Toyota Celica ST165, Sainz-Moya, Rally Valeo 1989
Příspěvků: 22
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: Toyota Celica ST165, Sainz-Moya, Rally Valeo 1989
Na posledních fotkách je ostré slunce dopadající ve směru focení.
Tam stíny zmizí jedna báseň.
Tam stíny zmizí jedna báseň.
Re: Toyota Celica ST165, Sainz-Moya, Rally Valeo 1989
zahovaras, vyhovaras. proste to na fotkach (vlastne vacsine) tak vychadza. ma to podla fotiek, hotove.
In Rust I Trust
Re: Toyota Celica ST165, Sainz-Moya, Rally Valeo 1989
ja sa bavim. lebo fotka je tu mantra. skoro tantra. maniakalne studovanie fotiek a stavba podla predlohy. v kruhoch paddocku sa povacsine predlohe podriadi vsetko a vysledok stavby je menej dolezity, ako zhoda s fotkou.
a potom (sice z polosrandy, ale predsa) poukazem na to, ze nieco je (nahodou) podla foto a zrazu...
a potom (sice z polosrandy, ale predsa) poukazem na to, ze nieco je (nahodou) podla foto a zrazu...
In Rust I Trust
Re: Toyota Celica ST165, Sainz-Moya, Rally Valeo 1989
Ale no tak Ron, nesnaž se překrucovat skutečnost.
Fotka je hodně důležitá věc v případě ,že stavíš konkrétní auto z dané soutěže či závodu. V tom případě by jsi měl mít rozmístění a velikosti polepů, reklam, a i dalších věcí tak jak to bylo na reálném autě. V případě ,že si troufneš na patinu modelu též je nutno ji podřídit reálnému podkladu .
Samozřejmě, pokud by jsi to stavěl jako diorámo, které má znázorňovat právě tento výjev zachycený fotografem, ať tam ty spáry zanikají....
A proto, že otázka spárování modelu barvou má své příznivce i odpůrce, psal jsem " ...to je každého věc ."
A otázka na závěr : Když stavíš nějakou tu "orezlinu" studuješ podkladové foto kde třeba ta daná věc rezne více a rychleji a kde třeba nezrezne ?
Fotka je hodně důležitá věc v případě ,že stavíš konkrétní auto z dané soutěže či závodu. V tom případě by jsi měl mít rozmístění a velikosti polepů, reklam, a i dalších věcí tak jak to bylo na reálném autě. V případě ,že si troufneš na patinu modelu též je nutno ji podřídit reálnému podkladu .
Samozřejmě, pokud by jsi to stavěl jako diorámo, které má znázorňovat právě tento výjev zachycený fotografem, ať tam ty spáry zanikají....
A proto, že otázka spárování modelu barvou má své příznivce i odpůrce, psal jsem " ...to je každého věc ."
A otázka na závěr : Když stavíš nějakou tu "orezlinu" studuješ podkladové foto kde třeba ta daná věc rezne více a rychleji a kde třeba nezrezne ?
Příspěvků: 22
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník