kov, a to že sú iné mi ani tak nevadí, lebo by som oholil všetky čo sú na vani a doplnil aj tie zvnútra, ktoré sa nedajú navŕtať...takže ja v propisotoch zatial vidím cestu....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: ned čer 28, 2015 10:27 am
Bydliště: Horný Bar

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod Kuku » úte říj 20, 2015 12:57 pm

Myslím, že by to nebolo zlé. Vzhľadom na mierku to bude asi fajn kompromis. Len HGW su normálne dekály s filmom a nanášajú sa mokrou cestou za pomoci vodičiek. Po zaschnutí treba odstrániť kryciu fóliu a na povrchu zostanú len nity, ale to máš asi naštukané...
P.S.: ...nevedia... :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20

Příspěvekod turbo32 » úte říj 20, 2015 4:10 pm

nedáva sa vodou dole len ten backing papier? prečítaj si SZ BTW

Další

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků