March CG911B - 1992
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
March CG911B - 1992
Tohle jsme vytáh z hromady rozdělaných věcí, došel jsem relativně tehdy daleko (poslední fotka je koukám z února 2011) a zaseklo se to myslím na tom, že bylo potřeba vyrobit znova podpěru zadního křídla, do čehož se mi moc nechtělo...
Tým March mlel v roce 1992 z posledního, sponsor Leyton House, podle kterého se v přechozích letech tým jmenoval, přišel o šéfa Akira Akagiho, jež se za svou účast ve finančních podvodech kolem Fuji bank přesunul do japonského vězení. Tým byl poté prodán, chvilku to vypadalo, že do sezóny 1992 již nenastoupí, ale s upraveným autem z roku 1991 nakonec celý rok odjezdil, s jezdci Karlem Wendlingerem (testovací jezdec v roce 1991), Paulem Belmondem (syn JP Belmonda, platící jezdec), kteří byli na konci roku nahrazeni Emanuellem Naspettim (vyměnil Belmonda, poté co tomu došly prachy), a Janem Lammersem (který jezdil F1 již v sezónách 1979-82 a zaznamenal tak pravděpodobně návrat do F1 po nejdelší přestávce). Lammers podepsal smlouvu i pro rok 1993, a někde jsem čet příběh, že na tiskovce v TV přenosu se před kamerami rozplakal, když byl oznamován krach týmu - do hroutícího se projektu nacpal vlastní peníze.
Kit je od japonských AMC, malá firmička, která se soustředí na produkci těch "horších aut", kvalita odlitků mírně horší než "mainstream" Studio27, ale jak padlo v jiném tématu - díky bohu i za to...
Model bude z GP Německa, jezdce Belmonda, víceméně v každém závodě jelo auto v jiném sponsorském olepení, podle toho, kdo se zrovna uvolil něco poslat na účet...
Tým March mlel v roce 1992 z posledního, sponsor Leyton House, podle kterého se v přechozích letech tým jmenoval, přišel o šéfa Akira Akagiho, jež se za svou účast ve finančních podvodech kolem Fuji bank přesunul do japonského vězení. Tým byl poté prodán, chvilku to vypadalo, že do sezóny 1992 již nenastoupí, ale s upraveným autem z roku 1991 nakonec celý rok odjezdil, s jezdci Karlem Wendlingerem (testovací jezdec v roce 1991), Paulem Belmondem (syn JP Belmonda, platící jezdec), kteří byli na konci roku nahrazeni Emanuellem Naspettim (vyměnil Belmonda, poté co tomu došly prachy), a Janem Lammersem (který jezdil F1 již v sezónách 1979-82 a zaznamenal tak pravděpodobně návrat do F1 po nejdelší přestávce). Lammers podepsal smlouvu i pro rok 1993, a někde jsem čet příběh, že na tiskovce v TV přenosu se před kamerami rozplakal, když byl oznamován krach týmu - do hroutícího se projektu nacpal vlastní peníze.
Kit je od japonských AMC, malá firmička, která se soustředí na produkci těch "horších aut", kvalita odlitků mírně horší než "mainstream" Studio27, ale jak padlo v jiném tématu - díky bohu i za to...
Model bude z GP Německa, jezdce Belmonda, víceméně v každém závodě jelo auto v jiném sponsorském olepení, podle toho, kdo se zrovna uvolil něco poslat na účet...
- Přílohy
-
- stav z února 2011
-
- stav nyní
-
Re: March CG911B - 1992
Illmor - to už tehdá Mario upravoval Mercedesy?
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: March CG911B - 1992
Poky píše:Illmor - to už tehdá Mario upravoval Mercedesy?
Podle mě to byl čistý Ilmor, bratříčkování s Mercedesem ve F1 začlo až v roce 1993 u Sauberu...
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků