Ferrari 312T4 MFH 1/20
Ferrari 312T4 MFH 1/20
Jasne že som ho načal
Prišla mi spajkovacia stanica a ešte čakám na flux a pájku od MFH a môžem sa doň pustit. Chcem to pájkovať hlavne kvôli zachovaniu prirodzeného kovového finišu. čo mi ale robí starosti sú tie drobné nity na monokoku a som zmätený zo sfarbenia motora a priľahlých častí, hlavne tie laminátové prívody vzduchu ku brzdám a funnelom.
Hlavná otázka teda znie...čím rozumným nahradiť tie nity?
Takto strhnute su snáď na všetkých kusoch
Prišla mi spajkovacia stanica a ešte čakám na flux a pájku od MFH a môžem sa doň pustit. Chcem to pájkovať hlavne kvôli zachovaniu prirodzeného kovového finišu. čo mi ale robí starosti sú tie drobné nity na monokoku a som zmätený zo sfarbenia motora a priľahlých častí, hlavne tie laminátové prívody vzduchu ku brzdám a funnelom.
Hlavná otázka teda znie...čím rozumným nahradiť tie nity?
Takto strhnute su snáď na všetkých kusoch
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
No, pozeral som na svoj model a mám to tam tiež. Takýto problém bol aj na Lotuse 79 od Gavy a veľmi pekne to vyriešil Rado1 na MF. Skús pohľadať. Viem len, že to robil nalepením oloveného drôtu do vyvŕtaných otvorov. Inak na stavbu som zvedavý, lebo biely kov je pre mňa zatiaľ veľká neznáma...
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
no vŕtať som ešte neskúšal do tej vane. ale príde mi, že to bude tvrdšie ako WM. niečo ako die-cast, a máte niekto skúsenosť s propisotmi od HGW? tie dvojradia by sa dali pekne nahradiť a robia aj v striebornej farbe, takže môže ostatať zachovaná prirodzená kovová. dalšia alternatíva sú rezinové nity od masterclubu. tam by sa dala vrtnúť aj dierka do stredu, alebo mosadzné od scale hardware...obe 0,4mm
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Ahoj Mišo, HGW som skúšal. Neviem, posúď sám. ja tam cítim "rezervy". Použil som sadu na lietadlá 1/32...
- Přílohy
-
- Wolf WR1 (pod surfom)
-
- Lotus 72E (príroda)
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Fi ha. v čom vidíš rezervu. málo vypuklé? nevýrazné? koľko majú priemer vlastne?
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Majú 1,56mm rozostup a 0,25mm priemer. To je priemer 5mm na skutočnom aute. Neviem ale ako by to držalo priamo na leštenom kove. Videl som niekde podobné rady nitov, len som zabudol kde. Bolo to priamo na M23 v mierke 1/20. No, hlava deravá...
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Tak daj brainstroming a do večera to chcem vedieť priemer je super. bude to jemné, no ale stále si nepovedal v čom vidíš tie rezervy
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Hu, si ma vystrašil...! Dobre, dobre, rezerva je vo výške nitov. Sú placaté a iné ako na monokoku. A tie dekály sú pre technikárov od firmy Archer...Som sa zapotil a viac si fakt nespomeniem... Šak počkaj na PZ
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
vidíš na teba len vyvinúť tlak a vieš. oni vedia čo robia v tej vašej firme ale keď si zobereš reálny nit ten tiež nieje polguľa. je to plochý výstupok s dierou
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Jakou mají viditelnou hlavu nýty záleží jak je naskládáš.
Koukej:
na monokoku jsou nejvíce nabouchány hlavou hore a trhací stopkou dovnitř.
Jinak cosi si vzpomínám ,že nýty HGW se aplikují až na hladký surf .
Koukej:
na monokoku jsou nejvíce nabouchány hlavou hore a trhací stopkou dovnitř.
Jinak cosi si vzpomínám ,že nýty HGW se aplikují až na hladký surf .
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
no aplikoval by som ich na metal primer nie na holy kov, a to že sú iné mi ani tak nevadí, lebo by som oholil všetky čo sú na vani a doplnil aj tie zvnútra, ktoré sa nedajú navŕtať...takže ja v propisotoch zatial vidím cestu....
Re: Ferrari 312T4 MFH 1/20
Myslím, že by to nebolo zlé. Vzhľadom na mierku to bude asi fajn kompromis. Len HGW su normálne dekály s filmom a nanášajú sa mokrou cestou za pomoci vodičiek. Po zaschnutí treba odstrániť kryciu fóliu a na povrchu zostanú len nity, ale to máš asi naštukané...
P.S.: ...nevedia...
P.S.: ...nevedia...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník