Registrovat

BAKELIT POWER 1:24

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1703
Registrován: pon úno 06, 2012 10:29 am
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod dekon » úte úno 28, 2012 11:14 pm

Bazi celkem dobré,ale je blbost při tomhle uspořádání aby ta hřídel pro přední pohon šla přes motor,bylo by to zbytečně složité,udělej to tak jak jsem nakreslil.na konec převodovky rozvodovku,kardan dopředu a kraťoučký dozadu...Jak ti vychází řadička?je tak nějak rozumně?dívám se,že je to dost vzadu,když tak ještě zkrať ten nos na převodovce a tím budeš mít i trošku delší kardan dozadu,
teď tošku OT,začal jsem konečně něco dělat,brousím to šílený heller porsche 934,už mě sice bolí ruka jak sviňa,ale už mě nebaví nic nedělat... #-o
Přílohy
0016.JPG
0016.JPG (10.05 KiB) Zobrazeno 6175 krát
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod bazilišek » úte úno 28, 2012 11:27 pm

OK, převodovka vychází tak nějak dobře, jen nevím kam přesně píchout klacek?

A snad poslední ujasnění s tím předním náhonem. Načrtl jsem dva nárysy, první se špatným řešením a ten spodní tak jak jsem to pochopil z toho co jsi napsal.....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1703
Registrován: pon úno 06, 2012 10:29 am
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod dekon » úte úno 28, 2012 11:33 pm

no to záleží jak ti to vyjde na výšku(aby to nebylo buď moc vysoké nebo naopak),ale spíš bych řekl,že to vyjde na tu horní,přeškrknutou verzi,aha ty jsi mě špatně pochopil,když jsem řekl,že přední pohon by se tahal přes motor,to jsem myslel pohon toho předního diferáku od převodovky... a řadička by měla být tady...
Přílohy
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod bazilišek » úte úno 28, 2012 11:42 pm

Tak to jsem opravdu blbě pochopil a zároveň si oddechl, protože to by se mi tam ten motor zase nevešel.
Takže pohon mi je komplet jasnej, možná se budu ptát jen na pár detailíků, jako třeba jak masivní, nebo jak vůbec má vypadat zadní diferák stavěnej na takovej motor?

A řadička by mohla bejt jako u WRCček trochu delší než obvykle?
file.jpeg
file.jpeg (12.15 KiB) Zobrazeno 6164 krát


jinak s tím porsche je to dobrá otročina, já si to užíval s frézkou na hrubo a pak tmel a pilovat, brousit do zblbnutí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1703
Registrován: pon úno 06, 2012 10:29 am
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod dekon » úte úno 28, 2012 11:50 pm

zadní diferák klidně zkopíruj ten přední,jak ho odřežeš,nebo jestli máš nějaký jiný tak ho použij...u modelu to je fuk,na skutečném autě by bylo třeba myslet na hodně věcí,jako je převodový poměr,aby byl dostatečně dimenzovaný,aby se dobře chladil...
tuhle část můžeš libovolně zkrátit,jak jsem psal někde výše,tak to slouží jen k tomu aby ta řadička byla tam kde ji je potřeba...
když jsi ji udělal tak jak jsi nakreslil,tak by to bylo jako v autobuse...
Přílohy
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod bazilišek » stř úno 29, 2012 12:03 am

OK
Já to na tý fotce záměrně takle přehnal, jen pro ilustraci.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod turbo32 » stř úno 29, 2012 9:06 pm

ze sa na to nevyseres :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod bazilišek » stř úno 29, 2012 10:27 pm

turbo32 píše:ze sa na to nevyseres :)


Proč myslíš že bych měl????
Tohle je zrovna projekt na kterej se extra těšim. :P

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1000
Registrován: pon úno 06, 2012 8:16 pm

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod turbo32 » čtv bře 01, 2012 5:34 am

vela problemov :-D tak som potom nic nepovedal, to len mna akosi prestali bavit taketo extremne prestavby

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod bazilišek » čtv bře 01, 2012 2:05 pm

turbo32 píše:vela problemov :-D tak som potom nic nepovedal, to len mna akosi prestali bavit taketo extremne prestavby

Tak já už pár menších přestaveb mám za sebou. Interiér Porsche 944, interiér Silvinky, Trabant pick-up, Gemballa 930 Turbo, Mitsubishi FTO... a to jsou jen takové malinké. Tenhle projekt ještě s jedním co bych rád zkusil od nuly je z těch větších.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 3993
Registrován: pon led 30, 2012 3:09 pm
Bydliště: Bučovice

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod Koudy » čtv bře 01, 2012 2:17 pm

turbo32 píše:ze sa na to nevyseres :)

:D :D :D :D

Bazi já tě fakt obdivuju, spousta z nás není schopná dodělat krabičku a ty se pouštíš do takových projektů...
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...

Marco

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod Marco » čtv bře 01, 2012 3:42 pm

Tak na tohle bych nemel nervy....husty:)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1007
Registrován: pon úno 06, 2012 9:29 am

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod Poky » čtv bře 01, 2012 5:04 pm

V Irsku jezdila rally Audi A3, taková hydra s obdobně uloženým motorem. Měla ho spíš šouplejke středu vozu, takže když se kapota otevřela tak tam něco chybělo :-D
Přílohy
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 2345
Registrován: pon úno 06, 2012 8:33 pm
Bydliště: Praha 5

Re: BAKELIT POWER 1:24

Příspěvekod bazilišek » čtv bře 01, 2012 6:05 pm

Taky jsem viděl pár kousků (rarit) s dvěma motory (jeden v předu a jeden vzadu) a uvažoval o podobné stavbě....kdo ví, třeba jednou příjde trabant s dvěma kafemlejnky... :grin: :grin:

Předchozí

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků