F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
F3000 Lola T90-50
Team Dams, driver A.McNish, GP Monza F3000 1990,
Hasegawa 1/24
- Transkit and decals - Matt Haus (Matwej)
- Colors - MRP
- Carbon decals and seabelts - REJI Model
Test shot pro Matwej Workshop( Matt Haus )
Stavba trvala celkem 9 dní. Žádné velké úpravy, jen napasování transkitu překrytu kokpitu, který je pro tuto verzi nutný. Jinak čistá krabička, kromě pásů a karbonových obtisků.
Napadlo mě při této stavbě něco nového vyzkoušet. A nakonec to dopadlo docela dobře. Na spodní plotnu kterou jsem měl nafoukanou černě jsem vzal průhledný karbonový obtisk od REJI. A světe div se nevypadá to vůbec zle.
Jinak z obtisky od Matweje se dělá parádně. Jen pozor ! Neaplikujte pod ně žádné vodičky. Stačí pouze voda pro usazení. Pak vyhladit a pro jistotu jsem je jen lehce přejel Softterem. Jsou jemné a krásně přilnou. Při alikaci jakékoliv vodičky pod obtisk si akorát zaděláte na problém. Sám jsem kvůli tomu volal Matwejovi jak na ně.
Jinak stavebnice klasika Hasegawa. K tomu nemám asi co dodávat. Spousta spojů má řešení lepit na tupo, zkompletovat přední a zadní křídlo taky bylo trochu na stres, ale co je to snad z metru koukatelný. Ještě tedy chybí čelní štítek. Ten ale dodělám až o víkendu. Dnes už na něj nebyla síla a jsem rád že je to v této podobě.
Team Dams, driver A.McNish, GP Monza F3000 1990,
Hasegawa 1/24
- Transkit and decals - Matt Haus (Matwej)
- Colors - MRP
- Carbon decals and seabelts - REJI Model
Test shot pro Matwej Workshop( Matt Haus )
Stavba trvala celkem 9 dní. Žádné velké úpravy, jen napasování transkitu překrytu kokpitu, který je pro tuto verzi nutný. Jinak čistá krabička, kromě pásů a karbonových obtisků.
Napadlo mě při této stavbě něco nového vyzkoušet. A nakonec to dopadlo docela dobře. Na spodní plotnu kterou jsem měl nafoukanou černě jsem vzal průhledný karbonový obtisk od REJI. A světe div se nevypadá to vůbec zle.
Jinak z obtisky od Matweje se dělá parádně. Jen pozor ! Neaplikujte pod ně žádné vodičky. Stačí pouze voda pro usazení. Pak vyhladit a pro jistotu jsem je jen lehce přejel Softterem. Jsou jemné a krásně přilnou. Při alikaci jakékoliv vodičky pod obtisk si akorát zaděláte na problém. Sám jsem kvůli tomu volal Matwejovi jak na ně.
Jinak stavebnice klasika Hasegawa. K tomu nemám asi co dodávat. Spousta spojů má řešení lepit na tupo, zkompletovat přední a zadní křídlo taky bylo trochu na stres, ale co je to snad z metru koukatelný. Ještě tedy chybí čelní štítek. Ten ale dodělám až o víkendu. Dnes už na něj nebyla síla a jsem rád že je to v této podobě.
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
-
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Asi budu za vyvrhela ale už jsem si tak nějak zvyknul, tady ta opěvovaná rychlost stavby modelu ublížila a to je škoda.
Namátkou spasování předního řídla (o jeho bočnicích z pancéřového plechu nemluvě), vymluvu na stavebnici neberu, to je asi jako u letadla nezatmelit spary mezi křidlem a trupem a našlo by se toho víc.
Tak i když dnes je bohužel trendem hlavně chválit, tak tady kromě té rychlosti bohužel nemám moc co, dokažeš te mnohem lépe, i nafotit (ať v rozestavěno tak i tady).
To že se červená fotí blbě vím ale svádět to na Photoshop, že s ním neumiš...
Namátkou spasování předního řídla (o jeho bočnicích z pancéřového plechu nemluvě), vymluvu na stavebnici neberu, to je asi jako u letadla nezatmelit spary mezi křidlem a trupem a našlo by se toho víc.
Tak i když dnes je bohužel trendem hlavně chválit, tak tady kromě té rychlosti bohužel nemám moc co, dokažeš te mnohem lépe, i nafotit (ať v rozestavěno tak i tady).
To že se červená fotí blbě vím ale svádět to na Photoshop, že s ním neumiš...
Michal Falta
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
A proč by jsi měl být za vyvrhela. Píšeš jen to, že se ti něco nelíbí. Mě když se něco nelíbí, tak to prostě taky řeknu. To o tom asi není. Každý to holt vezme jinak. Já jsem třeba naopak za to rád. Aspoň mě to nakopne dát si s tím pro příště více práce. I když teda v tom focení pořád plavu. Občas to prostě vyjde a jindy ať nastavuji světla jak chci tak to prostě nedám. Tak nevim.
Co se týče rychlosti stavby, tak to píši pořád. Je to sice 9 dní. Ale devět dní krát 12 hodin denně. A to si prostě nikdo neuvědomí že v tom je 110 hodin. Když to bude někdo stavět normálně 3 hodiny denně, tak to logicky bude stavět měsíc. Ale jelikož teď nemám stálou práci a mám občas prostě čas celý den u toho sedět, tak u toho sedím.
Takže díky za konstruktivní kritiku a příště se zkusím polepšit.
Co se týče rychlosti stavby, tak to píši pořád. Je to sice 9 dní. Ale devět dní krát 12 hodin denně. A to si prostě nikdo neuvědomí že v tom je 110 hodin. Když to bude někdo stavět normálně 3 hodiny denně, tak to logicky bude stavět měsíc. Ale jelikož teď nemám stálou práci a mám občas prostě čas celý den u toho sedět, tak u toho sedím.
Takže díky za konstruktivní kritiku a příště se zkusím polepšit.
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Hanz prosím tě můžeš mi udělat (nebo jestli máš ) foto zezadu. Tedy né tebe, ale toho modelu ?
Jo a předpokládám ,že mohu použít z fotek jednu k propagaci transkitu ?
Aressi Hanz to stavěl jako krabičku hlavně na odzkoušení obtisků a resinových dílů. Na druhou stranu ony ty stavebnice (už budou přez 25 let stáří) taky nejsou žádná hitparáda. A zrovna Lola T90/50 je nejhorší.
To na obrannou misku vah....
Takže pro bočnice předního a zadního křídla udělat lept...
To by řešilo i přestavbový set na T91/50
Jinak Hanz do tisku půjde toto:
co ?
Gary Brabham a Damon Hill - sezona 1990
Jo a předpokládám ,že mohu použít z fotek jednu k propagaci transkitu ?
Aressi Hanz to stavěl jako krabičku hlavně na odzkoušení obtisků a resinových dílů. Na druhou stranu ony ty stavebnice (už budou přez 25 let stáří) taky nejsou žádná hitparáda. A zrovna Lola T90/50 je nejhorší.
To na obrannou misku vah....
Takže pro bočnice předního a zadního křídla udělat lept...
To by řešilo i přestavbový set na T91/50
Jinak Hanz do tisku půjde toto:
co ?
Gary Brabham a Damon Hill - sezona 1990
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
To ze nevieš fotiť, na to sa vyser to neviem ani ja a kľudne s tým spavam. Podstatné na modelovani je, aby si to postavil co najlepšie, samozrejme v rozmedzí toho, kam ta pustia schopnosti. Nikto tu nie je na foto súťaží. Nechcem byť sviňa, ale videl som tu parádne fotky a na súťaží - live som bol sklamany a nechápal, co všetko sa dá dobrymi fotkami a ich úpravou schovat. To co písal Michal plne súhlasím. Rychlostavbou to akurát poserieš, všetko potrebuje svoj čas. A vyhovárat sa, alebo obhajovať , že je to stará stavebnica, alebo len stavba z krabičky bez úprav to neobstojí. Pri akejkoľvek stavbe či len z krabičky, alebo fulldetail ti musia diely licovať a niektoré zase zoslabyť(ukončenie kapotaže v zadnej časti) , aby to nepôsobilo hračkoidne.Treba si všímať jednoduché detaily, ale pri rychlostavbe ich nemáš šancu ani zaregistrovať. O tom je modelarčina. A Marlboro červená by mala byť asi viac fluorescentna aj keď fotky dosť skresluju. Ak som niekoho urazil tak sa dopredu ospravedlňujem
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Matwej píše:Takže pro bočnice předního a zadního křídla udělat lept...
Lept snad ani ne, pokud ho mám ve stavebnici (nebo doplňcích) stejně ho nepoužiju a raději zeslabím originál nebo si podle něj vyříznu novej z plastové destičky.
Mužu upravit tvar, zrušit původní uchycení a svrtat to stejně jako to je na originále.
Mě na plechu stejně ani pořadně nedrží barva : -)).
Michal Falta
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Hanz.77 píše:I když teda v tom focení pořád plavu.
...hlavně to nefoť na modrém pozadí...
Michal Falta
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Aress píše:...hlavně to nefoť na modrém pozadí...
Pravdu díš Aress.
...a pak je tu ta záležitost s digi foťákama kdy fotíš bílý nasvětlený objekt na černém či skoro černém pozadí.
Procesor (čip) foťáku se pak může "radostí zbláznit" .
Zkus středně šedou či světle olivovou...
A nebo bílé pozadí ,ale nepražit do toho světlem ,ale jen tlumeně ...
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Ok. Zkusím to přefotit na bílé a z mé bývalé práce si nechám dovalit tu šedou.
Matweji jasně že to můžeš použít. Ale pošlu ti fotky do mailu. Aby nebyli zkomprimované.
Matweji jasně že to můžeš použít. Ale pošlu ti fotky do mailu. Aby nebyli zkomprimované.
Re: F3000 Lola T90-50 Team Dams 1990 - Hasegawa 1/24
Nefoť na modrým pozadí a udělej aspoň 60 fotek z každýho úhlu, jak je teď moderní. Jinak si tu krásu neužijem
Jako celek se mi to líbí, nějaký nedostatky tam jsou a už byly zmíněný.
110 hodin v tom sice máš, ale evidentně to tomu neprospělo. Jak říkal starý dobrý Amos: veškeré kvaltování toliko pro hovada dobré jest
Jako celek se mi to líbí, nějaký nedostatky tam jsou a už byly zmíněný.
110 hodin v tom sice máš, ale evidentně to tomu neprospělo. Jak říkal starý dobrý Amos: veškeré kvaltování toliko pro hovada dobré jest
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Příspěvků: 10
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků