BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Příspěvků: 32
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
BMW 635 je pro mě jeden z nejhezčích bavoráků vůbec a jeho závodní verze jsou ve spoustě nádherných provedeních. Já stavím Eggenberger BMW Italia se kterým jezdili piloti Helmut Kelleners a Umberto Grano. V obtiscích od Matweje je možnost postavit konfigurace ze závodů ETCC 1983 v Brně, v Doningtonu a ve Spa. Volba padla na závod ve Spa, mám na něj nejvíc fotek a auto mělo přídavný světla, který model oživí.
Stavět jsem začal už před 5 lety, ale daleko jsem se nedostal. Teď po pěti letech jsem ho zas vytáhnul na stůl. Dotáhnul jsem kastli před první surf. Kompletní výpis úprav:
- odstranění bočních lišt na dveřích i pod nima
- dorytí spáry od dveří dolů
- vyříznutí děr na tankování do zadní kapoty
- odstranění loga IIIM z přední masky a z víka kufru
- odříznutí části motorové přepážky pod čelním sklem podél těsnění kvůli barvení nádobek pod mřížkami kapoty z důvodu zalepení a slícování kapoty napevno před barvou
- zahlazení lemů všech blatníků, kit má bohužel nalisovaný ozdobný lišty z civilní verze
- vyfrézování zadních parabol
- úprava zadního nárazníku vlepením plastové destičky pod nárazník tak, aby se lem blatníku mohl zbrousit do plynulé linie při pohledu zepředu + je potřeba na zadním nárazníku adekvátně ubrat po stranách materiál
- zatmelení spáry od zadního nárazníku dolů, v reálu je jen ta po stranách
- kompletní přerytí a přebroušení kastle
- navrtání díry na střešní anténu, tovární verze anténu nemá
- zatmelení děr pro boční zrcátka, Kelleners měl jiná (nutno vysochat)
Těším se na surf, snad nebude zase za 5 let
Stavět jsem začal už před 5 lety, ale daleko jsem se nedostal. Teď po pěti letech jsem ho zas vytáhnul na stůl. Dotáhnul jsem kastli před první surf. Kompletní výpis úprav:
- odstranění bočních lišt na dveřích i pod nima
- dorytí spáry od dveří dolů
- vyříznutí děr na tankování do zadní kapoty
- odstranění loga IIIM z přední masky a z víka kufru
- odříznutí části motorové přepážky pod čelním sklem podél těsnění kvůli barvení nádobek pod mřížkami kapoty z důvodu zalepení a slícování kapoty napevno před barvou
- zahlazení lemů všech blatníků, kit má bohužel nalisovaný ozdobný lišty z civilní verze
- vyfrézování zadních parabol
- úprava zadního nárazníku vlepením plastové destičky pod nárazník tak, aby se lem blatníku mohl zbrousit do plynulé linie při pohledu zepředu + je potřeba na zadním nárazníku adekvátně ubrat po stranách materiál
- zatmelení spáry od zadního nárazníku dolů, v reálu je jen ta po stranách
- kompletní přerytí a přebroušení kastle
- navrtání díry na střešní anténu, tovární verze anténu nemá
- zatmelení děr pro boční zrcátka, Kelleners měl jiná (nutno vysochat)
Těším se na surf, snad nebude zase za 5 let
- Přílohy
-
-
-
-
-
Re: BMW M6 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Tak surf, opravy budou, ale nic dramatického. Největší oprava bude zúžit spáru v rohu kapoty.
- Přílohy
-
-
-
Re: BMW M6 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Doporučoval by jsem ti opatrně objet ještě rydlem gumové a chromové části na boku kastle. Bude se ti to hodit až budeš barvit gumu a chrom. Spáry ti to s pomocí washe lépe oddělí.
Zrcátka nemusíš sochat:
https://www.spotmodel.com/product_info. ... s_id=56098
https://www.scaleproduction.de/product_ ... tall-.html
Jinak ta přední haubna je chybka stavebnice. Mám to taky tak na svém kousku. Zajímavé ,že novější stavebnice co mají kastli v oranžové barvě plastu to nemají a spáry jsou OK.
Ještě mi vrtá hlavou proč jsi vložil ty kousky plastu do míst na zadku kastle kde je zadní nárazník.
Zrcátka nemusíš sochat:
https://www.spotmodel.com/product_info. ... s_id=56098
https://www.scaleproduction.de/product_ ... tall-.html
Jinak ta přední haubna je chybka stavebnice. Mám to taky tak na svém kousku. Zajímavé ,že novější stavebnice co mají kastli v oranžové barvě plastu to nemají a spáry jsou OK.
Ještě mi vrtá hlavou proč jsi vložil ty kousky plastu do míst na zadku kastle kde je zadní nárazník.
Re: BMW M6 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Hele taková otázka.
Jsi si jist ,že ta spodní lišta tam není ?
tady je dost vidět (Silverstone konec sezony)
a tady přímo z ze Spa
míň zřetelná, ale ....
a před Spa z "Doninu"
ono tou lištou začíná část kastle jenž je černá...
a něco málo obrázku z podvozku kdyby jsi chtěl detailovat
Jsi si jist ,že ta spodní lišta tam není ?
tady je dost vidět (Silverstone konec sezony)
a tady přímo z ze Spa
míň zřetelná, ale ....
a před Spa z "Doninu"
ono tou lištou začíná část kastle jenž je černá...
a něco málo obrázku z podvozku kdyby jsi chtěl detailovat
Re: BMW M6 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Možná by stálo za úvahu změnit název vlákna. Toto je BMW 635. M6 z toho bylo myslím až po r.1985.
Nebo pokud se to nevleze do kolonky vlákna tak BMW E24
Nebo pokud se to nevleze do kolonky vlákna tak BMW E24
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Matweji, díky, na Tvůj koment jsem čekal, co na to odborník. Vlákno jsem změnil, jsem zblbnul ze současné M6.
Co se týče obrytí lišty na bocích, já nad tím už přemýšlel, na náraznících a na přední masce jsem si to naryl. Tady to asi ještě hecnu, doteď jsem neměl odvahu
Co se týče lišty na prahu, máš pravdu. Bohužel tu první fotku ze Silverstone nemám, tam je to bez diskuze lištu jsem odfiknul už před těmi 5 lety, tehdy jsem vycházel jen z Tvých rad a těch zbývajících fotek, ale měl jsem je v horší kvalitě a špatně je vyhodnotil. No jo, tak budu muset lištu zas nějak dodělat
Co se týče zrcátek, díky za odkazy, ale ani jedno není ono. Podívej se na fotku v příloze z Brna.
A co se týče zadního blatníku, podívej se jak to vypadá původně. Tamka má výzobek pod nárazníkem a to jsem chtěl odbrousit, aby to odpovídalo reálu, viz foto.
Co se týče obrytí lišty na bocích, já nad tím už přemýšlel, na náraznících a na přední masce jsem si to naryl. Tady to asi ještě hecnu, doteď jsem neměl odvahu
Co se týče lišty na prahu, máš pravdu. Bohužel tu první fotku ze Silverstone nemám, tam je to bez diskuze lištu jsem odfiknul už před těmi 5 lety, tehdy jsem vycházel jen z Tvých rad a těch zbývajících fotek, ale měl jsem je v horší kvalitě a špatně je vyhodnotil. No jo, tak budu muset lištu zas nějak dodělat
Co se týče zrcátek, díky za odkazy, ale ani jedno není ono. Podívej se na fotku v příloze z Brna.
A co se týče zadního blatníku, podívej se jak to vypadá původně. Tamka má výzobek pod nárazníkem a to jsem chtěl odbrousit, aby to odpovídalo reálu, viz foto.
- Přílohy
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Velice se omlouvám Mrazíku, ale před 5 rokama jsem neměl k dispozici fotky o vysokým rozlišení a to odstranění té spodní mi nakukal Dekon .
Ale moje chyba ,že jsem to nezkontroloval a vinu přijímám.
Vrátit tu lištu není problém protože existují různé profily např. Evergreen
https://evergreenscalemodels.com/
Ale moje chyba ,že jsem to nezkontroloval a vinu přijímám.
Vrátit tu lištu není problém protože existují různé profily např. Evergreen
https://evergreenscalemodels.com/
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Kdyby jsi chtěl, mám rezinové zrcátka "kapky" ze škody 130RS, ty vypadají docela podobně, snad by šly lehce upravit
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Matweji, já to na Tebe nesvádím, pohoda. Koupil jsem Evergreen a lištu obnovím.
Aleši, díky za nabídku, ale nebude třeba. Kapky mám, už jen vysochat držáky.
Aleši, díky za nabídku, ale nebude třeba. Kapky mám, už jen vysochat držáky.
- Přílohy
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Tak jak to máš na té spodní fotce tak jsem to dělat na autě Hanze Heyera ,ale tam je ještě jiný způsob uchycení
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Tak kastle je ve finálním surfu. Objel jsem rydlem všechny lišty kolem oken, odvrtal jsem zámky ve dveřích, zúžil spáru přední kapoty v tom rohu a obnovil prahovou lištu. Matweji, zkontroluj mi to svým okem a jestli dobrý, jdem do lakovny
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
-
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
předposlední dvě fotky, pravá krásně udělaný rytí kolem těsnění okolo dveří a na levé straně není naryto vůbec, natož je asi i odbroušený, u střechy, chápeš, co myslím?
V životě je potřeba se pro něco zapálit. V krematoriu už bude pozdě.
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
KPM Kaznějov
PADDOCK magazine
Re: BMW 635 ETCC Eggenberger BMW ITALIA 24hod Spa 1983
Vláďo, myslíš tohle (viz foto)? Ono to těsnění je na konci je takle vystouplý nad kastli, tak jsem se na rytí vyprdnul. Kastle bude bílá, těsnění černý, v tom zlomu se to ztratí.
- Přílohy
-
-
Příspěvků: 32
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník