Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima 1/24
Příspěvků: 27
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Pěkná duha na podvozku... a není to málo, Antone Pavloviči?
Interier mi z fotky přijde víc "vyblitější", resp. světlejší, i když to ve finále je asi jedno..
Brzdy jsou AP Racing, AP Lockheed je jiná firma.
Interier mi z fotky přijde víc "vyblitější", resp. světlejší, i když to ve finále je asi jedno..
Brzdy jsou AP Racing, AP Lockheed je jiná firma.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
No dovolím si ti oponovat.
To logo co je na třmenech je AP Lockheed. AP racing má drobet jiné. Lockheed vyrábí též brzdy a součástky pro ně.
To logo co je na třmenech je AP Lockheed. AP racing má drobet jiné. Lockheed vyrábí též brzdy a součástky pro ně.
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Tak , už je co fotit.
Poskládal jsem interiér a "vyzdobil" nějakými těmi doplňky (rádoby řídící jednotka, kabeláž, uchycení hasičáku, vzduchové hadice na jednotlivé zvedací pístky auta) a pásy. Přezky jsou z leptu Koudyho.
Dle fotek co mám tak přístrojový panel je hnědý plast (měly ho v té barvě i první verze Favoritu).
na některých částech "klece" mi vylezla dělící rovina ,ale opravdu vidět je jen na stropní trubce. Více mne míchnou vyhazovače jenž jsou nelogicky umístěny na vnitřních poloměrech trubek a tedy jsou docela vidět. Ač klec byla v surfu a trubky byly hladké tak po nástřiku stříbrnou a zvlášť po aplikaci metalických past (AK True metal - dural) ty svi*ě vyhazovací vylezly.
hotovou vanu kokpitu jsem přilepil k podvozku ...
... ,který je též již dokončený (no pneu je ještě třeba obrousit od otřepů) .
A první zkušební "secvaknutí" kastle a podvozku.
moc se netěším na vsazení oken.
jen ještě taky musím vyřešit kde vzít "větrník"
Na Spot modelu je vyprodán již nějakou dobu...
Ale snad tedy koncem června ....
Poskládal jsem interiér a "vyzdobil" nějakými těmi doplňky (rádoby řídící jednotka, kabeláž, uchycení hasičáku, vzduchové hadice na jednotlivé zvedací pístky auta) a pásy. Přezky jsou z leptu Koudyho.
Dle fotek co mám tak přístrojový panel je hnědý plast (měly ho v té barvě i první verze Favoritu).
na některých částech "klece" mi vylezla dělící rovina ,ale opravdu vidět je jen na stropní trubce. Více mne míchnou vyhazovače jenž jsou nelogicky umístěny na vnitřních poloměrech trubek a tedy jsou docela vidět. Ač klec byla v surfu a trubky byly hladké tak po nástřiku stříbrnou a zvlášť po aplikaci metalických past (AK True metal - dural) ty svi*ě vyhazovací vylezly.
hotovou vanu kokpitu jsem přilepil k podvozku ...
... ,který je též již dokončený (no pneu je ještě třeba obrousit od otřepů) .
A první zkušební "secvaknutí" kastle a podvozku.
moc se netěším na vsazení oken.
jen ještě taky musím vyřešit kde vzít "větrník"
Na Spot modelu je vyprodán již nějakou dobu...
Ale snad tedy koncem června ....
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Matwej píše:No dovolím si ti oponovat.
To logo co je na třmenech je AP Lockheed. AP racing má drobet jiné. Lockheed vyrábí též brzdy a součástky pro ně.
I já si dovolím oponovat,AP Lockeed a AP racing je jedna a tatáž firma. AP je Automotive Product a ta firma vznikla v r. 1920 od 1928 začala vyrábět podle licence fy Lockeed hlavně brzdy pro letadla, od šedesátých let i závodní brzdy pro auta. Kolem roku 90 se brzdová divize pro závodní auta přejmenovala na AP Racing ,AP Lockheed koupili indové a později italové a vyrábí dále i závodní brzdy v divizi Brembo, ale i kopie původních závodních AP Lockheed pod názvem Caparo AP Bracking. AP Racing se od roku 2000 osamostatnila a vyrábí pouze brzdové a spojkové systémy pro závody.
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Díky za osvětlení problému Luďo. Pro mne až tak nezasvěceného bylo rozhodující ,že AP racing užívá trochu jiné logo jak AP Lockheed .
https://apracing.com/
https://www.scalemates.com/cs/kits/vira ... os--279135
Jinak kastli mám zasklenu a pomalu dokončuji. I když se mi podařilo několik kiksů a budu muset dvě skla (boční a přední) přeleštit.
https://apracing.com/
https://www.scalemates.com/cs/kits/vira ... os--279135
Jinak kastli mám zasklenu a pomalu dokončuji. I když se mi podařilo několik kiksů a budu muset dvě skla (boční a přední) přeleštit.
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Před dokončením:
V podstatě stavebnice naprosto bez problémů pokud si je nevyrobíte sami
O tom příště ...
V podstatě stavebnice naprosto bez problémů pokud si je nevyrobíte sami
O tom příště ...
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Mrazíku, myslím si že mé zpracování by mohlo být lepší, ale vůle chyběla....
tak hotovo. Jen zbývá na přední kola vyrobit větrník...
Další foto v bude v galerce.
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Mě teda dostal ten korespondující podvozek s barevnými poli. To tak opravdu bylo?
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Vycházím z reálných fotek
ale přímo na spodek fotku zatím nemám. Jen dedukci jak to mohlo vypadat. Když je lakovaný přední a zadní prostor kastle, tak proč ne spodek ...
ale přímo na spodek fotku zatím nemám. Jen dedukci jak to mohlo vypadat. Když je lakovaný přední a zadní prostor kastle, tak proč ne spodek ...
Re: Volvo 240 turbo, team Infrapaint, GP Brno 1984, Aoshima
Konečně hotovo a kompletní
časem nafotím do galerky. Nyní je ve vitríně v MPM na Kounicove. Společně s "Bavoráky" a "Jagem" jak si to přáli...
časem nafotím do galerky. Nyní je ve vitríně v MPM na Kounicove. Společně s "Bavoráky" a "Jagem" jak si to přáli...
Příspěvků: 27
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník