Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
Nedávno jsem přeskládával krabice ve skříni a vypadlo na mě dnes už asi nesehnatelné Audi od ScaleProduction. Má to poměrně málo dílů a tak jsem tomu neodolal. Transkit od SC obsahuje: kastli, světla, lyžinu, kola, sedačky, rám a řadicí páku (z bílého kovu), palubovku, lepty, okna z folie a dekály na verze Monte 1985 a TdC 1984. Zbytek dílů (podvozek, nápravy a transmise) je z Audi Quattro od Tamky.
TK je dílem Kena z JPN, který to potom prodal ScaleProduction. Odlitky jsou až na pár bublinek bezchybné, takže příprava před stavbou byla celkem jednoduchá. Sport je o dost kratší než klasické Quattro, je nutné zkrátit podvozek o cca 16 mm a zkrátit výfuk s kardanem.
Další hotové nebo budoucí změny:
- úprava ráfků, jsou širší než gumy a vypadá to blbě,
- úprava lyžiny, aby dosedla na podvozek + vyřezání otvorů pro vstup vzduchu,
- výměna mřížek na zadních sloupcích za líp zpracované od Tamky,
- nové přerytí víčka nádrže,
- úprava otvorů v kapotě,
- rozšíření prahů v interiéru, aby se do nich dal uchytit rám,
- změna uchycení sedaček (lept),
- úprava předních blinkrů,
- změna přední části podvozku, aby seděl do kastle (z plastových destiček),
- změna rámu, aby líp seděl v kastli (rozšíření).
Audi teď zase schovám, kvůli práci se k tomu cca měsíc nedostanu. Pokračovat s úpravama plánuju na Burnoutu, celý bych to chtěl mít hotové do konce roku...
TK je dílem Kena z JPN, který to potom prodal ScaleProduction. Odlitky jsou až na pár bublinek bezchybné, takže příprava před stavbou byla celkem jednoduchá. Sport je o dost kratší než klasické Quattro, je nutné zkrátit podvozek o cca 16 mm a zkrátit výfuk s kardanem.
Další hotové nebo budoucí změny:
- úprava ráfků, jsou širší než gumy a vypadá to blbě,
- úprava lyžiny, aby dosedla na podvozek + vyřezání otvorů pro vstup vzduchu,
- výměna mřížek na zadních sloupcích za líp zpracované od Tamky,
- nové přerytí víčka nádrže,
- úprava otvorů v kapotě,
- rozšíření prahů v interiéru, aby se do nich dal uchytit rám,
- změna uchycení sedaček (lept),
- úprava předních blinkrů,
- změna přední části podvozku, aby seděl do kastle (z plastových destiček),
- změna rámu, aby líp seděl v kastli (rozšíření).
Audi teď zase schovám, kvůli práci se k tomu cca měsíc nedostanu. Pokračovat s úpravama plánuju na Burnoutu, celý bych to chtěl mít hotové do konce roku...
- Přílohy
-
- Předloha
-
-
-
-
-
-
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
mňam, moc Ti závidím... a držím palce
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
Zaujimavy projekt. Co si pamatam odniekial fotky tak pekny model sa da vystrojit z toho nooo....
Re: Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
Paráda, držím palce.
Jen se chci zeptat, ta Leica co s ní fotíš bude už na prodej?
Jen se chci zeptat, ta Leica co s ní fotíš bude už na prodej?
お疲れ様です。
Re: Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
smarža píše:Jen se chci zeptat, ta Leica co s ní fotíš bude už na prodej?
Já jsem poslední dobou rád,že je někdo kdo kromě toho že napíše na čem dělá najde i odvahu to ukázat ostatním.
Michal Falta
Re: Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
Aress píše:smarža píše:Jen se chci zeptat, ta Leica co s ní fotíš bude už na prodej?
Já jsem poslední dobou rád,že je někdo kdo kromě toho že napíše na čem dělá najde i odvahu to ukázat ostatním.
Až bude co, tak to tady bude.
Já zase oceňuji, že někdo něco napiše a nechodi sem jen čumět.
お疲れ様です。
Re: Audi Quattro Sport, Monte 1985 (Röhrl), ScaleProduction
Po 2,5 měsíční nechtěné zdravotní přestávce je konečně schopný chvilku posedět u stolu a něco udělat. Původně jsem tento model chtěl mít hotový do vánoc - tak snad to zvládnu do těch dalších
S kastlí nejsem pořád spokojený, tak jsem ji celou přebrousil, přetmelil a znovu šupnul do surfu. Ještě to není úplně podle mých představ, ale už jsou to maličkosti (vyrýt víčko nádrže, zatmelit pár nerovností a upravit plochu kolem mřížek na zadních sloupcích).
Nakonec jsem upravil i kola, který měly osazovací osku mimo střed disku a byl problém dosáhnout ideální geometrie. Odvrtal jsem střed disku a osazení udělal přímo v náboji, kolo se pak jednoduše nasadí. Kotouče a brzdiče jsou z leptů (stavebnice má kotouče s malým průměrem), brzdiče jsem podložil plastovou destičkou, aby vystupovaly nad kotouč.
Audi teď zase na chvilku odložím a budu se věnovat třem Imprezám, který mám konečně zalakovaný a můžu je pomalu dokončovat.
S kastlí nejsem pořád spokojený, tak jsem ji celou přebrousil, přetmelil a znovu šupnul do surfu. Ještě to není úplně podle mých představ, ale už jsou to maličkosti (vyrýt víčko nádrže, zatmelit pár nerovností a upravit plochu kolem mřížek na zadních sloupcích).
Nakonec jsem upravil i kola, který měly osazovací osku mimo střed disku a byl problém dosáhnout ideální geometrie. Odvrtal jsem střed disku a osazení udělal přímo v náboji, kolo se pak jednoduše nasadí. Kotouče a brzdiče jsou z leptů (stavebnice má kotouče s malým průměrem), brzdiče jsem podložil plastovou destičkou, aby vystupovaly nad kotouč.
Audi teď zase na chvilku odložím a budu se věnovat třem Imprezám, který mám konečně zalakovaný a můžu je pomalu dokončovat.
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
- Středy kol musím ještě nabarvit...
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků