Registrovat

McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod bazilišek » ned lis 04, 2012 9:00 pm

stavba: viewtopic.php?f=42&t=484

009.JPG
009.JPG (9.32 KiB) Zobrazeno 7238 krát

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod turbo32 » ned lis 11, 2012 1:35 pm

pekny model sa da z toho urobit. tie kolesa su tam trocha rozlietaneale vyzera to fajne

Uživatelský avatar
Příspěvky: 918
Registrován: pon úno 06, 2012 8:59 am

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod ron » ned pro 02, 2012 3:15 pm

tradicne, podla fotiek plus minus nuda, ale nazivo krasny model. na PZ oceneny ako jediny z kategorie zavodakov. to myslim o niecom svedci...
Obrázek
In Rust I Trust

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1007
Registrován: pon úno 06, 2012 9:29 am

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod Poky » pon pro 03, 2012 3:42 pm

Teď jsem si toho všiml, Bazi, co ty vepředu otočený brzdový kotouče?
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod Koudy » pon pro 03, 2012 4:26 pm

Tak, a teď bude muset Bazi vrátit bratislavskýho sněhuláka :-k
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod bazilišek » pon pro 03, 2012 9:41 pm

Huhuláka nedám... [-X :-D :-D :-D :-D
Ikdyž ho vlstně ještě ani nemám :-D :-D

Jinak jak tak koukám, tak ty brzdy mám prohozený 8-[ , ale zadní, přední jsou v cajku.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1007
Registrován: pon úno 06, 2012 9:29 am

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod Poky » pon pro 03, 2012 10:41 pm

Zadní je dobře.
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod bazilišek » pon pro 03, 2012 11:22 pm

Podle plánku to je tak, jak píšu.
a když jde o "odvětrávané kotouče", tak mě to přijde i správně.
Takhle se ten horkej vzduch odstředivou silou žene ven z disku.

Ikdyž jsem si vždycky říkal, že když jsou ty drážky tak jak to mám na zadní nápravě, tak to právě ochlazující vzduch žene drážkou koutouče směrem k ose a chladí to líp, než by tomu bylo opačne.
tak teď nevím :-k .... :?:


Uživatelský avatar
Příspěvky: 2931
Registrován: pon úno 06, 2012 2:33 pm
Bydliště: Brno/Olšany

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod Matwej » úte pro 04, 2012 12:02 am

Není lepší fotka ? :idea:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1007
Registrován: pon úno 06, 2012 9:29 am

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod Poky » úte pro 04, 2012 11:15 am

bazilišek píše:
Ikdyž jsem si vždycky říkal, že když jsou ty drážky tak jak to mám na zadní nápravě, tak to právě ochlazující vzduch žene drážkou koutouče směrem k ose a chladí to líp, než by tomu bylo opačne.
tak teď nevím :-k .... :?:


Přesně tuhle ideu jsem měl taky, má to tak třeba Tamiya na krabici k 206WRC, koukám ale že vše může být jinak, viz foto od Matěje… I když teď mě napadá že se nemusí dělat kotouč pro pravou a levou stranu. Takže vlevo jsou obráceně. :wink:
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1703
Registrován: pon úno 06, 2012 10:29 am
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod dekon » čtv pro 06, 2012 6:56 pm

drážky v kotoučích nesloží ke chlazení,nýbrž:
K čemu vlastně slouží tato multifunkční drážka ?
1. K odvedení plynů a vodních par, které vznikají při intenzivním brždění mezi destičkou a kotoučem. Tím
má obložení neustále kontakt s kotoučem a brzdy jako komplet plnou účinnost a mohou tak na 100% plnit
svoji funkci.
2. Obložení se opotřebovává stejnoměrně po celé ploše, netvoří se žádné rýhy ani sklovitý povlak a to se
projevuje na zvýšení životnosti až o 15%!
3. Na první pohled je možná kontrola síly a stavu kotouče - po zmizení drážek je nutno kotouč vyměnit!
4. Nové brzdové obložení potřebuje určitý čas na svoje usazení, aby brzdy pracovaly se svou největší účinností.

Ke chlazení složí vnitřní žebrovaná část a zatím jsem nepochopil systém...některé kotouče mají žebra rovná a nejsou proto na autě označeny jako L-R...ale už jsem viděl kotouče s rovnými žebry a byl i označený L-R, kotouče se stočenými žebry bývají většinou určeny na jednu stranu,ale zase v tom není žádný system,některé jsou stočené horní části dopředu(ve směru jízdy)tím berou vzduch z horní hrany kotouče a ovádí středem u náboje a jsou i opačné a fungují opačně... a viděl jsem že některé značky mají stočené žebra a na jedné straně dopředu,na druhé dozadu :? čímž je jeden typ kotoučů pro obě strany...jak říkám,zatím jsem v tom nenašel žádný systém... :-k
Jo,Franto,Mek se mi líbí a těším se na toho Gemballu
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)

Příspěvekod bazilišek » pát pro 07, 2012 12:17 am

Moc dík za vysvětlení...
Jinak Mek je v plánu, jako ostatní projekty :-D :-D :-D
Prozatimní plán je: do konce roku fiesty a možná i drobotinu (1:43) pak se kouknu na zaprášené DTM mercedesy 190 evo I a II
No a pak jsem chtěl nějakou tu Ameriku (corwette sport wagon 1975 od greenwoodů) do sigu na Prosek....ale to už nestíhám....a jsme u toho, člověk plánuje, ale čas a osud jsou proti němu.
Jinak tu mám kostlivce jachtu a airbus 380 kterejch už se chci taky zbavit.....
Je toho moc a času málo.

Zpět na Galerie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků