BMW 635 CSi, Enge/Vojtěch, GP Brno 1983, Tamiya 1/24
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Na stole se plně usadilo "bávo"
Podvozek v základu.
zjistil jsem ,že lépe než se surfem se mi pracuje s obyčejným syntetickým základem od Dupli-color.
Na velké věci a plochy nepřekonatelný.
Na reálné 635 takto vypadá spodek karoserie(podlaha)
a prázdný motorový prostor.
Podvozek v základu.
zjistil jsem ,že lépe než se surfem se mi pracuje s obyčejným syntetickým základem od Dupli-color.
Na velké věci a plochy nepřekonatelný.
Na reálné 635 takto vypadá spodek karoserie(podlaha)
a prázdný motorový prostor.
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Jsem na to zvědavej. Pořád slýchávám, že ta Fujimi verze je lepší než Tamiya, co se detailů a proporcí týče, tak to rád porovnam
A jinak jsem pro Engeho verzi. Má dobré barvy -
A jinak jsem pro Engeho verzi. Má dobré barvy -
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Po nějaké době postup.
- přinesl jsem si hotové obtisky . Když jsem si je přebíral u výrobce (f.BOA - Bodeček) spadla mi brada jak jsou kvalitní a detailní (ani jsem to tak neplánoval ) , ale sítotisk je jiná liga o proti laserovce, byť profi.
mám reálně noční můru, že jsem tam zapomněl něco dát a nebude to dokonalé . Už jsem si to i odškrtal a zdá se že tam je vše. Jaké budou na práci, zjistím za několik dnů, až budu mít hotovu kastli . Přebytek pak půjde do prodeje. Počítám ,že to bude tak po Novém roce.
Na karoserii jsem zatím udělal dírky po odmontovaných ozdobných lištách.
a pustil jsem se na podvozku do motorového prostoru. Říkal jsem si ,že tento kousek nebudu nijak zvlášť detailovat .....
....zdálo se mi to takové prázdné a tak jsem si říkal , alespoň tu elektriku....
....a když už mám elektriku a ve stavebnici je krásně udělaný nasavač vzduchu, byla by škoda neudělat rozvod vody a oleje....
.... a tak už to udělám vše. Baví mne to, tak proč neudělat i další instalaci....
ještě něco málo přibude
V mezičase přemýšlení o motoru jsem začal sestavovat kokpit. Tam je malý zádrhel ,že stavebnice má krapet jiný rám než se používal (tedy co jsem koukal, užívala tento rám jen "továrna"). Ostatní týmy neměly mezi zadní nápravou "X" ,ale jen rozporku zprava doleva dolů a mezi nápravou tyč. Na origo fotkách je ale zřejmé ,že BMW stáje Hartge tuto tyč neměly. Proto jsem rám upravil aby odpovídal .
a začal jsem doplňovat chybějící věci výbavy kopitu.....
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Tu jsou fotky kde je zřejmé ,že tyč chybí
a nemají ji ani u restaurovaného kousku.
Do prostoru řidiče jsem doplnil rozvody a hasičák,včetně spoustění. Ještě k němu musím dotáhnout trubku směrem vzad. Motor měl svůj vlastní hasičák ovládaný od řidiče.
Stavebnice má výrobní "kompromis" a i když by mělo být na Questerovo "tovární" auto z r.1984 není tomu tak.....
toto je Questerův tovární BMW
a takto to mělo Hartge
ale to jsme odbočili od modelu
kokpit je tedy tak trochu výmysl pro efekt...
v mezičase jsem stříkl kastli znovu jemně základem. Až na fotkách jsem zjistil ,že i když jsem měl linku a budoucí dírky jsem si naznačil, některé mi "utekly" z řady
v reále to tak vidět není
závěrem bych chtěl představit svého nového pomocníka,kterého jsem si pořídil na ModellBrnu.
a nemají ji ani u restaurovaného kousku.
Do prostoru řidiče jsem doplnil rozvody a hasičák,včetně spoustění. Ještě k němu musím dotáhnout trubku směrem vzad. Motor měl svůj vlastní hasičák ovládaný od řidiče.
Stavebnice má výrobní "kompromis" a i když by mělo být na Questerovo "tovární" auto z r.1984 není tomu tak.....
toto je Questerův tovární BMW
a takto to mělo Hartge
ale to jsme odbočili od modelu
kokpit je tedy tak trochu výmysl pro efekt...
v mezičase jsem stříkl kastli znovu jemně základem. Až na fotkách jsem zjistil ,že i když jsem měl linku a budoucí dírky jsem si naznačil, některé mi "utekly" z řady
v reále to tak vidět není
závěrem bych chtěl představit svého nového pomocníka,kterého jsem si pořídil na ModellBrnu.
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Rozjel jsi to pěkně,tohle zbarvení se mi velmi líbí,nejen proto,že s tím autem jezdili naši jezdci.
Několik mých poznámek-v té době se hasící systém u cestovních aut nepoužíval,povinný byl hasící přístroj v dosahu pilota(na té černobílé fotce je to i vidět)a to auto z Lán není origo Hartge,je to seriovka postavená, v Charouzových dílnách,do podoby toho auta
těším se až to bude v barvách
Několik mých poznámek-v té době se hasící systém u cestovních aut nepoužíval,povinný byl hasící přístroj v dosahu pilota(na té černobílé fotce je to i vidět)a to auto z Lán není origo Hartge,je to seriovka postavená, v Charouzových dílnách,do podoby toho auta
těším se až to bude v barvách
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Takže to mezi řadičkou a el.panelem není "cukšńůra" hasičáku?(na fotce originálu)
Myslel jsem si ,že ano ,protože vypínání elektriky je na panelu ten velký knoflík.
Myslel jsem si ,že ano ,protože vypínání elektriky je na panelu ten velký knoflík.
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Matěji moc pěkný, Boa je kvalita, však u nich tisknou renomované firmy .. Tohle auto bych si snad i postavil, pokud by byly dekály .
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Matěji,u toho červeného auta je to tak,že už je to asi součastná renovace,protože to má elektrické spouštění hasícího zařízení,slouží k tomu tlačítko v tom bílem "kalíšku",to kvuli tomu aby o to omylem jezdec nezavadil,ta červená krabička pod tím panelem je "řídící" jednotka has.zařízení.
Hlavní vypínač elektriky je jasný,ta velká páčka s lankem aby se to dalo odpojit i zvenku.Venku bude i tlačítko pro hasící zařízení.
No a u auta naší posádky je El.odpojovač tak jak říkáš,s lankem vyvedeným pod př.okno na straně jezdce,hasičák ve vnitřku auta je ruční bez ovládání a řekl bych i bez centrálního rozvodu po autě.Ale k čemu sloužilo to lanko,které vede dopředu,těžko říct,možná opravdu byl druhý hasičák pod kapotou na motor,jak píšeš.Pošlu ten výstřižek panu Engemu a zeptáme se.
To zas bude na co koukat,děláš to skvěle detailně...
Hlavní vypínač elektriky je jasný,ta velká páčka s lankem aby se to dalo odpojit i zvenku.Venku bude i tlačítko pro hasící zařízení.
No a u auta naší posádky je El.odpojovač tak jak říkáš,s lankem vyvedeným pod př.okno na straně jezdce,hasičák ve vnitřku auta je ruční bez ovládání a řekl bych i bez centrálního rozvodu po autě.Ale k čemu sloužilo to lanko,které vede dopředu,těžko říct,možná opravdu byl druhý hasičák pod kapotou na motor,jak píšeš.Pošlu ten výstřižek panu Engemu a zeptáme se.
To zas bude na co koukat,děláš to skvěle detailně...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Mám dilema
Jako referenční fotku na barvu pruhů jsem si vybral tuto:
je to "rekonstrukce" původního vzhledu. Fotka není nijak přesvícená.
Myslím si že světle modrá odpovídá TS-10 French blue a tmavá TS-51 Racing blue.
Co vy na to ?
Tu jsou fotky historické originálu:
Jako referenční fotku na barvu pruhů jsem si vybral tuto:
je to "rekonstrukce" původního vzhledu. Fotka není nijak přesvícená.
Myslím si že světle modrá odpovídá TS-10 French blue a tmavá TS-51 Racing blue.
Co vy na to ?
Tu jsou fotky historické originálu:
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Matěji ja bych to taky viděl jako ty.Tohle jsem fotil při podzimní ceně Brna 2008,je to to auto z Lán
Pan Enge se mi ještě neozval...
Pan Enge se mi ještě neozval...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Matěji, TS-10 možná, TS-51 rozhodně ne - je to metalíza (viz Pokyho Fiesta S2000 z Monte - ostatně na téma této barvy jste spolu špičkovali). Před chvílí jsem si to i na vzorku ze spreje ověřil. Obě barvy mám jako ekvivalent od Zera. Tu tmavší barvu budeš muset chytit podle modré na stínítku a toho loga. Mohla by to být Rothmans Williams F1 (tu mám taky, snad bude použitelná, je ještě v plastové lahvičce) - Cooper s ní myslím teď retušoval toho Ligiera.
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Metalické barvy jsou udávány TS-50 Mica Blue a TS-53 Deep metalic blue . Ale jak koukám tu na netu tak to je taky metalíza.
Ještě jsem se díval na ZP1163 Brabham blue(BT-52)
A nový adept na světle modrou je TS-23
Tu je zajímavé srovnání:
je to odsud:
http://www.randyayersmodeling.com/model ... cc74ef4e06
S tou barvou ZP1152 pouvažuji . Na Daleho fotkách se mi to jeví s fialovým nádechem protože použil Rothmanns blue ?.
Ale barva co použil Michal na tom Pescarollu by taky mohla být ta správná.
Už mi z toho jdou oči šejdrem.
To hledání není o tom ,že bych si vymýšlel ,ale o tom ,že chci aby se barva na to BMW nemusela míchat a byla nějaká běžněji používaná značka.
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
No je vidět,že si nic nepamatuju,ja si myslel,že barva co jsem na meku M8D použil na křídlo a přední stabilizační plošky byla TS 51.ale ona to je TS 15!
Tak se mrkni,jestli by to nebylo ono.
Tak se mrkni,jestli by to nebylo ono.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: BMW 635 CSi, Tamiya 1/24, GP Brno 1983
Děkuji Luďo za fotky.
Pokračujeme v hledání.....
Jak Michal_G správně napsal a já si to hned neuvědomil ,musím barvu najít vůči obtiskům.
Tak tedy použita je Modrá 100%Pantone 293C
takto se jeví na monitoru:
a takto je to v reále na obtisku:
a celek
Pokračujeme v hledání.....
Jak Michal_G správně napsal a já si to hned neuvědomil ,musím barvu najít vůči obtiskům.
Tak tedy použita je Modrá 100%Pantone 293C
takto se jeví na monitoru:
a takto je to v reále na obtisku:
a celek
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků