Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Horní hrana pruhu by se hodně špatně maskovala. A nebo bych musel udělat prvně zelený pruh a pak bílou na kastli. Prostě se mi nechtělo
Boční kryt chladičů je udělaný na originálu z plechu. To co jsem vysochal je kompromisem mezi měřítkem a technologií následného odlitku. Navíc se to jeví silnější ,protože je to bombírované na hranách .
Boční kryt chladičů je udělaný na originálu z plechu. To co jsem vysochal je kompromisem mezi měřítkem a technologií následného odlitku. Navíc se to jeví silnější ,protože je to bombírované na hranách .
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
na půli cesty:
Při dekálování vylezla malá chybka modelu.
Myslím ,že dveře jsou na modelu v přední části o cca 2mm delší.
(druhá varianta je + krátký obtisk Motul)
Přišel jsem na to jak s obtisky zacházet. Chce je to namáčet do horké vody (cca 40°C). Pak změknou a pokud pod obtisk použiji Mr.Softer je to 1** .
Při dekálování vylezla malá chybka modelu.
Myslím ,že dveře jsou na modelu v přední části o cca 2mm delší.
(druhá varianta je + krátký obtisk Motul)
Přišel jsem na to jak s obtisky zacházet. Chce je to namáčet do horké vody (cca 40°C). Pak změknou a pokud pod obtisk použiji Mr.Softer je to 1** .
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Krásně se ti to klube...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Matěji, vypadá do moc dobře, bude víc fotek?
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
To bude moc pěknej kousek a pěkně si na něm dáváš záležet
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Včera do pozdních nočních hodin jsem si užíval s Mirkou a karoserií Jaga. Ouplné orgie. Jsem byl opocený jak dveře od chlíva. Mirka totiž není úplně nejjemnější. Po cca 1,5 h díla práce byla úplně rozmáčená, ale karoserie krásně přebroušena.
Tedy jen pro další vrstvy laku. Ještě dvě. Snažím se to udělat tak jak to bylo na originálu. Tedy pásy na bocích, reklamy Motul a logo Jaguar pod lak. Zbytek, tedy i jmenovky, je na laku (na modelu pod poslední nanesenou vrstvou). J
Moji tezi potvrdila fotka z archívu p.Frieda, kde je to krásně vidět.
Odekálováno . S obtisky už žádný problém. Dokonce i chybka co se mi vloudila do jmenovek vůbec není vidět.
Zapoměl jsem totiž v podkladu RGB barvu a tiskařský stroj tam díky tomu "naplival" červené a modré tečičky.
na nárazníky jsem se rozhodl zkusit dát folii od Tamiye. Zatím u mne dobré.
a ještě fotka Mirky...
.....
kdyby někdo chtěl prozradím kde ji najít.
Tedy jen pro další vrstvy laku. Ještě dvě. Snažím se to udělat tak jak to bylo na originálu. Tedy pásy na bocích, reklamy Motul a logo Jaguar pod lak. Zbytek, tedy i jmenovky, je na laku (na modelu pod poslední nanesenou vrstvou). J
Moji tezi potvrdila fotka z archívu p.Frieda, kde je to krásně vidět.
Odekálováno . S obtisky už žádný problém. Dokonce i chybka co se mi vloudila do jmenovek vůbec není vidět.
Zapoměl jsem totiž v podkladu RGB barvu a tiskařský stroj tam díky tomu "naplival" červené a modré tečičky.
na nárazníky jsem se rozhodl zkusit dát folii od Tamiye. Zatím u mne dobré.
a ještě fotka Mirky...
.....
kdyby někdo chtěl prozradím kde ji najít.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Jak již to tak chodí, v průběhu stavby a ještě lépe po jejím dokončení se objeví fotky dokazující ,že vše je jinak. Nejinak je tomu i tu
Když jsem nacházel sílu po pracovním dni si ještě sednout k modelu a né k počítači (RoF nyní vládne ) objevil jsem fotku ,že startovní číslo 2 bylo skoro stejně upraveno jako č.3.
Takže "podbradek "dolů a rozřezat.
mezi tím jsem černou Air Valejo udělal rámování oken a plasty na kastli.
ve "vrakovišti" jsem našel dva chladiče co by se daly rozměrově použít a upravil rozměry vyřezaných otvorů.
Taky jsem se pustil do světel, ale nastal zádrhel. Přední kapota po nasazení vůbec nesedí jak má. Navíc světla jsou krátké ,takže pořád někde chybí 2mm. Mimo jiné je to tím ,že rámeček světel je chybně a nemá na venkovní straně patřičnou šikminu ,ale je rovný . Takto by to mělo vypadat:
Nezbylo nic jiného než nalepit kus plastové destičky a vybrousit to.
místo kde to úplně přesně nesedí jsem "zatmelil" lepivou gumou a nabarvil.
Nyní již přední haubna a světla jakeštakeš sedí.
Foto příště.
Když jsem nacházel sílu po pracovním dni si ještě sednout k modelu a né k počítači (RoF nyní vládne ) objevil jsem fotku ,že startovní číslo 2 bylo skoro stejně upraveno jako č.3.
Takže "podbradek "dolů a rozřezat.
mezi tím jsem černou Air Valejo udělal rámování oken a plasty na kastli.
ve "vrakovišti" jsem našel dva chladiče co by se daly rozměrově použít a upravil rozměry vyřezaných otvorů.
Taky jsem se pustil do světel, ale nastal zádrhel. Přední kapota po nasazení vůbec nesedí jak má. Navíc světla jsou krátké ,takže pořád někde chybí 2mm. Mimo jiné je to tím ,že rámeček světel je chybně a nemá na venkovní straně patřičnou šikminu ,ale je rovný . Takto by to mělo vypadat:
Nezbylo nic jiného než nalepit kus plastové destičky a vybrousit to.
místo kde to úplně přesně nesedí jsem "zatmelil" lepivou gumou a nabarvil.
Nyní již přední haubna a světla jakeštakeš sedí.
Foto příště.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
lépe to o moc nejde , níž už je pak maska a nevešla by se mezi kapotu a nárazník.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Před dokončením.
Nyní osadit spoustu nimravých detailů a dát ještě obtisky na přední "podbradek" .
Zatím moc spokojen nejsem,protože vím ,že spousta věcí by šla udělat líp.
Stále věřím ,že to do stěhování stihnu.
Nyní osadit spoustu nimravých detailů a dát ještě obtisky na přední "podbradek" .
Zatím moc spokojen nejsem,protože vím ,že spousta věcí by šla udělat líp.
Stále věřím ,že to do stěhování stihnu.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
mi se ten jag moc líbí,akorát pořád studuju ty přední světla co na nich je,protože se mi nějak nelíbí...
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Ony ty světla nejsou tak jak by měly být na reálu, protože obroučka je na výšku větší a pořád vykukuje zpoza horní hranou jinak než by měla.
Viz předešlé čb.foto nebo tu:
Navíc ta kovová folie na nárazníku hází od nasvícení "prasátka", které se odráží v laku zase zpět a dělá to "zajímavé efekty" .
Viz předešlé čb.foto nebo tu:
Navíc ta kovová folie na nárazníku hází od nasvícení "prasátka", které se odráží v laku zase zpět a dělá to "zajímavé efekty" .
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
celkem to chápu,v realu to asi nebude tak moc viditelné,fotky zkreslují velmi.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
budou pásky přes světla ? jinak bych ty obroučky zkusil opravit, je to nějaký roztřesený a model je jinak špica ....
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Ten vrch nárazníku by bol podľa mňa lepší alcladom. Nikdy ten model za ten nárazník chytať nebudeš, tak sa netreba báť toho, že by sa tá farba časom otrela a myslím, že by to vyzeralo lepšie. Inak ako píše Michal, model je špica.
Ján Hanuska
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků