Honda RC211V LCR / Givi 2006
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Honda RC211V LCR / Givi 2006
1.5 rocny boj ukonceny. v tomto pripade vcelku uspesne, hoci niekolko viditelnych zavahani by sa vo vysledku naslo. klient si zelal verziu givi a dodal dekaly (doplnkove, velka cast sa pouziva zo stavebnice) studio27. na tie nemozem povedat kriveho slova - je to cartograf. a hoci tie su aj v stavebnici, tak s nimi sa tentokrat nerobilo idealne. boli nejake suchsie, potrebovali dlhsie odmocit, cim sa potom menej drzali povrchu a praca s nimi bola tazsia. schema je podstatne narocnejsia, ako sa zda pri pohlade na krabicu, takze myslienka lahkej stavby s nenarocnymi dekalmi isla rovno doprdele. striekat treba bielu a presne vymerane ciernu, vsetko cervene je uz dekal, a az potom klasicke polepy. uplne najhorsie boli pneu tetovacky. tie prakticky nefungovali a dopadli katastrofalne. loga sa musia schovat do blatnikov.
tentokrat som ku klasickemu bielemu pozadiu skusil dat aj luxusnejsiu ciernu. predstavoval som si to inak. nie je to najhorsie, bude to treba poladit, ale prezentujem v oboch variantach.
tentokrat som ku klasickemu bielemu pozadiu skusil dat aj luxusnejsiu ciernu. predstavoval som si to inak. nie je to najhorsie, bude to treba poladit, ale prezentujem v oboch variantach.
- Přílohy
-
-
-
-

In Rust I Trust
Re: Honda RC211V LCR / Givi 2006





V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
- Dale Cooper
-
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Honda RC211V LCR / Givi 2006
Za mne je GIVI lepší... O logách na pneu mi u MotoGP ani nemluv... Většina u mě končí taky v blatníku a kyvce... Tam je hlavní problém v tom, že průřez gumy je na bočnici prohnutý dovnitř a tyhle dekály na gumu se tam nedají pořádně domáčknout, navíc jsou křehké a rozpadají se... Je lepší, když jsou loga v doplňkových dekálech jako klasické obtisky...
Je tam spousta detailů, které jsi mohl udělat jinak a umíš to... Ale z mého pohledu: Proč? Aby to dalo ještě více práce? I tak jsi to dělal rok a půl.... Takže takto je to hezké, a do detailu vypipláš jiný model...Jsem pro to, aby člověk střídal ty vypiplané modely s těmi relaxačními (I když rok a půl? Je to ještě relax???). Takže já ti to chválím... Jako motobuilder bych ten model bez diskuze bral.
A jsem rád, že někdo přistupuje na mou tezi, že motorku stačí vyfotit zleva a zprava a konec...
Je tam spousta detailů, které jsi mohl udělat jinak a umíš to... Ale z mého pohledu: Proč? Aby to dalo ještě více práce? I tak jsi to dělal rok a půl.... Takže takto je to hezké, a do detailu vypipláš jiný model...Jsem pro to, aby člověk střídal ty vypiplané modely s těmi relaxačními (I když rok a půl? Je to ještě relax???). Takže já ti to chválím... Jako motobuilder bych ten model bez diskuze bral.
A jsem rád, že někdo přistupuje na mou tezi, že motorku stačí vyfotit zleva a zprava a konec...

Re: Honda RC211V LCR / Givi 2006
doteraz som s tamkovymi tetovackami nemal problem. tieto boli zle. suche, nechceli pustit. a tento typ tetovacky neznesie problem, vsetko musi ist hladko.
tak ako dekaly, musel som ich odmacat dlho a to tiez nerobi dobre. perfektny dekal je odmoceny podla velkosti za 8-10 sekund. tieto som mocil 30 a potom som im este musel pomahat. to o niecom hovori - jednoznacne to bolo nieco s dopravou, skladovanim, mozno vyrobnou seriou.
tak ako dekaly, musel som ich odmacat dlho a to tiez nerobi dobre. perfektny dekal je odmoceny podla velkosti za 8-10 sekund. tieto som mocil 30 a potom som im este musel pomahat. to o niecom hovori - jednoznacne to bolo nieco s dopravou, skladovanim, mozno vyrobnou seriou.

In Rust I Trust
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník