40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Příspěvků: 11
• Stránka 1 z 1
40th anniversary corvette (Revell 1:24)
U greenvoodů jsem se zasekl na kastli u které se mě nechtělo bzučet s bruskou a tak jsem jí na chvilku odložil a pustil se do tohodle polotovaru.
Model je na dnešní dobu katastrofický, ikdyž smysl pro detail se nedá staršímu revellu upřít.
horší je to s kvalitou výlisků....je to jako letitý delfín od KP
Při projití návodu a zjištění, že bych musel nalakovanou kastli extrémě roztahovat jsem zvolil jinej postup a kastli zkompletoval jak s podvozkem tak i s interiérem, díky kabriu to lze použít. Zadní nárazník jsem amputoval jen kvůli světlům na bocích SPZ, které bych tam po slepení už nedostal.
Taky po zkusmém přiložení čelního skla k palubce a jeho násilné přepnutí do správné polohy, které by neudrželo žádné lepidlo, znamenalo jediné a to palubku "trošíčku" upravit. Zhruba o tři milimetry jí "sejmout" , už jí mám vybroušenou, dorytou ale nenafocenou.
Se spojem palubky ke středovému tunelu asi nic nevymyslím a je to zatím jediná věc co mě dost sejří.
Je to dřina neustále něco tmelit brousit a spasovávat, ale ve výsledku by model mohl působit pěkně s detailním motorem.
Jako dobrej nápad beru i reliéf rubu haubny i s "mrkačkama" který kolikrát neřeší výrobci ani dnes.
A teď něco na tebe Lůďo :
1) můžu u téhle výroční verze udělat blok motoru barevnej (červenej, modrej, zelenej, růžovej,....)?
2) neměl by jsi fotku pravého boku tohodle typu motoru, konkrétně uchycení startéru, mám hodně fotek, ale tahle partie se těžce hledá.
vůbec nejlepší by byla fotka ze spodu od přední nápravy (fotek podvozku vůbec moc neni, ale jsem rád, že to co jsem našel svědčí o tom že podvozky vette neměly v laku kastle
Prozatimní představa zbarvení je takováto:
Ti co mě znají tak ví, že jsem proti červené zaujatej a nemusím jí, ale kdo ví jak se nakonec rozhodnu......třeba bude celočervená....
Zaslepené průzory z podběhů až do interiéru.....
Model je na dnešní dobu katastrofický, ikdyž smysl pro detail se nedá staršímu revellu upřít.
horší je to s kvalitou výlisků....je to jako letitý delfín od KP
Při projití návodu a zjištění, že bych musel nalakovanou kastli extrémě roztahovat jsem zvolil jinej postup a kastli zkompletoval jak s podvozkem tak i s interiérem, díky kabriu to lze použít. Zadní nárazník jsem amputoval jen kvůli světlům na bocích SPZ, které bych tam po slepení už nedostal.
Taky po zkusmém přiložení čelního skla k palubce a jeho násilné přepnutí do správné polohy, které by neudrželo žádné lepidlo, znamenalo jediné a to palubku "trošíčku" upravit. Zhruba o tři milimetry jí "sejmout" , už jí mám vybroušenou, dorytou ale nenafocenou.
Se spojem palubky ke středovému tunelu asi nic nevymyslím a je to zatím jediná věc co mě dost sejří.
Je to dřina neustále něco tmelit brousit a spasovávat, ale ve výsledku by model mohl působit pěkně s detailním motorem.
Jako dobrej nápad beru i reliéf rubu haubny i s "mrkačkama" který kolikrát neřeší výrobci ani dnes.
A teď něco na tebe Lůďo :
1) můžu u téhle výroční verze udělat blok motoru barevnej (červenej, modrej, zelenej, růžovej,....)?
2) neměl by jsi fotku pravého boku tohodle typu motoru, konkrétně uchycení startéru, mám hodně fotek, ale tahle partie se těžce hledá.
vůbec nejlepší by byla fotka ze spodu od přední nápravy (fotek podvozku vůbec moc neni, ale jsem rád, že to co jsem našel svědčí o tom že podvozky vette neměly v laku kastle
Prozatimní představa zbarvení je takováto:
Ti co mě znají tak ví, že jsem proti červené zaujatej a nemusím jí, ale kdo ví jak se nakonec rozhodnu......třeba bude celočervená....
Zaslepené průzory z podběhů až do interiéru.....
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
tady máš video o repasi starteru, sice je to na caprice, ale motor je stejný, LT1.
LT1 tady jsou fotky motoru, je tam i ta pravá strana, starter se šroubuje zespodu na hranu příruby převodovky.
Blok v letech 83-96 byl černý z výroby, C5 už má hliníkový blok, tak je stříbrný.
Jinak chevy barva motoru je oranžovočervená a modrozelená...
barvy motorů
Třeba já na své monze mám taky blok motoru černý...
LT1 tady jsou fotky motoru, je tam i ta pravá strana, starter se šroubuje zespodu na hranu příruby převodovky.
Blok v letech 83-96 byl černý z výroby, C5 už má hliníkový blok, tak je stříbrný.
Jinak chevy barva motoru je oranžovočervená a modrozelená...
barvy motorů
Třeba já na své monze mám taky blok motoru černý...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Moc ti děkuju za odpověď a mám co studovat.....teda asi až v pátek.
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Něco malinko jsem zase udělal na corvetce.
Nejdřív jsem odchromovával, kupodivu nefungoval oblíbenej cilit bang a tak mě napadlo alespoň kola hodit do "krtka na odpady a zalít horkou vodou.....asi už budu používat jen "krtka", chrom mizel před očima.
Dále jsem udělal přední nápravu zatáčecí.
Neustálé předělávání a upravováni mě naprosto otrávilo a asi půjde na čas zpět do krabičky.
Zkoušel jsem kola a vybral jsem sadu od Fujimi, ale teda se spoustou zásadních kazů. Takovejch kazů, že budu muset udělat krytky na šrouby.
Potom jsem musel nastavit destičkou čumák, protože kapota odstávala o svou tloušťku plastu.
No a když už jsem si myslel, že mám vše připravené na nástřik surfu, našly se další nedostatky takže někdy příště....
Nejdřív jsem odchromovával, kupodivu nefungoval oblíbenej cilit bang a tak mě napadlo alespoň kola hodit do "krtka na odpady a zalít horkou vodou.....asi už budu používat jen "krtka", chrom mizel před očima.
Dále jsem udělal přední nápravu zatáčecí.
Neustálé předělávání a upravováni mě naprosto otrávilo a asi půjde na čas zpět do krabičky.
Zkoušel jsem kola a vybral jsem sadu od Fujimi, ale teda se spoustou zásadních kazů. Takovejch kazů, že budu muset udělat krytky na šrouby.
Potom jsem musel nastavit destičkou čumák, protože kapota odstávala o svou tloušťku plastu.
No a když už jsem si myslel, že mám vše připravené na nástřik surfu, našly se další nedostatky takže někdy příště....
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Zapoměl jsem se tě Luďku zeptat na svody.
Má tam bejt "svár", nebo dělící rovinna forem? Nechce se mě dělící rovinnu na svodech v modelu začišťovat a tak jestli jí tam nakonec nemám nechat,......
A ještě brzdy, díky změně kol musím řešit i ty a v modelu jsou jen takové napodoeniny a přijdou mi na výkon corvety asi jako ze stodvácy
Má tam bejt "svár", nebo dělící rovinna forem? Nechce se mě dělící rovinnu na svodech v modelu začišťovat a tak jestli jí tam nakonec nemám nechat,......
A ještě brzdy, díky změně kol musím řešit i ty a v modelu jsou jen takové napodoeniny a přijdou mi na výkon corvety asi jako ze stodvácy
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Franto,C4 měla velmi mizerné brzdy,to auto jelo celkem slušně,ale ubrzdit to byl problém,sice po r.91 už měly všechny tzv.velké brzdy,tak i ty nestály za nic.
V modelu jsou přesně tak jak opravdu vypadaly,uvědom si,že to auto vzniklo v r.1980-82 a v r.83 se začlo vyrábět...(v té době to byla šupa,třeba proto,že to mělo titanové ramena přední nápravy a jednolistové plastové péra pro pružení,které,bohužel má i nová C7).
pokud jde o svody,tak ty byly u tohoto motoru(LT4)takový svařenec z trubek a obalený v plechovém krytu.
V modelu jsou přesně tak jak opravdu vypadaly,uvědom si,že to auto vzniklo v r.1980-82 a v r.83 se začlo vyrábět...(v té době to byla šupa,třeba proto,že to mělo titanové ramena přední nápravy a jednolistové plastové péra pro pružení,které,bohužel má i nová C7).
pokud jde o svody,tak ty byly u tohoto motoru(LT4)takový svařenec z trubek a obalený v plechovém krytu.
- Přílohy
-
- přední dvoupístkové!!
-
- zadní jednopístkové!!!!
-
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Luďo, ty seš chodicí knihovna
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Koudy píše:Luďo, ty seš chodicí knihovna
ale vždyť nic nevím...
vette C4 znám do šroubku,protože jsem je 10 roků dělal,ale jinak toho vím žalostně málo...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
Ale jen se nedělej, o autech toho víš víc, než každý z nás.
Moc díky za info, ani jsem nečekal, že auto je jen o rok starší než já
A s těmi svody si mi udělal radost.
Moc díky za info, ani jsem nečekal, že auto je jen o rok starší než já
A s těmi svody si mi udělal radost.
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: 40th anniversary corvette (Revell 1:24)
nechci to bazimu plevelit, ale k čemu je to dobrý ? jen hmotnost ? .. já jsem myslel, že tyhle auta jsou něco jako H-D, poctivý americký železo ....dekon píše:.... třeba proto,že to mělo titanové ramena přední nápravy a jednolistové plastové péra pro pružení,.....
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Příspěvků: 11
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků