Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Už dlouho jsem otevíral a znovu vracel do kitníku krabičku s tímto modelem. Stále jsem sbíral odvahu vědouce co na mne čeká. Ale je to výzva. Navíc to bude první resinový model auta (Alfu GTV6 od Nartonu nepočítám,protože ta byla tak strašná že jsem se jí velmi rád zbavil ). Jasně mohl jsem si vytáhnout a udělat Ladu VTFS 1/24 od romika a udělat ji v barvách Barum 1984 když bude to výročí, ale ta je resinovou tamkou... A taky předpokládám, že to nebude hned a tak jsem zvolil jiné výročí. Velkou cenu Masarykovu 1935 Brno.
Můj kousek od Fernando Pinto Portugal Models (FPPM) je z druhé výr.serie a má už některé věci jinak(lépe) než výše zmíněný kousek. Na druhou stranu je tam dost bublinek a docela dost věcí se musí předělat .
uvidíme...
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
no držím palce teda
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Tak držel jsi málo. Navíc jsi měl držet pěsti (to nosí štěstí) a ne palce (to jsou kopance) . Takže za to vlastně můžeš ty Šumáku
Ale popořadě. Kdo zná firmu FPPM tak ví ,že jejich kola s drátěným výpletem jsou nejlepší na světě.
To je asi tak jediné ...
Začal jsem vyprošťovat trup auta z rezinových otřepů a různých blanek.
Už když jsem koukal na tu spoustu bublin na požární přepážce mezi motorem a kokpitem
všiml jsem si ,že zadní část trupu je na jedné straně lepena sekunďákem.
Vložné díly na spodek auta docela sedí, ale je lepší než tmelit ,raději tam dát destičku a zabrousit. Na předním dílu je nějak nakřivo osazena přední náprava a tak jsem ji oddělil a připasuji ji tam pořádně a pokud možno přesněji. No a jak jsem měl spasovánu přední část podvozku jal jsem se pustit do zadní části... jen jsem "brnknul" frézkou do výkroje pro zadní nápravu udělalo to křuch. Alespoň se do útrob dostanu lépe.
A tak jsem pro změnu vzal do ruk motor auta. Jak jsem to prohlížel nevěděl jsem zda mám brečet či ze zoufalství se smát.
Na fotkách to není moc vidět ,ale hlavy válců jsou křivě a navíc s rozhozenou geometrií(sbíhají se). ...
Takže , lépe a radostněji
Ale popořadě. Kdo zná firmu FPPM tak ví ,že jejich kola s drátěným výpletem jsou nejlepší na světě.
To je asi tak jediné ...
Začal jsem vyprošťovat trup auta z rezinových otřepů a různých blanek.
Už když jsem koukal na tu spoustu bublin na požární přepážce mezi motorem a kokpitem
všiml jsem si ,že zadní část trupu je na jedné straně lepena sekunďákem.
Vložné díly na spodek auta docela sedí, ale je lepší než tmelit ,raději tam dát destičku a zabrousit. Na předním dílu je nějak nakřivo osazena přední náprava a tak jsem ji oddělil a připasuji ji tam pořádně a pokud možno přesněji. No a jak jsem měl spasovánu přední část podvozku jal jsem se pustit do zadní části... jen jsem "brnknul" frézkou do výkroje pro zadní nápravu udělalo to křuch. Alespoň se do útrob dostanu lépe.
A tak jsem pro změnu vzal do ruk motor auta. Jak jsem to prohlížel nevěděl jsem zda mám brečet či ze zoufalství se smát.
Na fotkách to není moc vidět ,ale hlavy válců jsou křivě a navíc s rozhozenou geometrií(sbíhají se). ...
Takže , lépe a radostněji
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Matwej píše:Tak držel jsi málo. Navíc jsi měl držet pěsti (to nosí štěstí) a ne palce (to jsou kopance) . Takže za to vlastně můžeš ty Šumáku
a sakra
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Utrpení pokračuje
Ulomený zadní kus jsem slepil k zbytku trupu a aby to drželo pomohl jsem si kolíky.
A začal jsem opracovávat a zapasovávat zadní komplet s diferákem a osami zadních kol.
A pak mi to došlo... Model není z resinu ,ale z tvrdého ementálu
Tak aby to alespoň trochu drželo tak jsem vlepil kousky tvrdého plastu.
Počkám až to celé zatvrdne a dobrousím to na tvar. Budu asi muset nějak opravit i vnitřek ,pokud tam bude okolo motoru vidět. Apropo motor....
origo
v modelu
v reálu umístěn.
výkres pro úpravu (opravu toho jak je v modelu).
Malý řez jako podklad.
Zatím mám vůli a odvahu model dokončit.
Ulomený zadní kus jsem slepil k zbytku trupu a aby to drželo pomohl jsem si kolíky.
A začal jsem opracovávat a zapasovávat zadní komplet s diferákem a osami zadních kol.
A pak mi to došlo... Model není z resinu ,ale z tvrdého ementálu
Tak aby to alespoň trochu drželo tak jsem vlepil kousky tvrdého plastu.
Počkám až to celé zatvrdne a dobrousím to na tvar. Budu asi muset nějak opravit i vnitřek ,pokud tam bude okolo motoru vidět. Apropo motor....
origo
v modelu
v reálu umístěn.
výkres pro úpravu (opravu toho jak je v modelu).
Malý řez jako podklad.
Zatím mám vůli a odvahu model dokončit.
Re: Auto Union type C, 1/24 FPPModels, GP Brno 1935
Čím víc jsem si motor prohlížel tím to bylo horší. Nakonec jsem byl rozhodnut to celé udělat lépe a znova, ale zkusil jsem z časových důvodů to alespoň trochu opravit. Ono z motoru je vidět nejvíc horní část. Tak jsem se do toho pustil. Odříznul jsem obě hlavy s vačkovou hřídelí. Ano konstrukce tohoto motoru je hodně zajímavá
Hlavy jsem nadstavil plastovými destičkami a ty potom obrousil pod správným sklonem. Zároveň jsem tím srovnal rozbíhavost. Následně jsem udělal převodné tyčky ovládání ventilů (?)
A následně jsem začal dělat zapalovací svíčky a kabeláž k nim.
Odstranil jsem část bublin s místa kde prochází hadice přívodu paliva od tankovacího hrdla. Toto místo bylo na modelu dost schematické...
Tak jsem to v rámci oprav bublin předělal.
Zkusmo jsem sestavil zadní část vozu. Ještě to musím připilovat a dobrousit.
Hlavy jsem nadstavil plastovými destičkami a ty potom obrousil pod správným sklonem. Zároveň jsem tím srovnal rozbíhavost. Následně jsem udělal převodné tyčky ovládání ventilů (?)
A následně jsem začal dělat zapalovací svíčky a kabeláž k nim.
Odstranil jsem část bublin s místa kde prochází hadice přívodu paliva od tankovacího hrdla. Toto místo bylo na modelu dost schematické...
Tak jsem to v rámci oprav bublin předělal.
Zkusmo jsem sestavil zadní část vozu. Ještě to musím připilovat a dobrousit.
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků