L-39 NG 1/48 - Resin (Michal D. + J.Merhaut)
Příspěvků: 21
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: L-39 NG 1/48 - Resin (Michal D. + J.Merhaut)
A v téhle dražší verzi je motor české produkce a nebo jiné....
Re: L-39 NG 1/48 - Resin (Michal D. + J.Merhaut)
Hanzi a měli jste například přístup ke skutečnému letadlu,nebo podle čehe jste čerpali informace a tvar?
ad motor : jde o motor Williams FJ44 americké výroby.Tyto motory jsou hojně využívany v menších dopravních letadlech kat.Bizz jet.
Hlavně tedy v našich Cessnach tyto motory se jestě řadí na FJ44-2A,3A,4A plus pár dalších modifikací.
Není náhodou že první obhlednutí lidí z Aera probehlo před pár lety u nás na hangáru. A jeste se přiznám že kurz na udržbu techto motorů jsem absolvoval v roce 2017 přímo ve fabrice v Michiganu.
A aktualne na hangaru zrovna jeden motor měníme.
ad motor : jde o motor Williams FJ44 americké výroby.Tyto motory jsou hojně využívany v menších dopravních letadlech kat.Bizz jet.
Hlavně tedy v našich Cessnach tyto motory se jestě řadí na FJ44-2A,3A,4A plus pár dalších modifikací.
Není náhodou že první obhlednutí lidí z Aera probehlo před pár lety u nás na hangáru. A jeste se přiznám že kurz na udržbu techto motorů jsem absolvoval v roce 2017 přímo ve fabrice v Michiganu.
A aktualne na hangaru zrovna jeden motor měníme.
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: L-39 NG 1/48 - Resin (Michal D. + J.Merhaut)
no a Sete kolik to má hodin podle manualu do první GO ? ..... je to opravdu takový kšunt, jak se píše ? fígl je údajně v nižší pořizovací ceně a dost velkých nákladech na údržbu ... což asi Tvoje práce ?
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: L-39 NG 1/48 - Resin (Michal D. + J.Merhaut)
sete píše:Hanzi a měli jste například přístup ke skutečnému letadlu,nebo podle čehe jste čerpali informace a tvar?
ad motor : jde o motor Williams FJ44 americké výroby.Tyto motory jsou hojně využívany v menších dopravních letadlech kat.Bizz jet.
Hlavně tedy v našich Cessnach tyto motory se jestě řadí na FJ44-2A,3A,4A plus pár dalších modifikací.
Není náhodou že první obhlednutí lidí z Aera probehlo před pár lety u nás na hangáru. A jeste se přiznám že kurz na udržbu techto motorů jsem absolvoval v roce 2017 přímo ve fabrice v Michiganu.
A aktualne na hangaru zrovna jeden motor měníme.
SZ
Re: L-39 NG 1/48 - Resin (Michal D. + J.Merhaut)
Dle me to kšunt není,nepamatuju si že bych na motoru řešil nějaký závažný problem,je jednoduchý na udržbu.O nákladech na udržbu s porovnáním jiných motorů vám moc nepovím ,to jde mimo mě.
Příspěvků: 21
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků