Registrovat

BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Koudy » pát dub 17, 2020 2:10 pm

Model: Beemax
Dekály: Renaissance
Modrá Rothmans: Zero Paints
Přílohy
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Koudy » pát dub 17, 2020 2:12 pm

Rally + DTM
Přílohy
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 344
Registrován: pon úno 06, 2012 9:42 am
Bydliště: Blansko

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Michal G » pát dub 17, 2020 2:31 pm

Samozřejmě ode mě čekáš nas výtky, tak tě nezklamu.
Špatný disky, s těmato Prodrive na téhle soutěži nejel - byly tam BBS s "pavučinkou" - to je podle mě to nejzásadnější.
Ty pořád omílaný háky jsou samozřejmě další věc. Já si navíc myslím, že nebyly černý ale modrý jako nárazníky (ale to úplně z fotek co mám průkazný není).
Pak taky v reálu bylo u rally aut (minimálně těch od Prodrive) jinak uchycení pásů na platu pod zadním oknem. Byla tam takový profil z ohnutého plechu s dírama, do kterých byly pásy přes oka uchycený.
Toj sou ty zásadní věci, z vnějšku viditelný.
Ale tobě to nevadí, takže v pohodě. Pěkný, čistý, lesklý.
Já na něm pracuju taky, a zmíněný věci pojmu jinak. Hodím to na forum.
Ještě dotaz - to startovní číslo na střechu si dával přes ten obtisk s pruhama nebo jsi dal nejdřív startovní čáslo a ty prouhy dopasoval?
Předpokládám, že to provní a bílá na obtiscích Renaiisance kryla dobře.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod bazilišek » pát dub 17, 2020 5:56 pm

To je dobře, že jsi se utrhnul od Xboxu a udělal pěkný fotky.
Ač baworaky moc nesleduji, tak tyhle devadesatkovy Čtyřočky jsou nádherný.
No a v tvém klasický sterilně čistém provedení.
Dostáváš bludišťáka.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2931
Registrován: pon úno 06, 2012 2:33 pm
Bydliště: Brno/Olšany

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Matwej » sob dub 18, 2020 11:44 am

Gratulace k dokončení
No, :-k je to čistě postaveno. Krásné stájové barvy. Ale docela hodně mi vadí ty kola(viz.Michal G ) . Ony si myslím mají být i menší a asi je něco i s tlumiči páč to auto nějak divně "leží" . Ještě si prohlídnu jednou stavbu(nějak jsem ji "zasklil" ) ale ty jsi ty tlumiče nechal původní okruhové,že ?
A stejně jako Michalu_G se mi nelíbí ty zvedací háky. :(((
Jo a ty háky jsou černé :
https://www.favcars.com/wallpapers-bmw- ... 174456.htm
foto nedávám protože je to walpaper

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Koudy » sob dub 18, 2020 2:08 pm

Michal mi ty spravny disky nabizel, ale kola jsou moje volba a tak to zustane.
Podvozek je z krabice a je uplne blbe. Kdyby Beemax nejdriv udelal rally verzi a pak ji jen snizil na okruhy, urcite by to tomu prospelo. Ted je videt, ze vyfuk je dost nizko a kdybych tam dal lyzinu, tak by skoro lezela na zemi.

Vsechny kola stoji jen na vnitrnich hranach pneu, na nekterych fotkach je to i videt. Pneu totiz maji konusovy tvar a otocit se nedaji - to jsem jeste nevidel...

Puvodne jsem to chtel upravit, ale prislo mi to dost slozity s nejistym vysledkem:
- zvednout o cca 1,5 mm
- upravit geometrii (odklon). Kdyz to srovnas, aby ti pneu stala na cele plose, nejspis ti bude horni cast narazet o hranu blatniku, protoze se ti tou upravou kola vysunou z kastle. Takze ve finale jeste musis upravit rozchod kol.
To vsechno znamena upravit napravu, tlumice a kotouce...

Haky jsou cerny, to je jasny. 8-)
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2931
Registrován: pon úno 06, 2012 2:33 pm
Bydliště: Brno/Olšany

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Matwej » ned dub 19, 2020 7:14 pm

Koudy píše:...
Vsechny kola stoji jen na vnitrnich hranach pneu, na nekterych fotkach je to i videt. Pneu totiz maji konusovy tvar a otocit se nedaji - to jsem jeste nevidel...
...

Má to tak i jejich Volvo 240t
je to kvůli tomu ,že ty okruhový auta takový odklon měla.
A protože Bee BMW je pro okruhy z 1990 a víš tak to tak má dle reálu. Dle mého konické pneu je obezlička aby to vypadalo podobné reálu (jen v reálu odklon pobere pneu).

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2931
Registrován: pon úno 06, 2012 2:33 pm
Bydliště: Brno/Olšany

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Matwej » stř dub 22, 2020 7:47 am

Nedalo mi to . Po debatě s Michalem_G je třeba říci ,že je to takto . Háky jsou modré, ale pro závody se omotávaly černou páskou, což je vidět i na fotce co jsem postnul.... :?
Našel jsem důkaz pro toto tvrzení:
https://www.bmwkraftur.is/spjall/viewto ... =1&t=42729
Promiň Koudy za OT.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Koudy » stř dub 22, 2020 7:32 pm

No a protože je to auto ze závodu, tak jsou černý.
Matěji, díky za info =D>
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod bazilišek » čtv dub 23, 2020 9:33 am

Pro lepší modelovost by jsi je měl omotat černě nabarvenou, 0,5mm širokou Tamiya páskou,.....takhle je to hračkoidni :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 344
Registrován: pon úno 06, 2012 9:42 am
Bydliště: Blansko

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Michal G » čtv dub 23, 2020 10:21 am

Ještě poznámka k těm kolům: Beemax má evidentně zavěšení moc nízké. Sice pro rally verzi upravil (zvedl) oproti okruhové verzi DTM 91 tlumiče, ale pořád je to evidentně málo. Rally verze má menší kola (16" oproti 18" na DTM 91/92), výsledek tak odpovídá spíš raným okruhovým verzím 87-89, které jezdily taky na 16" kolech. Nicméně to, že ti auto stojí na vnitřních hranách kol, by nemuselo být tak dramatický (možná by zůstal jen drobný odklon), kdyby si otočil pneu na disích. Beemax má pneu i disky kónický. Řešili jsme to už kdysi - viz přiložený foto. Nalevo je pneu nasazená tou kóničností proti kóničnosti disku (vnitřní drážka pneu je směrem k vnějšku disku), pravá je kónicky shodně (drážka je na vnitřní straně disku). Verze vlevo v pohodě, vpravo je brutálně konický výsledek. Tehdy si si vyjádřil, že pneu obracet nebudeš, že máš obavu o přílišný pnutí pneu, že by časem praskaly.
Přílohy

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Koudy » čtv dub 23, 2020 10:31 pm

Běžte už s těma hákama doprdele :D :D
Gumy otáčet nebudu, radši ať to stojí na hranách než aby praskly, je to fakt na fest...
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 344
Registrován: pon úno 06, 2012 9:42 am
Bydliště: Blansko

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Michal G » čtv dub 23, 2020 10:38 pm

Jaký háky?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod bazilišek » sob dub 25, 2020 12:47 pm

hook suspension :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 344
Registrován: pon úno 06, 2012 9:42 am
Bydliště: Blansko

Re: BMW M3 E30, TdC 1987 (Béguin - Lenne), Beemax 1:24

Příspěvekod Michal G » pát čer 05, 2020 10:10 am

Tak coby správný úsťový brzdař jsem objevil další chybu rally verze stavebnice Beemaxu. Je tam špatný výfuk. Rally verze měly sice vývuk svedený s vyústěním na pravou stranu, ale ten díl výfuku, který je v této verzi stavebnice má vyústění někde uprostřed auta. To v zásadě odpovídá raným okruhovým verzím. Rally verze od Prodrive i jiných úpravců měly vyústění výfuku až před zadním kolem. Navíc měl výfuk 2 koncovky a ne jednu. Koudy to asi ve vitríně oželí, ale já mám řešení. V sadě Renaissance (rally transkit, který vydali, když ještě nebyla na trhu rally verze od Beemaxu) je celkem použitelný výfuk. Pokusím se ho doupravit a vzhledem k tomu, že hodlám pro rally verzi upravit i zavěšení, abych zvýšil podvozek, tak se to pak pokusím nechat zaformovat a odlít.
Přílohy
zhruba takto to mají rally verze
výfuk za rally verze stavebnice (zkusmo na okruhovém podvozku)
řešení

Zpět na Galerie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků