Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Jak říká Mrazík : "protože mám ještě málo rozrvtaných modelů ,načnu další" .
Ještě než jsem vyprodal všechny obtisky Cadbury odložil jsem si dva kousky ,že si tu F-3000 od Reynardů někdy postavím.
a protože jsem se na stavbě Vojtěchova MB190E dostal do mrtvého stavu sáhl jsem po další krabičce z příručního skládku.
Jedná se o stavebnici od Hasegavy myslím has20389. Klasicky musím dát nové disky ,protože stavebnice má jiné "neevropské".
Začínáme motorem
A protože je třeba si stavbu hned od začátku komplikovat pustil jsem se do oddělení dílu monokoku od motoru. Kvůli lepší manipulovatelnosti s motorem .
Vůči předchozí F-3000 je to procházka rájem. Vše krásně sedí a u navrhování modelu opravdu někdo přemýšlel.
Teď ještě naplánovat jak se co bude barvit , a kdy...
Ještě než jsem vyprodal všechny obtisky Cadbury odložil jsem si dva kousky ,že si tu F-3000 od Reynardů někdy postavím.
a protože jsem se na stavbě Vojtěchova MB190E dostal do mrtvého stavu sáhl jsem po další krabičce z příručního skládku.
Jedná se o stavebnici od Hasegavy myslím has20389. Klasicky musím dát nové disky ,protože stavebnice má jiné "neevropské".
Začínáme motorem
A protože je třeba si stavbu hned od začátku komplikovat pustil jsem se do oddělení dílu monokoku od motoru. Kvůli lepší manipulovatelnosti s motorem .
Vůči předchozí F-3000 je to procházka rájem. Vše krásně sedí a u navrhování modelu opravdu někdo přemýšlel.
Teď ještě naplánovat jak se co bude barvit , a kdy...
Re: Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
No, Milka tak jedině ty zrcátka mají jejich barvu.
Ostatně použitá barva je tak trochu záhada.
Dle dobových fotek ta barva není metalíza či perleťová, a není ze vzorníku. Myslel jsem že RAL 5022 bude to pravé ,ale ukazuje se ,že asi ne.
Foto dodám...
zatím malý postup:
připraven čumák se základem křídla.
Malý postup vzadu. Způsobil jsem si malou "pakárnu" protože jsem moc nesledoval návod a jedna část zavěšení zadních kol se lepí odspodu motoru do výřezu . Tak pomohlo trochu násilí a je tam.
Ani se spodní "plotna" auta nezdeformovala.
Prostě ten Reynard je radost stavět.
Ostatně použitá barva je tak trochu záhada.
Dle dobových fotek ta barva není metalíza či perleťová, a není ze vzorníku. Myslel jsem že RAL 5022 bude to pravé ,ale ukazuje se ,že asi ne.
Foto dodám...
zatím malý postup:
připraven čumák se základem křídla.
Malý postup vzadu. Způsobil jsem si malou "pakárnu" protože jsem moc nesledoval návod a jedna část zavěšení zadních kol se lepí odspodu motoru do výřezu . Tak pomohlo trochu násilí a je tam.
Ani se spodní "plotna" auta nezdeformovala.
Prostě ten Reynard je radost stavět.
Re: Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Malý postup:
uděláno "ze stavebnice" zavěšení zadních kol. Výfuky jsem upravil, protože v Evropě se tlumiče na výfuku nepoužívali(stavebnice je japonská F-3000). Na originálu je ještě trochu jiné vedení trubek ,ale není to model na mistrák s podklady. Co jsem ale upravil k obrazu originálu jsou filtry nasavače vzduchu . Oni jsou taky docela dost vidět když se sundá kryt motoru.
No a pak jsem zabřednul do detailování motoru.
To máte káblíky,krabičky,konektory,hadičky,trubičky,chladiče...
Ta bílá součástka na spod obrázku je trubka se vstřiky na sací "trumpety" Ještě k ní se připojí ještě káblíky (u bývalé cívky relátka) elektriky vstřiků. Ten vede z té krabičky u zadního závěsu.
Jo, trubky do chladičů nejsou dopojeny, protože to pod kapotou nebude vidět.
uděláno "ze stavebnice" zavěšení zadních kol. Výfuky jsem upravil, protože v Evropě se tlumiče na výfuku nepoužívali(stavebnice je japonská F-3000). Na originálu je ještě trochu jiné vedení trubek ,ale není to model na mistrák s podklady. Co jsem ale upravil k obrazu originálu jsou filtry nasavače vzduchu . Oni jsou taky docela dost vidět když se sundá kryt motoru.
No a pak jsem zabřednul do detailování motoru.
To máte káblíky,krabičky,konektory,hadičky,trubičky,chladiče...
Ta bílá součástka na spod obrázku je trubka se vstřiky na sací "trumpety" Ještě k ní se připojí ještě káblíky (u bývalé cívky relátka) elektriky vstřiků. Ten vede z té krabičky u zadního závěsu.
Jo, trubky do chladičů nejsou dopojeny, protože to pod kapotou nebude vidět.
Re: Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Malý postup
Začal jsem "pracovat" v kokpitu. Přepážka ve stavebnici sedí krásně a není na ní cokoliv upravovat. Stejně tak i přístrojovka a volant. No přístrojovka... Na těch pár budíků jsem dal obtisky a zasklil lakem.
Další detailování budu dělat při uzavřeném kokpitu protože hadičky, lanka a táhla prochází přepážkou kde na ní mám dírky připraveny. Stejně tak poutací šráky pilota.
No a dal jsem se do barvení.
Překryt motoru jsem před barvou ještě upravit. Zjistil jsem ,že auto mělo v horní části překrytu od změny barev na CADBURY, nasavač vzduchu. Navíc v NACA profilu. A tak přišla ke slovu bruska destičky a pilník.
Vymaskovat centrální část a "šňupák" byla v podstatě pohoda.
Stříknuto to je RAL 5022, a ta barva je podivná. Měla to být tmavá modrofialová. Foťák ji vidí jinak než já. Fialovomodrou. Věřím ,že po vybroušení a zalakování to bude lepší.
Zkusmo jsme to "na sucho"sestavil.
Začal jsem "pracovat" v kokpitu. Přepážka ve stavebnici sedí krásně a není na ní cokoliv upravovat. Stejně tak i přístrojovka a volant. No přístrojovka... Na těch pár budíků jsem dal obtisky a zasklil lakem.
Další detailování budu dělat při uzavřeném kokpitu protože hadičky, lanka a táhla prochází přepážkou kde na ní mám dírky připraveny. Stejně tak poutací šráky pilota.
No a dal jsem se do barvení.
Překryt motoru jsem před barvou ještě upravit. Zjistil jsem ,že auto mělo v horní části překrytu od změny barev na CADBURY, nasavač vzduchu. Navíc v NACA profilu. A tak přišla ke slovu bruska destičky a pilník.
Vymaskovat centrální část a "šňupák" byla v podstatě pohoda.
Stříknuto to je RAL 5022, a ta barva je podivná. Měla to být tmavá modrofialová. Foťák ji vidí jinak než já. Fialovomodrou. Věřím ,že po vybroušení a zalakování to bude lepší.
Zkusmo jsme to "na sucho"sestavil.
Re: Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Malinký pokrok v díle:
zalakován "šňupák" A ještě chybí dřevěné lišty na spodek bočnic. A taky na bocích v bílé barvě je nějaký "bordel a tak to ještě přebrousím....
Osazena centrální část karoserie:
a jak seděla centrální část tak jsem přidělal víka hlav válců. Údajně tam měl být opravdu Cosworth i když někde se píše jen Ford...
zalakován "šňupák" A ještě chybí dřevěné lišty na spodek bočnic. A taky na bocích v bílé barvě je nějaký "bordel a tak to ještě přebrousím....
Osazena centrální část karoserie:
a jak seděla centrální část tak jsem přidělal víka hlav válců. Údajně tam měl být opravdu Cosworth i když někde se píše jen Ford...
Re: Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Vyzbylo mi trochen více času protože mi vypadla z rozpisu jedna větší zakázka , ale zato jsem se mohl věnovat dekálování .
Ještě se bude retušovat...
Pak jedna velká událost
Jednou to přijít muselo a proč to tedy odkládat. Carbon.
Poprvé v životě. Tak ten díl vlevo je první a ten pravý druhý.
Carbondecal je od HobbyDesign, typ SS který se mi jeví nejlepší pro toto měřítko (1/24) . Mně se osvědčil postup, že po nanesení jsem obtisk "spálil" Hypersolem od Agamy, který docílil ,že se obtisk poskládal do všech záhybů a hran. To mne ještě čekají jednotlivé plochy zadní soustavy přítlačných křídel.
Díl stavebnice A9 jsem cca v půlce délky(ve směru jízdy) rozdělil na dvě části, tak aby odpovídal reálu.
Taky jsem musel upravit díly A15 a A16. Ale o tom příště...
Ještě se bude retušovat...
Pak jedna velká událost
Jednou to přijít muselo a proč to tedy odkládat. Carbon.
Poprvé v životě. Tak ten díl vlevo je první a ten pravý druhý.
Carbondecal je od HobbyDesign, typ SS který se mi jeví nejlepší pro toto měřítko (1/24) . Mně se osvědčil postup, že po nanesení jsem obtisk "spálil" Hypersolem od Agamy, který docílil ,že se obtisk poskládal do všech záhybů a hran. To mne ještě čekají jednotlivé plochy zadní soustavy přítlačných křídel.
Díl stavebnice A9 jsem cca v půlce délky(ve směru jízdy) rozdělil na dvě části, tak aby odpovídal reálu.
Taky jsem musel upravit díly A15 a A16. Ale o tom příště...
Re: Reynard 89D, team Middlebridge, 1989, Hasegawa 1/24
Dát do hromady sestavu zadního křídla byl neskutečný zážitek. Něco tak hrozného jsem dlouho si nepůsobil.
I když jsem si vše řádně nachystal a několikrát "pasoval na sucho" tak jak jsem to chtěl slepit dohromady tak to nějak nešlo.
Nevím kde jsem udělal chybu, ale sestavení mi zabralo skoro 3 hodiny. I když je vše na čepech(alespoň jednom) či osazeních , tak po slepení dát tomu nějakou správnou geometrii bylo peklo . Neustále to ujíždělo na nějakou stranu. Výsledkem ,bylo ,že se mi to několikrát zbortilo.
Nestojí to za nic...
Původně jsem chtěl po obtiscích dát ještě vrstvu laku ,ale kompresor je stále (už 3.měsíc) na záruční opravě již jednou měněného kompresoru.
Tak jsem osadil přední závěsy kol. Ty jdou naprosto v pohodě a přesně na své místo . Lak stříknu pistolí až to bude možno.
Jak závěsy předních kol zaschly zkusmo jsem nasadil pneu jak to sedí.
Musím se pochválit . Sedí to perfektně.
I když jsem si vše řádně nachystal a několikrát "pasoval na sucho" tak jak jsem to chtěl slepit dohromady tak to nějak nešlo.
Nevím kde jsem udělal chybu, ale sestavení mi zabralo skoro 3 hodiny. I když je vše na čepech(alespoň jednom) či osazeních , tak po slepení dát tomu nějakou správnou geometrii bylo peklo . Neustále to ujíždělo na nějakou stranu. Výsledkem ,bylo ,že se mi to několikrát zbortilo.
Nestojí to za nic...
Původně jsem chtěl po obtiscích dát ještě vrstvu laku ,ale kompresor je stále (už 3.měsíc) na záruční opravě již jednou měněného kompresoru.
Tak jsem osadil přední závěsy kol. Ty jdou naprosto v pohodě a přesně na své místo . Lak stříknu pistolí až to bude možno.
Jak závěsy předních kol zaschly zkusmo jsem nasadil pneu jak to sedí.
Musím se pochválit . Sedí to perfektně.
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník