Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
Mám teď béčkové období. Auto posádky Jimmy McRae-Rob Arthur z Ypres 84. Tohle bude čistě krabička. Mám ještě asfaltový set od Renaissance pro snížení podvozku, tak ho asi použiju.
Kastle nastříkaná a odekálovaná. O víkendu to zalakuju a po návratu z dovolené budu pokračovat.
Kastle nastříkaná a odekálovaná. O víkendu to zalakuju a po návratu z dovolené budu pokračovat.
- Přílohy
-
-
-
Re: Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
Chci pokračovat interiérem a váhám nad zbarvením vnitřku - v návodu je stříbrná já jsem ale žádnou Mantu se stříbrným interiérem nenašel, spíš si myslím, že vnitřek byl černý a jen na středovém tunelu v přední části byla stříbrná tepená izolace. Nemáte někdo průkaznou fotku vnitřku dobové Manty (ne repliky)?
Re: Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
poslal jsem ti e-mail s fotkama.
Snad pomůžou.
Časák má myslím v držení dnes Bazi.
Snad pomůžou.
Časák má myslím v držení dnes Bazi.
Re: Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
narychlo...
- Přílohy
-
-
-
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
Kastli máš super, doufám, že podobně dobře dorazíš i vnitřek.
K autu jako takovýmu se vyjadřovat nebudu, to jsme si už vysvětlili
K autu jako takovýmu se vyjadřovat nebudu, to jsme si už vysvětlili
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Opel Manta 400, Ypres 1984 McRae, Belkits 1/24
Mám hotový podvozek. Použil jsem asfaltový set od Renaissance, který snižuje zavěšení. Výsledek je patrný spíš vzadu. Trochu jsem se obával maskování předních disků, kdy střed je bílý a prstenec stříbrný, ale nakonec to dopadlo celkem v pohodě. Taky jsem řešil ty problematický pneu, co dává Belkits do stavebnice, který mají tendenci naleptávat disky a lepit se k podložce. Podle Karlovy teorie je to nedostatečnou vulkanizací gumy a je potřeba to dopíct v troubě cca 30 min na 80°C. Já jsem to nakonec vyřešil tak, že jsem v rychlovarné konvici ohřál vodu na 80°C, zalil v rendlíku pneu a táhnul to cca půl hodiny pod bodem varu. Pak jsem jen otřel vysráženej vodní kámen. Pneu oproti originálu mírně změkly a taky trochu povolily, takže šly navíct na disky s menší silou. Už jenom to menší pnutí na disku bude dobře.
- Přílohy
-
-
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků