BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
Příspěvků: 74
• Stránka 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
Z fotiek to vyzerá veľmi dobre a tá predloha sa mi páči stále viac a viac...
Ján Hanuska
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
tak jedu ještě jednu,(konečně),pro jednoho z pilotů B.E.
Je to sice Fujimi,karoserie má určité disproporce,které by neměly být,ale upřímně,když to někdo neví a nebude vedle ní stát povedenější od tamiye,tak to ani nepozná.
Jinak 635 od fujimi se mi zdá více detailnější a taky lépe udělaná pro stavbu,hodně věcí se bude snadněji dělat(přední maska a její lemování,nemá už ozdobné lišty na bocích,má podstatně lépe provedené rytí lišt okolo oken,takže snadnější barvení...)detailnější motor a interier...
Jediná věc co mě irituje,je střešní okno,které se musí zatmelit.Poradí mi někdo čím to udělat aby se to v budoucnu nepropadlo a nevypadalo blbě? polyesterový dvojsložkový autotmel? sekunďák mi přijde pro opracováváni příliš tvrdý a mám strach že se seschne,časem.
Je to sice Fujimi,karoserie má určité disproporce,které by neměly být,ale upřímně,když to někdo neví a nebude vedle ní stát povedenější od tamiye,tak to ani nepozná.
Jinak 635 od fujimi se mi zdá více detailnější a taky lépe udělaná pro stavbu,hodně věcí se bude snadněji dělat(přední maska a její lemování,nemá už ozdobné lišty na bocích,má podstatně lépe provedené rytí lišt okolo oken,takže snadnější barvení...)detailnější motor a interier...
Jediná věc co mě irituje,je střešní okno,které se musí zatmelit.Poradí mi někdo čím to udělat aby se to v budoucnu nepropadlo a nevypadalo blbě? polyesterový dvojsložkový autotmel? sekunďák mi přijde pro opracováváni příliš tvrdý a mám strach že se seschne,časem.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
Použij polyesterový dvojsložkový tmel (jemný - FINE), ten se nepropadá. Aktivátor dej podle návodu, mám cosi z lakovny (pixla za 100 Kč a dává se 1 % aktivátoru k množství tmelu). Když dáš hodně, nemusí to ani vytvrdnout.
Většinou se to dá po pár minutách brousit.
Anebo se zeptej Baziho, na Eday koupil dvě balení nějakýho jednosložkovýho zázraku
Většinou se to dá po pár minutách brousit.
Anebo se zeptej Baziho, na Eday koupil dvě balení nějakýho jednosložkovýho zázraku
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
tohle si koupil...
https://www.youtube.com/watch?v=stLzShlnrEk
https://www.youtube.com/watch?v=stLzShlnrEk
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
no ta tubička vypadá dobře...,ale dvojsložkáč mám doma,používám ho v práci dnes a denně.
Takže to zkusím s ním.
Takže to zkusím s ním.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
první test.....neleptá, asi se nepropadá (zatím nic nezjištěno), dá se zahladit jako miliput a fakt perfektně se brousí.
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
ale bude potřeba počkat... některé tmely se propadají časem...
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
už jsem to zamázl dvojsložkovým polyesterem...
Dík všem za rady
Dík všem za rady
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
Sumak píše:ale bude potřeba počkat... některé tmely se propadají časem...
ještě poslední detail, jakej časovej horizont vidíš .....
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
po půl roce zase mírný postup, čumák se mi nepovedl,zapoměl jsem ty dekály přelakovat ,jsou tak jemné,že jakýkoliv dotyk jim nesvědčí,budu muset hodně retušovat,zbytek jsem přelakoval a je to už v pořádku,jen s tím lakem se o hodně blběji nanášejí... Fujimi je kulturněji řešené,oproti tamce,pokud jde o rozložení dílů,tak se to i pohodlněji dekáluje.Jen dveřní kliky jsem musel sundat,protože to absolutně nešlo přes ně vytvarovat... dal jsem obtisky přes ně bokem a když to pořádně zaschne,tak to obříznu skalpelen a kliky nalepím na místo...
ta nejhorší část je za mnou,ale je to fakt pro mě jednodušší než to dvakrát maskovat a potom řešit množství podfouknutí... Teď jen reklamy a pak lak.
ta nejhorší část je za mnou,ale je to fakt pro mě jednodušší než to dvakrát maskovat a potom řešit množství podfouknutí... Teď jen reklamy a pak lak.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
Tak jsem to dolepil,v týdnu snad nalakuju
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
A jak to sedí vpředu a vzadu ?
Ona přeci jen je Fujimi o 2mm širší než Tamka.
Ale koukám ,že asi nebude problém.
Ona přeci jen je Fujimi o 2mm širší než Tamka.
Ale koukám ,že asi nebude problém.
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
Matwej píše:A jak to sedí vpředu a vzadu ?
Ona přeci jen je Fujimi o 2mm širší než Tamka.
Ale koukám ,že asi nebude problém.
Matouši je to super,akorát jsem nejdříve zapoměl ty pruhy zalakovat,tak se mi to na předku sedřelo,budu to muset zaretušovat(akorát bude pro mě opruz namíchat odstíny modré... )
jinak se ty pruhy nanášejí podstatně líp než na tamku,protože je to lépe konstrukčně řešené... nebýt toho přiblblého šíbru,který furt leze ven,tak je to podle mě lepší stavebnice(rozměrovou nekorektnost já neřeším) Doufám,že už to co nejdříve dokončím a předám...
jdeš ve čt na tu Tomovu vernisáž? Chtěl bych se tam taky objevit...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi Vojtěch/Enge Brno 1983
já už asi fakt s tím patláním seknu a budu kupovat pouze hotové modely,nebo si je nechám stavět. Nebo mě jebne... asi se zcela dobrovolně odevzdám na nějaký čas Deleho kolegům...
Bohužel to není jen patlání,nějak se mi posledního půl roku nedaří absolutně nic...
Včera jsem zaretušoval ty sedřené,nezalakované pruhy na předku,měl jsem radost,protože se mi podařilo docela namíchat odstíny...dnes jsem začal lakovat,říkám si jdu na jistotu,všichni používají gunze,tak to udělám tím,ne žádnou svoji sračkou ze stavebnin.Naštěstí jsem měl myšlenku,že nejdřív zalakuju kapoty a narazníky... no samozřejmě se to pozvedalo... tak jsem na kastli vzal dupli color a ta je v cajku...přední kapotu budu muset vykoupat,to nezachrání už nikdo,zbytek nějak zmastím. NAŠTĚSTÍ mám od Matouše( obrovské díky) dostatatek dekálů,takže to bude jen práce navíc. Nejhorší na tom je,že i na stejném autě,za použití stejné bílé barvy a stejných dekálů se to kurva chová nevyzpytatelně jinak...prostě nevím proč se to zase stalo... Lotuse jsem odložil taky proto,že i když jsem ho lakoval gunze,tak se ta zlatá začla rozpouštět a smývat a dekály co jsou origo ve stavebnici,tak se i pozvedaly...
Bohužel to není jen patlání,nějak se mi posledního půl roku nedaří absolutně nic...
Včera jsem zaretušoval ty sedřené,nezalakované pruhy na předku,měl jsem radost,protože se mi podařilo docela namíchat odstíny...dnes jsem začal lakovat,říkám si jdu na jistotu,všichni používají gunze,tak to udělám tím,ne žádnou svoji sračkou ze stavebnin.Naštěstí jsem měl myšlenku,že nejdřív zalakuju kapoty a narazníky... no samozřejmě se to pozvedalo... tak jsem na kastli vzal dupli color a ta je v cajku...přední kapotu budu muset vykoupat,to nezachrání už nikdo,zbytek nějak zmastím. NAŠTĚSTÍ mám od Matouše( obrovské díky) dostatatek dekálů,takže to bude jen práce navíc. Nejhorší na tom je,že i na stejném autě,za použití stejné bílé barvy a stejných dekálů se to kurva chová nevyzpytatelně jinak...prostě nevím proč se to zase stalo... Lotuse jsem odložil taky proto,že i když jsem ho lakoval gunze,tak se ta zlatá začla rozpouštět a smývat a dekály co jsou origo ve stavebnici,tak se i pozvedaly...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Příspěvků: 74
• Stránka 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník