Volvo 240 turbo, team Luna, GP Brno 1985, Aoshima 1/24
Příspěvků: 2
• Stránka 1 z 1
Volvo 240 turbo, team Luna, GP Brno 1985, Aoshima 1/24
Tak hotovo. V podstatě po dvou letech od první křivky návrhu obtisků.
Není to dokonalé, ale dá se to. Jako největší chybu považuji rozdíl barev nárazníků (a křídla) a zbytku karoserie což bylo způsobeno rozdílem stáří barev a jejich zalakování.
Stavba jako taková v podstatě proběhla bez problémů. Hrozně se mi líbilo ,že u konstrukce modelu si někdo dal tu práci a přemýšlel,třeba i s tím že usazení okna je i po zalakování takřka bez problémů (pokud na to nevyblejete tunu laku). Všecko pěkně pasuje do sebe . Jediný takový malý problém je přední náprava kde spojovací tyč řízení neustále vyskakuje z osazení a je lepší celek zalepit "napevno". Jo a druhý malinký problém je s tím ,že kola vychází do blatníků dost na fest a je lepší trochu vnitřního materiálu z vytažení blatníků ubrat.
Něco k předloze co vyhrála GP Brno 1985...
Jedná se o jedno ze dvou aut co byly postaveny firmou Magnum Racing Mats "Lillen"Magnussona pro Volvo. Podvozky dostaly čísla #503 a #504. Toto je podvozek #503/245280 a jezdila s ním v sezone 1985 posádka Ulf Granberg a Anders Olofsson . V roce 1985 v Brně vyhráli a v Andertstorpu byli 2. . Ale pak začaly docházet díly a peníze a problémy vyvrcholily v Estorilu kde Granberg s autem havaroval ... Jelikož auto bylo v podstatě testovací (zkoušely se na něm tlumiče Ohlins a brzdy Brembo) bylo opraveno a pro další sezónu dostal podvozek nové ser.číslo #605 . Zajímavostí je že už v r.1986 na tomto voze Volvo zkoušelo ETC (kontrolu trakce)...
Pak bylo prodáno a díky tomu je jedno ze čtyř firemních aut které se dochovaly do dnešních dnů...
Toto je fotka z dob největší slávy:
a takto se mi to povedlo převést do modelu:
Tak to je asi tak vše co mne k tomuto tématu napadá.
Není to dokonalé, ale dá se to. Jako největší chybu považuji rozdíl barev nárazníků (a křídla) a zbytku karoserie což bylo způsobeno rozdílem stáří barev a jejich zalakování.
Stavba jako taková v podstatě proběhla bez problémů. Hrozně se mi líbilo ,že u konstrukce modelu si někdo dal tu práci a přemýšlel,třeba i s tím že usazení okna je i po zalakování takřka bez problémů (pokud na to nevyblejete tunu laku). Všecko pěkně pasuje do sebe . Jediný takový malý problém je přední náprava kde spojovací tyč řízení neustále vyskakuje z osazení a je lepší celek zalepit "napevno". Jo a druhý malinký problém je s tím ,že kola vychází do blatníků dost na fest a je lepší trochu vnitřního materiálu z vytažení blatníků ubrat.
Něco k předloze co vyhrála GP Brno 1985...
Jedná se o jedno ze dvou aut co byly postaveny firmou Magnum Racing Mats "Lillen"Magnussona pro Volvo. Podvozky dostaly čísla #503 a #504. Toto je podvozek #503/245280 a jezdila s ním v sezone 1985 posádka Ulf Granberg a Anders Olofsson . V roce 1985 v Brně vyhráli a v Andertstorpu byli 2. . Ale pak začaly docházet díly a peníze a problémy vyvrcholily v Estorilu kde Granberg s autem havaroval ... Jelikož auto bylo v podstatě testovací (zkoušely se na něm tlumiče Ohlins a brzdy Brembo) bylo opraveno a pro další sezónu dostal podvozek nové ser.číslo #605 . Zajímavostí je že už v r.1986 na tomto voze Volvo zkoušelo ETC (kontrolu trakce)...
Pak bylo prodáno a díky tomu je jedno ze čtyř firemních aut které se dochovaly do dnešních dnů...
Toto je fotka z dob největší slávy:
a takto se mi to povedlo převést do modelu:
Tak to je asi tak vše co mne k tomuto tématu napadá.
Příspěvků: 2
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník