Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:24
Příspěvků: 48
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Hotový sedačky, uchycení nýtkama délky 1,5 mm a průměru 0,75 mm.
- Přílohy
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Tak se to zase kousek posunulo - dodělal jsem nádobky před palubovkou a konečně mohl vyzkoušet kapoty. Zadní trochu nesedí a musím to upravit.
- Přílohy
-
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Pár další úprav:
- víčko nádrže se má podle návodu přilepit na kapotu, tzn. při otevření kapoty by se zvedlo i víčko. Dodělal jsem hrdlo + osazení víčka (neřeším, jestli to bylo takto nebo jinak, model bude zavřený) a vyřezal otvor v kapotě. Ještě to není úplně hotový, ale moc se to měnit nebude.
- sání vzduchu nad motorem: KMP to má sice krásně vytisknutý, ale rozměrově špatně. Rozšířil jsem to pomocí profilů a pak udělal nový dosedací plochy na kapotu.
- víčko nádrže se má podle návodu přilepit na kapotu, tzn. při otevření kapoty by se zvedlo i víčko. Dodělal jsem hrdlo + osazení víčka (neřeším, jestli to bylo takto nebo jinak, model bude zavřený) a vyřezal otvor v kapotě. Ještě to není úplně hotový, ale moc se to měnit nebude.
- sání vzduchu nad motorem: KMP to má sice krásně vytisknutý, ale rozměrově špatně. Rozšířil jsem to pomocí profilů a pak udělal nový dosedací plochy na kapotu.
- Přílohy
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Bohovské auto, držím palce nech to dopadne podla predstáv.
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
pekne jedes
neslo by to sani vzduchu pouzit ze stavebnice od profil 24?
Ptam se pac mam obe Delty ale tu resinovou asi dodelavat nebudu tak ze bych to vzal z ni
neslo by to sani vzduchu pouzit ze stavebnice od profil 24?
Ptam se pac mam obe Delty ale tu resinovou asi dodelavat nebudu tak ze bych to vzal z ni
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Master: díky, musím opatrně a s rozvahou
Sete: S4 od Profilu jsem nikdy ani neviděl, tak neumím říct. Předpokládám, že po nějakých úpravách to sedne, ten od italů taky není ideální a po surfu vypadá trochu děsivě...
Sete: S4 od Profilu jsem nikdy ani neviděl, tak neumím říct. Předpokládám, že po nějakých úpravách to sedne, ten od italů taky není ideální a po surfu vypadá trochu děsivě...
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Tak dekaly mam uspesne za sebou. Bocni kapsy na zadni kapote a pruh na strechu doporucuju delat soucasne, jinak se muze stat, ze to nebude navazovat.
Navod na dekaly neni uplne presny, doporucuju najit fotky. Nakonec jsem udelal verzi z Monte 1986 misto puvodne uvazovane Korsiky. Na Monte se menila predni cast pote, co se Toivonenovi na prejezdu mezi RZ primotal do cesty Ford Taunus s opilym ridicem.
Na netu jsou fotky, kde nad jmenovkou bud chybi reklama Team Finlandia nebo je pro zmenu pod jmenovkou. Existuje taky fotka, kde je na strane spolujezdce jmenovka v opacnem poradi, tzn. Toivonen nahore, chybi SPZ apod. Takze je vlastne jedno, jak se predni cast udela, vsechno muze byt spravne
Navod na dekaly neni uplne presny, doporucuju najit fotky. Nakonec jsem udelal verzi z Monte 1986 misto puvodne uvazovane Korsiky. Na Monte se menila predni cast pote, co se Toivonenovi na prejezdu mezi RZ primotal do cesty Ford Taunus s opilym ridicem.
Na netu jsou fotky, kde nad jmenovkou bud chybi reklama Team Finlandia nebo je pro zmenu pod jmenovkou. Existuje taky fotka, kde je na strane spolujezdce jmenovka v opacnem poradi, tzn. Toivonen nahore, chybi SPZ apod. Takze je vlastne jedno, jak se predni cast udela, vsechno muze byt spravne
- Přílohy
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Konečně jsem dodělal "kapsy" pro přívod vzduchu k chladičům, díky kterým nebude vidět motor, se kterým jsem se tak drbal
- Přílohy
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Další postup. Kabina je hotová, včetně tepelné izolace střechy, která není vidět Přední kapota zatím jen nasazená, chybí dodělat světla, zámky a pár drobností.
Ze zadní kapoty jsem odříznul výstupky, které se zasunují do střechy kabiny. Teď nehrozí, že by to někde pružilo a kapota sedí perfektně, navíc není problém ji sundat.
Kapsy sání vzduchu od KMP vypadají dobře, ale nešla s nimi zavřít kapota, byla tam asi 1,5 mm mezera. Problém je osazení kapsy na chladiče, to jsem musel celé dát pryč a do kapes vyříznout místo, aby dobře dosedla na chladiče. Práce s Proxxonem na 2 hodiny a to všechno na hotovým dílu
No a pak tu máme origo lepty. Mřížka do zadní kapoty mezi světlama je krátká, udělaná nová ze síťoviny. Boční mřížky v kapsách je potřeba v horní část dost zbrousit, jinak nejdou osadit. Mřížka do přední kapoty (nad nádobkama) je taky krátká a mřížka co je uprostřed kapoty je zase přesně jak ten otvor a nebyl prostor k přilepení - obě nové ze síťoviny. Seděly jen dvě mřížky do masky.
Aspoň se u stavby člověk nenudí...
Ze zadní kapoty jsem odříznul výstupky, které se zasunují do střechy kabiny. Teď nehrozí, že by to někde pružilo a kapota sedí perfektně, navíc není problém ji sundat.
Kapsy sání vzduchu od KMP vypadají dobře, ale nešla s nimi zavřít kapota, byla tam asi 1,5 mm mezera. Problém je osazení kapsy na chladiče, to jsem musel celé dát pryč a do kapes vyříznout místo, aby dobře dosedla na chladiče. Práce s Proxxonem na 2 hodiny a to všechno na hotovým dílu
No a pak tu máme origo lepty. Mřížka do zadní kapoty mezi světlama je krátká, udělaná nová ze síťoviny. Boční mřížky v kapsách je potřeba v horní část dost zbrousit, jinak nejdou osadit. Mřížka do přední kapoty (nad nádobkama) je taky krátká a mřížka co je uprostřed kapoty je zase přesně jak ten otvor a nebyl prostor k přilepení - obě nové ze síťoviny. Seděly jen dvě mřížky do masky.
Aspoň se u stavby člověk nenudí...
- Přílohy
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta S4, TdC 1986 (Toivonen - Cresto), Beemax 1:
Víkendový postup...
- Přílohy
-
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Příspěvků: 48
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník