Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Tak se dá říci ,že dobojováno. Opravdu to v závěru byl boj ,protože se vše začalo sypat a komplikovat. Ale částěčně jsem si za to mohl sám....
Když jsme s Beaverem a Cooperem dělali prezentaci u Abaja fans podařilo se mi poničit přední kapotu a zadní pravý sloupek kaslte .
Fotky zatím nejsou nic moc ,protože jsem foťák zapoměl u rodičů... Toto je na 10roků starém digitálu Olympus . Lepší dodám do týdne.....
Ke stavebnici.....
Stavba jako taková je docela pohodová, model sedí vůči předloze skoro přesně a při sestavování není žádných "zádrhelů". Jedinou "výtku" mám vůči fujimáckým "upínákům" kapoty ,které se mi jeví jako vyšší než by měly být. Dalším místem malého problému jsou přední světla,která moc nesedí a jsou krapet jinak než na originálu(ale je možné ,že chyba je na mé straně). Poslední věcí co stojí za zmínku je přední kapota. Tu je dobré na hranách torchu zbrousit,aby lépe a volněji se dala oddělávat a zastamdávat.
Sám jsem při stavbě "nasekal" bohužel několik chyb ,ale ty si nechám pro sebe(pozorní najdou...). Jelikož jsem stavěl auto ze sezóny 1983 musel jsem provést několik úprav. Na nová kola jsem použil 16" BBS od Renaissance. Pokud by měl někdo zájem mám k prodeji několik sad obtisků a kompletů zadních chladičů a jejich krytů.
Tak pokud má někdo nějaký dotaz či kritiku sem s ní.
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
to chce vidět, nebo počkám alespoň na lepší fotky. Ale nějak nejvíc mě irituje ta antena . Ten set+decaly jsou na uvážení, jelikož předloha je to opravdu krásná ..
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
A ještě zezadu:
... jsem si všimnul ,že zůstal za zámkem kufru zbytek leštidla.
Na "žádost" Michala Doskočila jsem zkrátil anténu na přijatelnou délku.
Na předku je vidět moje chyby(nebo výrobcovy) ohledně světel a jejich rámečků.
... jsem si všimnul ,že zůstal za zámkem kufru zbytek leštidla.
Na "žádost" Michala Doskočila jsem zkrátil anténu na přijatelnou délku.
Na předku je vidět moje chyby(nebo výrobcovy) ohledně světel a jejich rámečků.
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
no je vidět, co dělají fotky, to je jak jinej model . Těšim se, až ho někde zkouknu .. K čemu vlastně tenkrát měli tu antenu, to už kecali s padokem ?
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Auto nevypadá vůbec špatně, ale dělicí roviny a nerovnosti na kolech tomu dost ubírají na kráse. Naštěstí je to věc, co se dá snadno pořešit...
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
No,moc už ne
Je to tam zalepeno.
Ty renezaňácké pneu byly to nejhorší co jsem měl možnost míti v rukou. .
Půlky "letěly"vůči sobě o více jak 1mm.
Chtěl jsem tam míti "nizkoprofiláče" a toto ale byly jediné co jsem měl
Příště se polepším.
Je to tam zalepeno.
Ty renezaňácké pneu byly to nejhorší co jsem měl možnost míti v rukou. .
Půlky "letěly"vůči sobě o více jak 1mm.
Chtěl jsem tam míti "nizkoprofiláče" a toto ale byly jediné co jsem měl
Příště se polepším.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Podobně blbě udělali gumy i borci ze Scuderie na R5 Maxi Turbo, ale dalo se to zbrousit. Problém je spíš v tom, že průměr disku je o kousek menší než vnitřní průměr gumy a disk propadává
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník