Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
Po x letech jsem si postavil zase letadlo. Je to profipack a k tomu resinový výfuky od Eduardu. Barvy Gunze C.
První zkušenost s oleji Abteilung a akvarelovými pastelkami od AK Interaktive.
První zkušenost s oleji Abteilung a akvarelovými pastelkami od AK Interaktive.
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Re: Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
Jak jsem psal na FB , parádní kousek .
Škoda jen toho stříbření obtisků na horním křídle. I to oklepání a odření barvy na krytech zbraní a event. na náběžce křídla by mohlo být malinko více. I nějaké stopy "bordelu " z výfuků by mohlo být více. V podstatě tam chybí....
Ale to nic nemění na tom co jsem psal na začátku.
Škoda jen toho stříbření obtisků na horním křídle. I to oklepání a odření barvy na krytech zbraní a event. na náběžce křídla by mohlo být malinko více. I nějaké stopy "bordelu " z výfuků by mohlo být více. V podstatě tam chybí....
Ale to nic nemění na tom co jsem psal na začátku.
Re: Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
moc pěkně postavený Marku... na letadlo po dlouhý době dost dobrý...
chybí prořezání obtisků kokard do rytí a pomoc vodičkama... dost to křičí shora, levá strana není skoro vůbec, pravá trochu víc...
patina na 72 akorát... uvidíme Fw-190
chybí prořezání obtisků kokard do rytí a pomoc vodičkama... dost to křičí shora, levá strana není skoro vůbec, pravá trochu víc...
patina na 72 akorát... uvidíme Fw-190
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
Díky za postřehy
Obtisky jsou ze všech nasekaných chyb nejvíc vidět. Kokardy je prostě lepší nastříkat. Použil jsem svůj zavedený postup, se kterým jsem schopen okarbonovat cokoliv, ale na kokardy to nestačilo... spáry jsem prořezal, před lakem to bylo zalezlý v pohodě. Lak mi to že spár vyplavil, tím pádem nezatekl wash, no prostě pěst na oko.
Co se odřenin týče, celkově jsem zkusil tu patinu ve stylu méně je více. Když mám málo vyteklýho oleje, mám to málo ošlapaný a málo očouzený (je tam, na fotkách nevynikne). Na fokouši se budu snažit posunout zas o kousek dál. Kříže nastříkám a na popisky si musím dát většího majzla, aby mi nestribrily. No a na patině je to o cviků, s každým kouskem si snad budu jistější v kramflecích.
Vezmu Spita příští týden na Hradce,kdyby náhodou někdo jel, může mrknout na vlastní
Obtisky jsou ze všech nasekaných chyb nejvíc vidět. Kokardy je prostě lepší nastříkat. Použil jsem svůj zavedený postup, se kterým jsem schopen okarbonovat cokoliv, ale na kokardy to nestačilo... spáry jsem prořezal, před lakem to bylo zalezlý v pohodě. Lak mi to že spár vyplavil, tím pádem nezatekl wash, no prostě pěst na oko.
Co se odřenin týče, celkově jsem zkusil tu patinu ve stylu méně je více. Když mám málo vyteklýho oleje, mám to málo ošlapaný a málo očouzený (je tam, na fotkách nevynikne). Na fokouši se budu snažit posunout zas o kousek dál. Kříže nastříkám a na popisky si musím dát většího majzla, aby mi nestribrily. No a na patině je to o cviků, s každým kouskem si snad budu jistější v kramflecích.
Vezmu Spita příští týden na Hradce,kdyby náhodou někdo jel, může mrknout na vlastní
Re: Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
Jen na upřesnění. To co jsem považoval za chybu postupu se ukázalo jako chyba výrobce obtisků. To stříbření je nejspíše, co jsem četl na MF, špatný soutisk obtisků a vylézající podkladní bílá.
Patina je věc ošidná...
Na Fw-190A8/R2 se těším. Už víš kterou kamufláž ?
Patina je věc ošidná...
Na Fw-190A8/R2 se těším. Už víš kterou kamufláž ?
Re: Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
Dobrá volba.
Jsem zvědav jak se popereš s stříkanými fleky.
To mi nikdy nešlo.
Jsem zvědav jak se popereš s stříkanými fleky.
To mi nikdy nešlo.
Re: Spitfire Mk.VIII (1/72 Eduard)
To jsme dva
Zatím jsem je dělal jednou na bf109 E-4. Taktéž 1/72.
Zatím jsem je dělal jednou na bf109 E-4. Taktéž 1/72.
- Přílohy
-
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník