Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Koudy píše: grafikou jsem se, bohužel, živil 10 let.
Taky víme kam jsi to po deseti letech dotáhl...
- Přílohy
-
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Proto už se živí jinak jen ne grafikou, i když víc na východ by možná uspěl.
Chci louku na samotě v horách, stádo koz, zahodit mobil a všichni mi můžou...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
našel jsem fotky ze Spa a jednu z Brna
- Přílohy
-
-
-
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Díky Šumáku, ta první fotka mi pomohla. Navěděl jsem jak přesně je podklad pod jménem MARTIN.
Mám tu malý postup v práci na modelu i obtiscích.
Vyjma čísel na které si zatím nepodařilo najít font mám vše .
Dokončil jsem vybavení kokpitu a ještě jen osadím volant.
Spodek je třeba doretušovat po olejovkách na výfuku.
A nastal problém zvaný napasování kol.
Když jsem upravil kola z BMW 635 ,tak jsem zjistil ,že vzadu mají nálitek ,který mi na zadních kolech dost vadí . Kola pak o víc jak 2mm vylézají z pod blatníků.
Upravit to nejde protože po odstranění nálitku, tak aby nezavazel uchycení kola, by tam byla díra vetší než díra na centrmatici .
Po prohrabání skladiště jsem našel BBS 16" ale na rallye . Ty mají trochu jinak střed jež je originál na Jagu, ale po upravení vnitřního nálitku zalezou do kastle tak jak mají.
pokračujem...
Mám tu malý postup v práci na modelu i obtiscích.
Vyjma čísel na které si zatím nepodařilo najít font mám vše .
Dokončil jsem vybavení kokpitu a ještě jen osadím volant.
Spodek je třeba doretušovat po olejovkách na výfuku.
A nastal problém zvaný napasování kol.
Když jsem upravil kola z BMW 635 ,tak jsem zjistil ,že vzadu mají nálitek ,který mi na zadních kolech dost vadí . Kola pak o víc jak 2mm vylézají z pod blatníků.
Upravit to nejde protože po odstranění nálitku, tak aby nezavazel uchycení kola, by tam byla díra vetší než díra na centrmatici .
Po prohrabání skladiště jsem našel BBS 16" ale na rallye . Ty mají trochu jinak střed jež je originál na Jagu, ale po upravení vnitřního nálitku zalezou do kastle tak jak mají.
pokračujem...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Posadil jsem vnitřek na kola
Neodolal jsem a nasadil zkusmo kastli....
....a pak ještě přední kapotu....
... a pak se jen kochal.
Tak to je pro tentokrát zatím vše.
Neodolal jsem a nasadil zkusmo kastli....
....a pak ještě přední kapotu....
... a pak se jen kochal.
Tak to je pro tentokrát zatím vše.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
možná,že ty kola nebudou nejhorší,myslel jsem,že bez toho límce to nebude ono,ale je to dobré
RACING IS LIFE! ANYTHING THAT HAPPENS BEFORE OR AFTER IS JUST WAITING
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Po delší odmlce opět pokračování.
Nabarvil jsem kola, dal nějaký ten "wašík" (ještě bude jeden,lepší) a narouboval je na podvozek.
Někde jsem musel udělat chybku v geometrii neb je jedno přední kolo o 1,5 mm výše jež ostatní . Elegantně jsem to zamaskoval posunutím os protilehlých kol.
Mezi zasycháním barvy na kolech jsem se pustil do zpracování "TWR tajnosti", tedy zadního chladiče a jeho krytu. Najít nějakou pořádnou detailní fotku se mi nepovedlo a tak jsem si vypomohl zvětšením a upravením :
Možná to na první pohled není vidět ,ale je tam vše co potřebuji. Tedy velikost chladičů (jsou dva) ,jejich zapojení (modré fitinky), jejich držáky a držáky spoileru pod nimi.
Úplně nejlepší by bylo, kdyby se mi podařilo najít nějaké fotky z Monzy 1984 kde min. jeden vůz má chlazení už bez krytů. Na další závody už toto zařízení v sezóně 1984 nebylo použito.
Mám jen záznam závodu na "tvojich trubkách" z kterého tuto informaci mám.
Takto jsem se pokusil ten "zázrak " zpracovat.
a takto vypadá na hrubo sestavený na autě
pokračování ....
Nabarvil jsem kola, dal nějaký ten "wašík" (ještě bude jeden,lepší) a narouboval je na podvozek.
Někde jsem musel udělat chybku v geometrii neb je jedno přední kolo o 1,5 mm výše jež ostatní . Elegantně jsem to zamaskoval posunutím os protilehlých kol.
Mezi zasycháním barvy na kolech jsem se pustil do zpracování "TWR tajnosti", tedy zadního chladiče a jeho krytu. Najít nějakou pořádnou detailní fotku se mi nepovedlo a tak jsem si vypomohl zvětšením a upravením :
Možná to na první pohled není vidět ,ale je tam vše co potřebuji. Tedy velikost chladičů (jsou dva) ,jejich zapojení (modré fitinky), jejich držáky a držáky spoileru pod nimi.
Úplně nejlepší by bylo, kdyby se mi podařilo najít nějaké fotky z Monzy 1984 kde min. jeden vůz má chlazení už bez krytů. Na další závody už toto zařízení v sezóně 1984 nebylo použito.
Mám jen záznam závodu na "tvojich trubkách" z kterého tuto informaci mám.
Takto jsem se pokusil ten "zázrak " zpracovat.
a takto vypadá na hrubo sestavený na autě
pokračování ....
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Snad se mi podařilo z fotek odměřit správnou velikost ,délku a sklon krytů.
K posouzení je i optický klam ,který je myslím stejný jak na skutečném autě.
a originál
a ještě rozmístění chladičů
Zajdu za svým kamarádem "Haulerem" optat se co a jak ,kdybych chtěl tuto sadu odlít a co půjde zpracovat jako odlitek a co se bude muset udělat jako lept(třeba).
Počítám tak s 10-30ks serií. Samozřejmě i s obtisky které si myslím ,že mám hotovy.
K posouzení je i optický klam ,který je myslím stejný jak na skutečném autě.
a originál
a ještě rozmístění chladičů
Zajdu za svým kamarádem "Haulerem" optat se co a jak ,kdybych chtěl tuto sadu odlít a co půjde zpracovat jako odlitek a co se bude muset udělat jako lept(třeba).
Počítám tak s 10-30ks serií. Samozřejmě i s obtisky které si myslím ,že mám hotovy.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Zajímavá stavba, vypadá to moc dobře.
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close...
- Michal Doskočil
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon úno 06, 2012 3:48 pm
- Bydliště: Zdiby
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
máš to zespodu moc oblé, dle mého oka je tam příliš vyduté bříško, z boku je spodní linie rovnější. Moc se těšim na výsledek . Lépe by se to hodnotilo v surfu ...
... bylo to fajn, příště to bude eště lepší ...
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Ty boční držáky spoileru se mi zdají akorát.
Jo hodím to do surfu a udělám lepší fotky.
Toto bylo jen tak na rychlo.
Jo hodím to do surfu a udělám lepší fotky.
Toto bylo jen tak na rychlo.
Re: Jaguar XJ-S, 1/24 Hasegawa, GP Brno 1983
Našel jsem trochu času a chutě.
Je to v surfu a nachystáno na odlití.
Je to v surfu a nachystáno na odlití.
- Přílohy
-
-
-
-
-
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků