BMS Scuderia Italia Dallara 188
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
BMS Scuderia Italia Dallara 188
Sáhodlouhý název měl v roce 1988 nový tým ve startovním poli - byl z Itálie, byl červený a nebylo to Ferrari, znalcům seriálu GT ale asi nemusím toto jméno objasňovat. Auto pro tým stavěla Dallara, vybraná díky zkušenostem z F3000 (první závod dokonce tým nasadil staré F3000 šasi, protože F1 ještě nebylo hotovo). Za celý rok nezískalo jediné nasazované auto ani bod, ale celkově byla první sezóna spíše úspěšná - Caffi se kvalifikoval ve 14 ze 16 závodů, a nejvýše se umístil na sedmém místě v Portugalsku.
Model je od Modelfactory Hiro, jeden z jejich takzvané "light serie", tzn. kit bez vnitřností, občas mírně osekaný a nutný dotvořit, ale zato mírně levnější než typické Hiro stavebnice a hlavně - že tohle auto někdo udělá v 1/20, se mi před pár lety ani nesnilo... Dostaveno v březnu 2010.
Model je od Modelfactory Hiro, jeden z jejich takzvané "light serie", tzn. kit bez vnitřností, občas mírně osekaný a nutný dotvořit, ale zato mírně levnější než typické Hiro stavebnice a hlavně - že tohle auto někdo udělá v 1/20, se mi před pár lety ani nesnilo... Dostaveno v březnu 2010.
- Přílohy
-
-
-
Re: BMS Scuderia Italia Dallara 188
Krása.
To je resin nebo "cín" ?
Na to ,že je to "okleštěno" tak to má docela detaily. Např. v nasavačích.
To je resin nebo "cín" ?
Na to ,že je to "okleštěno" tak to má docela detaily. Např. v nasavačích.
Re: BMS Scuderia Italia Dallara 188
Kastle resin, zbytek bílý kov. A detaily, konkrétně třeba ty v nasávačích, jsem dodělával
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník