Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Příspěvků: 42
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Jelikož jsem si vytvořil transkit a lepty pro svůj projekt Wittmannovi vítězné Delty z Barum rallye 1989, bylo by dobré taky odzkoušet zda to jde postavit.
Stále ještě přemýšlím zda jít do toho a udělat obtisky sítotiskem nebo mi budou stačit jen z laserovky.
Předloha pro můj model vypadá takto:
Obtisky z laserovky jsem měl na MB. Transkit někteří již mají doma....
Stále ještě přemýšlím zda jít do toho a udělat obtisky sítotiskem nebo mi budou stačit jen z laserovky.
Předloha pro můj model vypadá takto:
Obtisky z laserovky jsem měl na MB. Transkit někteří již mají doma....
Re: Lancia Delta Integrale 16v ,Hasegawa 1/24
Začínáme:
Kapota se odřeže po spáře. Jen přední část doporučuji odříznout mezi mřížkou na kapotě a okrajem kapoty. Zbytek se lépe ořeže a zbrousí do roviny nad světla.
Kapota se odřeže po spáře. Jen přední část doporučuji odříznout mezi mřížkou na kapotě a okrajem kapoty. Zbytek se lépe ořeže a zbrousí do roviny nad světla.
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Tak jo.
Odfrézujeme výplň masky
Zbrousíme až k rámu a začistíme do rovných ploch.
Další krok bude práce s lepty.
Odfrézujeme výplň masky
Zbrousíme až k rámu a začistíme do rovných ploch.
Další krok bude práce s lepty.
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
jedeš pěkně... jestě odfrézovat ty příčky, mřížky místo mlhovek a ten spodek nárazmíku se mi zdá trochu jinej...
- Přílohy
-
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Asi jsem brousil moc nebo mám spíše chybku na leptu, protože mi na délku leptu chybělo 0,2mm. Navíc oblouk má trochu jiný průběh...
Navíc zamýšlené olemování mřížky na letu není ono a tak jsem z toho "vybruslil" tím ,že jsem doplnil okolo mřížky měkký drátek o síle 0,3mm.
Zakryl jsem jím nepřesnosti jak leptu tak kastle.
A ono to nyní vypadá jak má.
Příčky na nárazníku jsem odstranil a dal se do příček krytů . (na mlhovky ?). Ale nic moc.
Ono to má být úplně jinak. Jenže to budu muset zjednodušit nebo přepracovat lept a přidat na něj přední mřížku a ty kryty...
(což je "průda" a do toho se mi moc nechce)
Na fotce je vidět jak kryty tak tvar nárazníku ,který není třeba upravovat. To je odpověď Šumákovi.
Navíc zamýšlené olemování mřížky na letu není ono a tak jsem z toho "vybruslil" tím ,že jsem doplnil okolo mřížky měkký drátek o síle 0,3mm.
Zakryl jsem jím nepřesnosti jak leptu tak kastle.
A ono to nyní vypadá jak má.
Příčky na nárazníku jsem odstranil a dal se do příček krytů . (na mlhovky ?). Ale nic moc.
Ono to má být úplně jinak. Jenže to budu muset zjednodušit nebo přepracovat lept a přidat na něj přední mřížku a ty kryty...
(což je "průda" a do toho se mi moc nechce)
Na fotce je vidět jak kryty tak tvar nárazníku ,který není třeba upravovat. To je odpověď Šumákovi.
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
docela mně láká Argentina 1988
- Přílohy
-
-
-
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Nějaké fotky mám ,ale do obtisku jsem dal jen Barumku89 a Semperit88(?) a dá se postavit i ARBÖ (?)
Pokud by jsi měl pěknou fotku startovky na boku dveří, tak aby byl čitelný ten nápis co je v ornamentu a pak i "placku" rallye samotné co je na přední kapotě, není problém to tam přidat.
Pokud by jsi měl pěknou fotku startovky na boku dveří, tak aby byl čitelný ten nápis co je v ornamentu a pak i "placku" rallye samotné co je na přední kapotě, není problém to tam přidat.
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Dost dobrá práce Matěji, sedí ty lepty i na EVO 3?
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Nevím, ale myslím ,že ve stavebnici EVO2 je mřížka stejná jako na 16HF jen je jako samostatný díl.
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Jj, maska je samostatný díl, jinak to vypadá stejně. Pokud neplánuješ lepty přímo na EVO, tak bych asi vzal ty co máš, kvůli té mřížce.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Jasně Koudy. Určitě se tu něco najde.
Pokračujeme.
já vím , nic moc. Ale zatím stačí.
Na zkoušku nasazena přední kapota.
Upravil jsem na ní zadní oblouk ke karoserii. Aby to potom bylo přesně, doplnil jsem plastový pásek 0,3mm na karoserii. A taky na boky karoserie držáky,aby jsem usadil díl jak patří.
Nalepeny mřížky.
Pasuje to přesně. Ale stejně je třeba zatmelit spáru mezi leptem a kapotou.
Po vybroušení a srovnání dílu (nějak se to ohnulo v předním pravém rohu ), nástřik surfacerem . A po jemném broušení...
Tak a po karoserii jsem se dal do interiéru. Přiznám se ,že moc fotek části za sedačkama jsem nenašel a tak jsem "vařil z vody".
Pokračujeme.
já vím , nic moc. Ale zatím stačí.
Na zkoušku nasazena přední kapota.
Upravil jsem na ní zadní oblouk ke karoserii. Aby to potom bylo přesně, doplnil jsem plastový pásek 0,3mm na karoserii. A taky na boky karoserie držáky,aby jsem usadil díl jak patří.
Nalepeny mřížky.
Pasuje to přesně. Ale stejně je třeba zatmelit spáru mezi leptem a kapotou.
Po vybroušení a srovnání dílu (nějak se to ohnulo v předním pravém rohu ), nástřik surfacerem . A po jemném broušení...
Tak a po karoserii jsem se dal do interiéru. Přiznám se ,že moc fotek části za sedačkama jsem nenašel a tak jsem "vařil z vody".
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Takže pokračujeme interiérem.
Osadil jsem sedačky ze stavebnice. Nechtělo se mi dodělávat zadní žebrování skořepiny, tak je to jen obtisk na "čistá" záda.
Na popruhy pásů jsem použil "materiál" ze stavebnice a není to zlé.
Po sedačkách jsem dodělal přístrojovku. Osadil nový tripmaster a upravil volant. Tedy jeho uchycení.
předlohou mi byly fotky co mi poslal Hej-Hou . Tímto mu ještě jednou děkuji.
Po kokpitu, jež je zhruba dokončen a přijdou do něj už jen detaily, jsem se dal do podvozku.
Základ je železná stříbrná, pistolí udělané černé stíny a stříbrnou hliníkovou světla a odřeniny. Výfuk je hnědá německá WWII na techniku jako základ. Pigmenty světlá a tmavá rez udělána rezavá vrstva a grafitem "oleštěny" hrany. Konec je stříknutý pistolí železnou stříbrnou.
Na základ jsem nanesl pigmenty a oleje. Na fotkách to nějak ale není vidět. A naopak to co je na fotkách se oku jeví jinak.
Přitom v "dílně " není nijak vedro. Jen 22°C.
Na podvozek budu dávat jen přední "šusplech". Zatím je v základu železnou stříbrnou. Má odříznutu přední část ,která se bude dělat z plechu. Taky jsem udělal zapuštěné šrouby, kterými drží zadní část podběhu.
Osadil jsem sedačky ze stavebnice. Nechtělo se mi dodělávat zadní žebrování skořepiny, tak je to jen obtisk na "čistá" záda.
Na popruhy pásů jsem použil "materiál" ze stavebnice a není to zlé.
Po sedačkách jsem dodělal přístrojovku. Osadil nový tripmaster a upravil volant. Tedy jeho uchycení.
předlohou mi byly fotky co mi poslal Hej-Hou . Tímto mu ještě jednou děkuji.
Po kokpitu, jež je zhruba dokončen a přijdou do něj už jen detaily, jsem se dal do podvozku.
Základ je železná stříbrná, pistolí udělané černé stíny a stříbrnou hliníkovou světla a odřeniny. Výfuk je hnědá německá WWII na techniku jako základ. Pigmenty světlá a tmavá rez udělána rezavá vrstva a grafitem "oleštěny" hrany. Konec je stříknutý pistolí železnou stříbrnou.
Na základ jsem nanesl pigmenty a oleje. Na fotkách to nějak ale není vidět. A naopak to co je na fotkách se oku jeví jinak.
Přitom v "dílně " není nijak vedro. Jen 22°C.
Na podvozek budu dávat jen přední "šusplech". Zatím je v základu železnou stříbrnou. Má odříznutu přední část ,která se bude dělat z plechu. Taky jsem udělal zapuštěné šrouby, kterými drží zadní část podběhu.
Re: Lancia Delta Integrale 8v ,Hasegawa 1/24
Pokračujeme.
Nasazeny brzdové kotouče.
Witmannova Lancie měla na zadních brzdách dva třmeny.
je divné, že kotouč je rezavý a třmeny černé . Jako by se to přehřálo.
Barevně jsem se nechal inspirovat tímto(jako by nové) :
No a vytvořil jsem šusplech. Tak mne napadá jak se to vlastně jmenuje odborně ?
základ je kovová stříbrná. Na to je černá Air Vallejo . Ta je hrubým smirkem obroušena na hranách. Na některých místech je čistá stříbrná "suchým "štětcem jako čerstvé rýhy. Pak pigment prach a hlína.
Dá se říci ,že fotka odpovídá tomu jak to oko vidí.
Inspirací mi byla fotka tohoto historika :
Nyní příjdou na řadu kola....
Nasazeny brzdové kotouče.
Witmannova Lancie měla na zadních brzdách dva třmeny.
je divné, že kotouč je rezavý a třmeny černé . Jako by se to přehřálo.
Barevně jsem se nechal inspirovat tímto(jako by nové) :
No a vytvořil jsem šusplech. Tak mne napadá jak se to vlastně jmenuje odborně ?
základ je kovová stříbrná. Na to je černá Air Vallejo . Ta je hrubým smirkem obroušena na hranách. Na některých místech je čistá stříbrná "suchým "štětcem jako čerstvé rýhy. Pak pigment prach a hlína.
Dá se říci ,že fotka odpovídá tomu jak to oko vidí.
Inspirací mi byla fotka tohoto historika :
Nyní příjdou na řadu kola....
Příspěvků: 42
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník