McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
pekny model sa da z toho urobit. tie kolesa su tam trocha rozlietaneale vyzera to fajne
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
tradicne, podla fotiek plus minus nuda, ale nazivo krasny model. na PZ oceneny ako jediny z kategorie zavodakov. to myslim o niecom svedci...

In Rust I Trust
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Teď jsem si toho všiml, Bazi, co ty vepředu otočený brzdový kotouče?
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Tak, a teď bude muset Bazi vrátit bratislavskýho sněhuláka 

Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Huhuláka nedám...
Ikdyž ho vlstně ještě ani nemám
Jinak jak tak koukám, tak ty brzdy mám prohozený
, ale zadní, přední jsou v cajku.





Ikdyž ho vlstně ještě ani nemám


Jinak jak tak koukám, tak ty brzdy mám prohozený

Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Zadní je dobře.
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Podle plánku to je tak, jak píšu.
a když jde o "odvětrávané kotouče", tak mě to přijde i správně.
Takhle se ten horkej vzduch odstředivou silou žene ven z disku.
Ikdyž jsem si vždycky říkal, že když jsou ty drážky tak jak to mám na zadní nápravě, tak to právě ochlazující vzduch žene drážkou koutouče směrem k ose a chladí to líp, než by tomu bylo opačne.
tak teď nevím
.... 
a když jde o "odvětrávané kotouče", tak mě to přijde i správně.
Takhle se ten horkej vzduch odstředivou silou žene ven z disku.
Ikdyž jsem si vždycky říkal, že když jsou ty drážky tak jak to mám na zadní nápravě, tak to právě ochlazující vzduch žene drážkou koutouče směrem k ose a chladí to líp, než by tomu bylo opačne.
tak teď nevím


Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
bazilišek píše:
Ikdyž jsem si vždycky říkal, že když jsou ty drážky tak jak to mám na zadní nápravě, tak to právě ochlazující vzduch žene drážkou koutouče směrem k ose a chladí to líp, než by tomu bylo opačne.
tak teď nevím....
Přesně tuhle ideu jsem měl taky, má to tak třeba Tamiya na krabici k 206WRC, koukám ale že vše může být jinak, viz foto od Matěje… I když teď mě napadá že se nemusí dělat kotouč pro pravou a levou stranu. Takže vlevo jsou obráceně.

Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
drážky v kotoučích nesloží ke chlazení,nýbrž:
K čemu vlastně slouží tato multifunkční drážka ?
1. K odvedení plynů a vodních par, které vznikají při intenzivním brždění mezi destičkou a kotoučem. Tím
má obložení neustále kontakt s kotoučem a brzdy jako komplet plnou účinnost a mohou tak na 100% plnit
svoji funkci.
2. Obložení se opotřebovává stejnoměrně po celé ploše, netvoří se žádné rýhy ani sklovitý povlak a to se
projevuje na zvýšení životnosti až o 15%!
3. Na první pohled je možná kontrola síly a stavu kotouče - po zmizení drážek je nutno kotouč vyměnit!
4. Nové brzdové obložení potřebuje určitý čas na svoje usazení, aby brzdy pracovaly se svou největší účinností.
Ke chlazení složí vnitřní žebrovaná část a zatím jsem nepochopil systém...některé kotouče mají žebra rovná a nejsou proto na autě označeny jako L-R...ale už jsem viděl kotouče s rovnými žebry a byl i označený L-R, kotouče se stočenými žebry bývají většinou určeny na jednu stranu,ale zase v tom není žádný system,některé jsou stočené horní části dopředu(ve směru jízdy)tím berou vzduch z horní hrany kotouče a ovádí středem u náboje a jsou i opačné a fungují opačně... a viděl jsem že některé značky mají stočené žebra a na jedné straně dopředu,na druhé dozadu
čímž je jeden typ kotoučů pro obě strany...jak říkám,zatím jsem v tom nenašel žádný systém... 
Jo,Franto,Mek se mi líbí a těším se na toho Gemballu
K čemu vlastně slouží tato multifunkční drážka ?
1. K odvedení plynů a vodních par, které vznikají při intenzivním brždění mezi destičkou a kotoučem. Tím
má obložení neustále kontakt s kotoučem a brzdy jako komplet plnou účinnost a mohou tak na 100% plnit
svoji funkci.
2. Obložení se opotřebovává stejnoměrně po celé ploše, netvoří se žádné rýhy ani sklovitý povlak a to se
projevuje na zvýšení životnosti až o 15%!
3. Na první pohled je možná kontrola síly a stavu kotouče - po zmizení drážek je nutno kotouč vyměnit!
4. Nové brzdové obložení potřebuje určitý čas na svoje usazení, aby brzdy pracovaly se svou největší účinností.
Ke chlazení složí vnitřní žebrovaná část a zatím jsem nepochopil systém...některé kotouče mají žebra rovná a nejsou proto na autě označeny jako L-R...ale už jsem viděl kotouče s rovnými žebry a byl i označený L-R, kotouče se stočenými žebry bývají většinou určeny na jednu stranu,ale zase v tom není žádný system,některé jsou stočené horní části dopředu(ve směru jízdy)tím berou vzduch z horní hrany kotouče a ovádí středem u náboje a jsou i opačné a fungují opačně... a viděl jsem že některé značky mají stočené žebra a na jedné straně dopředu,na druhé dozadu


Jo,Franto,Mek se mi líbí a těším se na toho Gemballu
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: McLaren MP4-12C GT-3 (FUJIMI 1:24)
Moc dík za vysvětlení...
Jinak Mek je v plánu, jako ostatní projekty
Prozatimní plán je: do konce roku fiesty a možná i drobotinu (1:43) pak se kouknu na zaprášené DTM mercedesy 190 evo I a II
No a pak jsem chtěl nějakou tu Ameriku (corwette sport wagon 1975 od greenwoodů) do sigu na Prosek....ale to už nestíhám....a jsme u toho, člověk plánuje, ale čas a osud jsou proti němu.
Jinak tu mám kostlivce jachtu a airbus 380 kterejch už se chci taky zbavit.....
Je toho moc a času málo.
Jinak Mek je v plánu, jako ostatní projekty



Prozatimní plán je: do konce roku fiesty a možná i drobotinu (1:43) pak se kouknu na zaprášené DTM mercedesy 190 evo I a II
No a pak jsem chtěl nějakou tu Ameriku (corwette sport wagon 1975 od greenwoodů) do sigu na Prosek....ale to už nestíhám....a jsme u toho, člověk plánuje, ale čas a osud jsou proti němu.
Jinak tu mám kostlivce jachtu a airbus 380 kterejch už se chci taky zbavit.....
Je toho moc a času málo.
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník