Fokker Dr.I ,Jasta 26,Vzfw Otto Esswein, Eduard, 1/48
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Fokker Dr.I ,Jasta 26,Vzfw Otto Esswein, Eduard, 1/48
Dokončeno.
Stavba byla v pohodě. Použil jsem lept od Edíků, výplety jsou EZ_line. Barvy syntetika, pigmenty a oleje.
Předloha výr.čísla 426/17 létala v Jasta 26 .
Je zdokumentován stav jak ze začátku dubna 1918 tak i po cca 1,5 měsíci po přidělení Vzfw. Otto Essweinovi.
Na netu jsem našel i počítačovou rekonstrukci .
Ta mně potvrdila použití optického zaměřovače. Co však na ní chybí , stejně jako na mém modelu je pevně zabudovaná signální pistole. Je viděl na prvním hist.foto. Došel jsem na to až při dokončování modelu kdy jsem hledal podklady pro opotřebení a tuto fotku jsem zesvětlil. A to jsem neměl dělat.....
Jěště pár slov k Ottu Essweinovi. Narodil se 3.3.1890 ve Waiblingenu, (Württemberg). Po začátku války narukoval k jízdě a v půlce roku 1915 byl přeložen k letectvu. Na začátku listopadu 1917 přibyl k Jasta 26 kde otevřel své bojové skóre 15.11.1917. Do své smrti 21.6.1918 získal 12 vítězství . Byl jedním z pilotů, kteří začali používat padák. Pět dnů před svou smrtí jej použil kdy vyskočil ze svého hořícího letadla. Bohužel při dalším svém sestřelení padák nestačil použít a v letadle uhořel.....
A tu je model jeho stroje z konce května 1918
pokračování...
Stavba byla v pohodě. Použil jsem lept od Edíků, výplety jsou EZ_line. Barvy syntetika, pigmenty a oleje.
Předloha výr.čísla 426/17 létala v Jasta 26 .
Je zdokumentován stav jak ze začátku dubna 1918 tak i po cca 1,5 měsíci po přidělení Vzfw. Otto Essweinovi.
Na netu jsem našel i počítačovou rekonstrukci .
Ta mně potvrdila použití optického zaměřovače. Co však na ní chybí , stejně jako na mém modelu je pevně zabudovaná signální pistole. Je viděl na prvním hist.foto. Došel jsem na to až při dokončování modelu kdy jsem hledal podklady pro opotřebení a tuto fotku jsem zesvětlil. A to jsem neměl dělat.....
Jěště pár slov k Ottu Essweinovi. Narodil se 3.3.1890 ve Waiblingenu, (Württemberg). Po začátku války narukoval k jízdě a v půlce roku 1915 byl přeložen k letectvu. Na začátku listopadu 1917 přibyl k Jasta 26 kde otevřel své bojové skóre 15.11.1917. Do své smrti 21.6.1918 získal 12 vítězství . Byl jedním z pilotů, kteří začali používat padák. Pět dnů před svou smrtí jej použil kdy vyskočil ze svého hořícího letadla. Bohužel při dalším svém sestřelení padák nestačil použít a v letadle uhořel.....
A tu je model jeho stroje z konce května 1918
pokračování...
Re: Fokker Dr.I ,Jasta 26,Vzfw Otto Esswein, Eduard, 1/48
Za mě dobrý,jen trochu tmavší,ale to bude fotkama.
Re: Fokker Dr.I ,Jasta 26,Vzfw Otto Esswein, Eduard, 1/48
Líbí se mi jak letadlo, tak ten popis k tomu. To šrafování dole na trupu je sešití potahu?
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník