Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beemax
Příspěvků: 54
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Pekne ciste. toto by sa ti nemuselo ani zle lestit
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
To je špatně nasvětlená fotka, nebo je to šedá ?
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Blbá fotka, auto je bílý... zítra to vyfotím líp
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Aktuální stav po cca osmi hodinách práce, nadávání, bezmoci a touhy s tím švihnout do rohu. Dekály jsou úplně na pikaču
První dekál (červený pruh na zadek, který vyplní celý prolis na SPZ) jsem dělal přes hodinu, ti žlutí parchanti to snad udělali z plechu. V životě jsem tak tvrdý dekály neměl, tohle jen naprostá apokalypsa.
Setter ani Softer s dekálem naprosto nic neudělají, nechal jsem Softer na dekálu přes 20 minut a vůbec žádná změna Nakonec jsem si pomohl fénem a stejně dekál praskl, resp. zlomil se.
Zadní část je nejsložitější na prolisy a ohyby, zabralo to dohromady přes 3 hodiny. Plochy na zadní blatníky moc nesedí, zapomeňte na to, že nad zadním kolem vznikne stejně široký pruh bílé barvy. A pokud vznikne, nebude to sedět jinde.
Větrací klapky na střeše je nereálný dekálem okopírovat, musel jsem to oříznout skalpelem, stejně jako černé pruhy, které byly na dekálu na A sloupkách (na těch malých prolisech jsem nebyl schopný dekál ohnout).
Budu muset hodně retušovat, abych to dostal aspoň do takového stavu, že si to zaslouží zadní řadu ve vitríně. Původně jsem to chtěl vzít na E-day, ale teď mám za cíl to jen co nejrychleji dodělat a zapomenout...
Nakonec jsem našel něco, co na dekály funguje - rychlovarná konvice a voda o teplotě 80 °C. No a pak ještě Setter, Softer a fén...
První dekál (červený pruh na zadek, který vyplní celý prolis na SPZ) jsem dělal přes hodinu, ti žlutí parchanti to snad udělali z plechu. V životě jsem tak tvrdý dekály neměl, tohle jen naprostá apokalypsa.
Setter ani Softer s dekálem naprosto nic neudělají, nechal jsem Softer na dekálu přes 20 minut a vůbec žádná změna Nakonec jsem si pomohl fénem a stejně dekál praskl, resp. zlomil se.
Zadní část je nejsložitější na prolisy a ohyby, zabralo to dohromady přes 3 hodiny. Plochy na zadní blatníky moc nesedí, zapomeňte na to, že nad zadním kolem vznikne stejně široký pruh bílé barvy. A pokud vznikne, nebude to sedět jinde.
Větrací klapky na střeše je nereálný dekálem okopírovat, musel jsem to oříznout skalpelem, stejně jako černé pruhy, které byly na dekálu na A sloupkách (na těch malých prolisech jsem nebyl schopný dekál ohnout).
Budu muset hodně retušovat, abych to dostal aspoň do takového stavu, že si to zaslouží zadní řadu ve vitríně. Původně jsem to chtěl vzít na E-day, ale teď mám za cíl to jen co nejrychleji dodělat a zapomenout...
Nakonec jsem našel něco, co na dekály funguje - rychlovarná konvice a voda o teplotě 80 °C. No a pak ještě Setter, Softer a fén...
- Přílohy
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
vobec to nevyzera tak zle ako pises. lak to spravi
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
a kdybys potřeboval nový dekály dej vedet
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Dík Miro, snažím se to dodělat. Zbytek dekálů už jde líp, kromě startovky a nápisu Repsol je už všechno ostatní na rovný povrch. Možná si pořídím ještě verzi FINA
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Myslím ,že tam mám vše.
Tisk laserem, nejspíše.
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Hotové dekály, problémový místa jsem dost retušoval. Na A sloupcích je místy přetažená barva, to překryje guma kolem oken. Chybí logo Marlboro na přední nárazník do prolisu SPZ, jenže dekál nemá bílý podtisk a červený znaky Marlboro šly přes černý pruhy - to je blbě. Budu muset pohledat kus bílýho dekálu a udělat to nadvakrát.
Nakonec to nevypadá špatně, z metru se na to dá dívat...
Nakonec to nevypadá špatně, z metru se na to dá dívat...
- Přílohy
-
-
-
-
-
- Marlboro s bílým podkladem
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Jak jsem v předchozím příspěvku zmiňoval, návod je špatně a na předním nárazníku se musí trochu improvizovat s reklamou Marlboro. Mám hotové rámy oken a mřížky v předním nárazníku, teď budu dělat na světlech a rampě. Až na volant je hotový i interier.
- Přílohy
-
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Konečně mám hotovou rampu a začal jsem dokončovat kastli. S rampou je problém - dekál Repsol je větší než bílé pole. Jsou dvě možnosti: použít správný dekál a udělat menší černý pole anebo použít jiný a černou udělat tak, jak je naznačená na rampě. Ani jedna možnost není ta správná - na druhou stranu, kdo to kdy bude měřit...
Paraboly na rampě byly v jako jeden díl, tak jsem je rozřezal. Ze zadní strany mají být černou lesklou, tak se to aspoň líp stříkalo.
Moc práce už na tom není, tak to asi letos dokončím...
Paraboly na rampě byly v jako jeden díl, tak jsem je rozřezal. Ze zadní strany mají být černou lesklou, tak se to aspoň líp stříkalo.
Moc práce už na tom není, tak to asi letos dokončím...
- Přílohy
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Toyota Celica ST165, Monte Carlo 1991 (Sainz-Moya), Beem
Tahle celika jako taková se mi nelíbí, ale zpracování máš špičkový.
Ty paraboly jsou v chromu z modelu nebo je to tvůj počin?
Ty paraboly jsou v chromu z modelu nebo je to tvůj počin?
Příspěvků: 54
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků