Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Aby jsem si odpočnul od Auto Unionu, jenž mi ubírá síly a vrší se na něm jeden problém za druhým , sáhnul jsem po něčem jednodušším . Třeba nějakou Tamku. Tak jsem si rozvrtal Alfu Romeo Giulia ke které jsem si udělal obtisky pro ZETOR team ze závodů v Brně 1969-71. Zároveň tu budu dělat takový manuál i pro Michala_G který se pustil do stejné stavby.
Toto jsou předlohy :
rok 1969
Plíhal
Rosický
Velímský
rok 1970
Rosický
Velímský - v závodě jel s Rosickým
rok 1971
Rosický
a
Velímský
dokumenty s čísly jednotlivých vozů:
Pro stavbu použiji staronovou stavebnici No.188
Toto jsou předlohy :
rok 1969
Plíhal
Rosický
Velímský
rok 1970
Rosický
Velímský - v závodě jel s Rosickým
rok 1971
Rosický
a
Velímský
dokumenty s čísly jednotlivých vozů:
Pro stavbu použiji staronovou stavebnici No.188
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
stavebnice
obsah
začištění dílu podvozku. Docela nepříjemné jsou otisky "vyhazovačů" v místech prostoru řidiče..
ale jde to opravit...
podvozek a kastle je stříklá surfem začištěná a následně nabarvena ZP-1098 Alfa Red
haubna motoru je v barvě stavebnice.
sestaven motor(tedy jeho základ)
odzkoušen jak sedí v prostoru. Je třeba trochu upravit držáky jak na dílu motoru tak na podvozku aby to lépe do sebe sedlo. Pozor držáky jsou "jednosměrné" . Pro vytažení motoru zpět je třeba je dostat kousek od sebe.
Alfy od Autodelty používaly sání vzduchu s filtrem. Sání mělo začátek vedle pravého světla a vedlo do dvou Weberů. Prostor motoru je z renovovaného Zetoráckého kusu.
a toto je asi jediná fotka originálu.
tak se to zkouším převést do modelu...
Jen třeba při sestavování hlav válců pamatovat ,že je třeba zatmelit dírky po dílu sání.
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
hezky jedeš...
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Jak bylo zřejmé z dokumentu výše byly do ČSSR dovezeny 4 Alfy. 3 závodní v úpravě od AutoDelty a jedna civilní.
Myslel jsem si ,že závodní rám byl do některých aut vložen až v průběhu času, ale tato fotka to vyvrací. Tak tedy v r.1969 měly základní "u" rám za sedačkami všechny závodní Alfy Zetor teamu.
Ještě udělám odbočku k civilní alfě. Tu je barevná fotka.
Je zajímavé, že má jiné kliky dveří.
tu je fotka z r.1971 kdy Zetor team pomalu přestává existovat.
Dávám to sem protože na obtisky co jsem vyrobil a nyní jsou v prodeji jsem dal i SPZku na civilní vůz.
Nyní s Michalem_G přemýšlíme jak vyřešit kliky dveří a pooklice na disky kol.
Myslel jsem si ,že závodní rám byl do některých aut vložen až v průběhu času, ale tato fotka to vyvrací. Tak tedy v r.1969 měly základní "u" rám za sedačkami všechny závodní Alfy Zetor teamu.
Ještě udělám odbočku k civilní alfě. Tu je barevná fotka.
Je zajímavé, že má jiné kliky dveří.
tu je fotka z r.1971 kdy Zetor team pomalu přestává existovat.
Dávám to sem protože na obtisky co jsem vyrobil a nyní jsou v prodeji jsem dal i SPZku na civilní vůz.
Nyní s Michalem_G přemýšlíme jak vyřešit kliky dveří a pooklice na disky kol.
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Další postup
Zadní sedák je přilepen, protože lépe se potom spasovávají bočnice.
Ty se budou muset ještě upravit(nejspíše) . Stahování oken je u závodních Alf řešeno jinak . Nejspíš.
Sedadlo spolujezdce bylo demontováno. Sedák řidiče bude jiný než ve stavebnici.
Kotvení bezp.pásů je známo z renovovaného kusu.
Jinak f.USCP dělá detailní sady na motor
a na interiér
pořídil jsem si je a určitě je využiji, ale u některých součástek mám pochybnosti zda to jde vůbec bez poškození vycvakat z rámečku....
Třeba rozdělovač s kabely....
Uvidíme...
Zadní sedák je přilepen, protože lépe se potom spasovávají bočnice.
Ty se budou muset ještě upravit(nejspíše) . Stahování oken je u závodních Alf řešeno jinak . Nejspíš.
Sedadlo spolujezdce bylo demontováno. Sedák řidiče bude jiný než ve stavebnici.
Kotvení bezp.pásů je známo z renovovaného kusu.
Jinak f.USCP dělá detailní sady na motor
a na interiér
pořídil jsem si je a určitě je využiji, ale u některých součástek mám pochybnosti zda to jde vůbec bez poškození vycvakat z rámečku....
Třeba rozdělovač s kabely....
Uvidíme...
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Teď jsem koukal na fb, že má Ukrajinec i tištěný dveřní kliky. Ty tomu taky prospějí
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Kliky jsou na pozdější verze a na osobák.
Zkusím jim napsat aby ještě udělali zadní konstrukci na osvětlení SPZ/registrační značky .
Protože Michal_G se taky pustil do stavby tak jsem skoro denně konfrontován se svoji leností a budu některé věci předělávat a dodělávat. Toto je mezi nimi.
Zkusím jim napsat aby ještě udělali zadní konstrukci na osvětlení SPZ/registrační značky .
Protože Michal_G se taky pustil do stavby tak jsem skoro denně konfrontován se svoji leností a budu některé věci předělávat a dodělávat. Toto je mezi nimi.
Re: Alfa Romeo GTa junior Giulia , ZETOR team, Tamiya 1/24
Tak .
Začal jsem detailovat motor
Rozdělovač a káblíky na rámečku se jeví nádherně, ale jen do doby než je začnete "vyprošťovat" k použití. Je zajímavé ,že ty káblíky jsou docela pružné na rozdíl od nálitků. Přesto se mi stalo ,že dvě koncovky téměř nehlučně zmizely v časoprostoru dílničky. Navíc, chtělo by to je vést ke svíčkám trochu jinak...
takhle to je trochu neuspořádané a první káblíky zavazí olejovému víčku . To je potřeba ještě doplnit o hadičku a nabarvit.
Šrouby krytů rozvodů (vačkové hřídele ? ) jsem vyrobil znovu. Bohužel prolis sání na tomto krytu je na modelu krapet větší a tak pozice středního šroubu je trochu posunutá. No a pak další detailování sání vzduchu....
... to musí mít oproti originálu na modelu +- tento tvar jinak se do motorového prostoru nevleze. Možná jsem měl více zbrousit desku, která drží karburátory pospolu.
Ještě pohled odspodu.
Na konec trubkové části bude navazovat přechod do čtverce.
Bude zajímavé jak se to tam vleze společně s chladičem.
Začal jsem detailovat motor
Rozdělovač a káblíky na rámečku se jeví nádherně, ale jen do doby než je začnete "vyprošťovat" k použití. Je zajímavé ,že ty káblíky jsou docela pružné na rozdíl od nálitků. Přesto se mi stalo ,že dvě koncovky téměř nehlučně zmizely v časoprostoru dílničky. Navíc, chtělo by to je vést ke svíčkám trochu jinak...
takhle to je trochu neuspořádané a první káblíky zavazí olejovému víčku . To je potřeba ještě doplnit o hadičku a nabarvit.
Šrouby krytů rozvodů (vačkové hřídele ? ) jsem vyrobil znovu. Bohužel prolis sání na tomto krytu je na modelu krapet větší a tak pozice středního šroubu je trochu posunutá. No a pak další detailování sání vzduchu....
... to musí mít oproti originálu na modelu +- tento tvar jinak se do motorového prostoru nevleze. Možná jsem měl více zbrousit desku, která drží karburátory pospolu.
Ještě pohled odspodu.
Na konec trubkové části bude navazovat přechod do čtverce.
Bude zajímavé jak se to tam vleze společně s chladičem.
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník