BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Příspěvků: 15
• Stránka 1 z 1
BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Model: Beemax
Dekály: Renaissance
Modrá Rothmans: Zero Paints
Dekály: Renaissance
Modrá Rothmans: Zero Paints
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Rally + DTM
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Samozřejmě ode mě čekáš nas výtky, tak tě nezklamu.
Špatný disky, s těmato Prodrive na téhle soutěži nejel - byly tam BBS s "pavučinkou" - to je podle mě to nejzásadnější.
Ty pořád omílaný háky jsou samozřejmě další věc. Já si navíc myslím, že nebyly černý ale modrý jako nárazníky (ale to úplně z fotek co mám průkazný není).
Pak taky v reálu bylo u rally aut (minimálně těch od Prodrive) jinak uchycení pásů na platu pod zadním oknem. Byla tam takový profil z ohnutého plechu s dírama, do kterých byly pásy přes oka uchycený.
Toj sou ty zásadní věci, z vnějšku viditelný.
Ale tobě to nevadí, takže v pohodě. Pěkný, čistý, lesklý.
Já na něm pracuju taky, a zmíněný věci pojmu jinak. Hodím to na forum.
Ještě dotaz - to startovní číslo na střechu si dával přes ten obtisk s pruhama nebo jsi dal nejdřív startovní čáslo a ty prouhy dopasoval?
Předpokládám, že to provní a bílá na obtiscích Renaiisance kryla dobře.
Špatný disky, s těmato Prodrive na téhle soutěži nejel - byly tam BBS s "pavučinkou" - to je podle mě to nejzásadnější.
Ty pořád omílaný háky jsou samozřejmě další věc. Já si navíc myslím, že nebyly černý ale modrý jako nárazníky (ale to úplně z fotek co mám průkazný není).
Pak taky v reálu bylo u rally aut (minimálně těch od Prodrive) jinak uchycení pásů na platu pod zadním oknem. Byla tam takový profil z ohnutého plechu s dírama, do kterých byly pásy přes oka uchycený.
Toj sou ty zásadní věci, z vnějšku viditelný.
Ale tobě to nevadí, takže v pohodě. Pěkný, čistý, lesklý.
Já na něm pracuju taky, a zmíněný věci pojmu jinak. Hodím to na forum.
Ještě dotaz - to startovní číslo na střechu si dával přes ten obtisk s pruhama nebo jsi dal nejdřív startovní čáslo a ty prouhy dopasoval?
Předpokládám, že to provní a bílá na obtiscích Renaiisance kryla dobře.
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
To je dobře, že jsi se utrhnul od Xboxu a udělal pěkný fotky.
Ač baworaky moc nesleduji, tak tyhle devadesatkovy Čtyřočky jsou nádherný.
No a v tvém klasický sterilně čistém provedení.
Dostáváš bludišťáka.
Ač baworaky moc nesleduji, tak tyhle devadesatkovy Čtyřočky jsou nádherný.
No a v tvém klasický sterilně čistém provedení.
Dostáváš bludišťáka.
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Gratulace k dokončení
No, je to čistě postaveno. Krásné stájové barvy. Ale docela hodně mi vadí ty kola(viz.Michal G ) . Ony si myslím mají být i menší a asi je něco i s tlumiči páč to auto nějak divně "leží" . Ještě si prohlídnu jednou stavbu(nějak jsem ji "zasklil" ) ale ty jsi ty tlumiče nechal původní okruhové,že ?
A stejně jako Michalu_G se mi nelíbí ty zvedací háky.
Jo a ty háky jsou černé :
https://www.favcars.com/wallpapers-bmw- ... 174456.htm
foto nedávám protože je to walpaper
No, je to čistě postaveno. Krásné stájové barvy. Ale docela hodně mi vadí ty kola(viz.Michal G ) . Ony si myslím mají být i menší a asi je něco i s tlumiči páč to auto nějak divně "leží" . Ještě si prohlídnu jednou stavbu(nějak jsem ji "zasklil" ) ale ty jsi ty tlumiče nechal původní okruhové,že ?
A stejně jako Michalu_G se mi nelíbí ty zvedací háky.
Jo a ty háky jsou černé :
https://www.favcars.com/wallpapers-bmw- ... 174456.htm
foto nedávám protože je to walpaper
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Michal mi ty spravny disky nabizel, ale kola jsou moje volba a tak to zustane.
Podvozek je z krabice a je uplne blbe. Kdyby Beemax nejdriv udelal rally verzi a pak ji jen snizil na okruhy, urcite by to tomu prospelo. Ted je videt, ze vyfuk je dost nizko a kdybych tam dal lyzinu, tak by skoro lezela na zemi.
Vsechny kola stoji jen na vnitrnich hranach pneu, na nekterych fotkach je to i videt. Pneu totiz maji konusovy tvar a otocit se nedaji - to jsem jeste nevidel...
Puvodne jsem to chtel upravit, ale prislo mi to dost slozity s nejistym vysledkem:
- zvednout o cca 1,5 mm
- upravit geometrii (odklon). Kdyz to srovnas, aby ti pneu stala na cele plose, nejspis ti bude horni cast narazet o hranu blatniku, protoze se ti tou upravou kola vysunou z kastle. Takze ve finale jeste musis upravit rozchod kol.
To vsechno znamena upravit napravu, tlumice a kotouce...
Haky jsou cerny, to je jasny.
Podvozek je z krabice a je uplne blbe. Kdyby Beemax nejdriv udelal rally verzi a pak ji jen snizil na okruhy, urcite by to tomu prospelo. Ted je videt, ze vyfuk je dost nizko a kdybych tam dal lyzinu, tak by skoro lezela na zemi.
Vsechny kola stoji jen na vnitrnich hranach pneu, na nekterych fotkach je to i videt. Pneu totiz maji konusovy tvar a otocit se nedaji - to jsem jeste nevidel...
Puvodne jsem to chtel upravit, ale prislo mi to dost slozity s nejistym vysledkem:
- zvednout o cca 1,5 mm
- upravit geometrii (odklon). Kdyz to srovnas, aby ti pneu stala na cele plose, nejspis ti bude horni cast narazet o hranu blatniku, protoze se ti tou upravou kola vysunou z kastle. Takze ve finale jeste musis upravit rozchod kol.
To vsechno znamena upravit napravu, tlumice a kotouce...
Haky jsou cerny, to je jasny.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Koudy píše:...
Vsechny kola stoji jen na vnitrnich hranach pneu, na nekterych fotkach je to i videt. Pneu totiz maji konusovy tvar a otocit se nedaji - to jsem jeste nevidel...
...
Má to tak i jejich Volvo 240t
je to kvůli tomu ,že ty okruhový auta takový odklon měla.
A protože Bee BMW je pro okruhy z 1990 a víš tak to tak má dle reálu. Dle mého konické pneu je obezlička aby to vypadalo podobné reálu (jen v reálu odklon pobere pneu).
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Nedalo mi to . Po debatě s Michalem_G je třeba říci ,že je to takto . Háky jsou modré, ale pro závody se omotávaly černou páskou, což je vidět i na fotce co jsem postnul....
Našel jsem důkaz pro toto tvrzení:
https://www.bmwkraftur.is/spjall/viewto ... =1&t=42729
Promiň Koudy za OT.
Našel jsem důkaz pro toto tvrzení:
https://www.bmwkraftur.is/spjall/viewto ... =1&t=42729
Promiň Koudy za OT.
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
No a protože je to auto ze závodu, tak jsou černý.
Matěji, díky za info
Matěji, díky za info
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Pro lepší modelovost by jsi je měl omotat černě nabarvenou, 0,5mm širokou Tamiya páskou,.....takhle je to hračkoidni
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Ještě poznámka k těm kolům: Beemax má evidentně zavěšení moc nízké. Sice pro rally verzi upravil (zvedl) oproti okruhové verzi DTM 91 tlumiče, ale pořád je to evidentně málo. Rally verze má menší kola (16" oproti 18" na DTM 91/92), výsledek tak odpovídá spíš raným okruhovým verzím 87-89, které jezdily taky na 16" kolech. Nicméně to, že ti auto stojí na vnitřních hranách kol, by nemuselo být tak dramatický (možná by zůstal jen drobný odklon), kdyby si otočil pneu na disích. Beemax má pneu i disky kónický. Řešili jsme to už kdysi - viz přiložený foto. Nalevo je pneu nasazená tou kóničností proti kóničnosti disku (vnitřní drážka pneu je směrem k vnějšku disku), pravá je kónicky shodně (drážka je na vnitřní straně disku). Verze vlevo v pohodě, vpravo je brutálně konický výsledek. Tehdy si si vyjádřil, že pneu obracet nebudeš, že máš obavu o přílišný pnutí pneu, že by časem praskaly.
- Přílohy
-
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Běžte už s těma hákama doprdele
Gumy otáčet nebudu, radši ať to stojí na hranách než aby praskly, je to fakt na fest...
Gumy otáčet nebudu, radši ať to stojí na hranách než aby praskly, je to fakt na fest...
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24
Tak coby správný úsťový brzdař jsem objevil další chybu rally verze stavebnice Beemaxu. Je tam špatný výfuk. Rally verze měly sice vývuk svedený s vyústěním na pravou stranu, ale ten díl výfuku, který je v této verzi stavebnice má vyústění někde uprostřed auta. To v zásadě odpovídá raným okruhovým verzím. Rally verze od Prodrive i jiných úpravců měly vyústění výfuku až před zadním kolem. Navíc měl výfuk 2 koncovky a ne jednu. Koudy to asi ve vitríně oželí, ale já mám řešení. V sadě Renaissance (rally transkit, který vydali, když ještě nebyla na trhu rally verze od Beemaxu) je celkem použitelný výfuk. Pokusím se ho doupravit a vzhledem k tomu, že hodlám pro rally verzi upravit i zavěšení, abych zvýšil podvozek, tak se to pak pokusím nechat zaformovat a odlít.
- Přílohy
-
- zhruba takto to mají rally verze
-
- výfuk za rally verze stavebnice (zkusmo na okruhovém podvozku)
-
- řešení
Příspěvků: 15
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků