Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
Příspěvků: 11
• Stránka 1 z 1
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
Tohle je snad trochu lepší, opravil jsem si chuť po Ducati... Začal jsem v lednu, kapoty jsou kopie od Top Studia, které jsem kdysi udělal a Charon si je pak doladil a zase doputovaly ke mně... Obtisky S27, tentokrát bezproblémové. Tuhle verzi jsem chtěl postavit od roku 2008, kdy jsem byl poprvé v Brně(když nepočítám studentské roky a časy Kevina Schwantze), byl jsme na Pit Walku a skončilo to tím, že jsem motorky začal stavět. Modrožlutá kombinace mne dostala...
Základ přestavby tvoří Tamiya, verze 2005, kromě předělaných kapot je tam i pár jiných úprav, většinou s využitím polyuretanu...
Trochu problém jsem měl s osazením vakuového štítku... Dále mě překvapilo, že Top studio nějak nevymyslelo ty kapoty, abych je dostal na model, musel jsem na už hotovém šasí poměrně hrubě zasáhnout... Popravdě, vzal jsem největší frézu do mám a na skoro hotovém modelu jsem se tou frézou hodně prošel... Napadlo vás, že frézování plastu nedělá sajrajt, protože se to spéká
Ale mohl jsem to předvídat, když jsem kdysi dělal Lorenzoland 2008, byl tam u stejných kapot stejný problém... Jen jsem tehdy nepoužil frézu, takže to nebyl texaský masakr motorovou frézou...
Zítra bych chtěl zkusit zase návrat k autům, i když několik motorek mám pořád rozdělaných...
Základ přestavby tvoří Tamiya, verze 2005, kromě předělaných kapot je tam i pár jiných úprav, většinou s využitím polyuretanu...
Trochu problém jsem měl s osazením vakuového štítku... Dále mě překvapilo, že Top studio nějak nevymyslelo ty kapoty, abych je dostal na model, musel jsem na už hotovém šasí poměrně hrubě zasáhnout... Popravdě, vzal jsem největší frézu do mám a na skoro hotovém modelu jsem se tou frézou hodně prošel... Napadlo vás, že frézování plastu nedělá sajrajt, protože se to spéká
Ale mohl jsem to předvídat, když jsem kdysi dělal Lorenzoland 2008, byl tam u stejných kapot stejný problém... Jen jsem tehdy nepoužil frézu, takže to nebyl texaský masakr motorovou frézou...
Zítra bych chtěl zkusit zase návrat k autům, i když několik motorek mám pořád rozdělaných...
- Přílohy
-
-
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
líbí se mi moc, barevná kombinace krásná a výfuk moc zajímavej
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
Tohle se mi líbí Dale.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
To je masakr jak ty motorky valíš a v jaké kvalitě.
Snad to jednou budu taky umět.
Snad to jednou budu taky umět.
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
Je to parádní Dale, ale jen se chtěl zeptat zda jsou fotky nějak barevně upravované, protože mi to na monitoru vyhazuje hodně divnou žlutou.
Mělo by to být myslím takové to :
Ale tvůj model je barevně hezčí než originál
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
V reálu je ta žlutá bližší tvým fotkám...
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
teraz vidim ako si peckoidne trafil to vypalenie vyfuku.
Vlado Begera
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
....jak píše begi, ty výfuky mě zaujaly. Jak jsi docílil toho vypáleného oválu na boku roury? Vrstvením odstínů a následně zbroušení? Jsou to cleary a nebo agama pasty?
- Dale Cooper
- Příspěvky: 1209
- Registrován: stř úno 08, 2012 3:06 pm
- Bydliště: Šlapanov/Velmi často Mikulov
Re: Yamaha YZR-M1 Tech3 2008 1/12
Diky za chválu. Popravde... Ten výfuk jsem si chtel chvili nechat jako tajnou přísadu, ale čo už... Ani jeden postup to neni... Zaklad je klasika, tj. Alclad chrom na lesklé cerne. Pak filtr z pale gold, transparent blue a hot violet pistoli, ktery tvori zakladni barevna pole. A pak muj vlastní vymysl... Rucni malování štětečkem ruznymi alclady... Chce to trpělivost, opatrnost, aby se nesmyl ten chromovy zaklad, podklady a trochu fantazie... Kdyz chci barvu vyraznejsi, pouzivam tu koncetrovanejsi ze záhybu víčka... Nakonec he to treba trochu rozbit prouzky hliniku...
Někdy je mene vice, chce to trochu znat realitu, treba m1 ma výfuk mene vybarveny, barvy jsou píše decentnejsi, ale jsou tam ty duhové ovalky... Osobne se mi tento druhý pokus uplne nezda, mnohem spokojenější jsem na RC213v, kterou jsem do Bratislavy částečně odkryl. Honda ma vyfuky v realu pestřejší, kontrastnejsi, zlatomodre... Navic je i lepe vylisovany samotny vyfukovy dil ze stavebnice, kde hlavne horni vyfuk ma spravne udelane hrany jednotlivych prstencu.
Podivejte se do te galerie, tam jsem s probarvenim spokojenejsi, i kdyz to je prvotina... A jelikoz tam maji byt barvy sytejsi, pouzil jsem i tranparentni agamy, ktere maji intenzivnejsi kryti... Ale na yamahu by byly moc vyrazne...
Někdy je mene vice, chce to trochu znat realitu, treba m1 ma výfuk mene vybarveny, barvy jsou píše decentnejsi, ale jsou tam ty duhové ovalky... Osobne se mi tento druhý pokus uplne nezda, mnohem spokojenější jsem na RC213v, kterou jsem do Bratislavy částečně odkryl. Honda ma vyfuky v realu pestřejší, kontrastnejsi, zlatomodre... Navic je i lepe vylisovany samotny vyfukovy dil ze stavebnice, kde hlavne horni vyfuk ma spravne udelane hrany jednotlivych prstencu.
Podivejte se do te galerie, tam jsem s probarvenim spokojenejsi, i kdyz to je prvotina... A jelikoz tam maji byt barvy sytejsi, pouzil jsem i tranparentni agamy, ktere maji intenzivnejsi kryti... Ale na yamahu by byly moc vyrazne...
Příspěvků: 11
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků